Elke donderdag training, al 3 optredens gedaan oa 1 afgelopen weekend in Hoornquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, wist alleen niet dat je nog actief mee bezig was
Iedereen heeft zijn eigen manier van rouw, er is er geen enkele die het label beschamend verdient.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat niet beschamend. Ik zou het beschamender vinden wanneer er geen traan wordt gelaten om de dood van een geliefd familielid.
Ja dus? Ik leef een ander ritme denk ik. Normaal begin ik ergens tussen half 9 en 9 dus 8 is vroegquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik al 2 uur aan het werk
Mooi gezegdquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen manier van rouw, er is er geen enkele die het label beschamend verdient.
Niet van die midden oosten dametjes die op hun knieën liggen te janken naar de hemel, maar wel het niet onder controle hebben. Misschien wederom niet de correcte woordkeuze?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Huilen is niet beschamend, overmant daarentegen
Ik ben benieuwd hoe ze smaken.quote:
Vetjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Elke donderdag training, al 3 optredens gedaan oa 1 afgelopen weekend in Hoorn
Het is overmand met een d, daar doelde ik op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet van die midden oosten dametjes die op hun knieën liggen te janken naar de hemel, maar wel het niet onder controle hebben. Misschien wederom niet de correcte woordkeuze?
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:32 schreef Harmankardon het volgende:
Muziek moet ik ook vaak van huilen, bij concerten ook.
Ik zeg ook nergens dat er een label aan moet hangen, maar ik vind geen enkele traan laten in deze vreemder dan alles eruit janken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen manier van rouw, er is er geen enkele die het label beschamend verdient.
Binnenkort (2 mei) weer een optredenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vetjes.Wist dat je optreden(s) had gehad, niet dat je elke week aan het oefenen was.
oquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is overmand met een d, daar doelde ik op.
Oh, daar huil ik ook bij. En bij films.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:32 schreef Harmankardon het volgende:
Muziek moet ik ook vaak van huilen, bij concerten ook.
Haha dan wel ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dus? Ik leef een ander ritme denk ik. Normaal begin ik ergens tussen half 9 en 9 dus 8 is vroeg
Films ook iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar huil ik ook bij. En bij films.
Ligt er maar net aan welke muziek ik luister en hoeveel drank ik de nacht ervoor op had.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef Californium het volgende:
Zolang je nog niet begint te huilen zodra iemand zegt:" goedemorgen, alles goed?" is er niets mis met je
Hehe, ik ben benieuwd of je ze lekker vindt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze smaken.
De buurman keurt ze af omdat ze niet uit Nederland komen.
Grieniezer? Jeetje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Films ook idd.
In het Limburgs hebben ze daar een woord voor: grieniezer. Dat ben ik.
Dat woord ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Films ook idd.
In het Limburgs hebben ze daar een woord voor: grieniezer. Dat ben ik.
Mag hopen dat je de rest ook wast, smeerkeesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |