quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een paar keer in mijn leven een kwartier ofzo gehuild, dat vond ik wel extreem lang al eigenlijk.
Dat is inderdaad niet makkelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu nog dit even goed uitdenken!
Same herequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijne ook.Zou niet weten wat ik zonder zou moeten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatste keer was tijdens de begrafenis van mijn oma, een klein jaar geleden, toen heb ik denk ik een uur lang gejankt. Was beschamend.
Leuk dat je er blij mee bent.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
En je krijgt de groetjes van mijn buren.
En als je iets hebt genomen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan nu eenmaal niet zo goed op die manier mezelf uiten.
Waarom is dat beschamend?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatste keer was tijdens de begrafenis van mijn oma, een klein jaar geleden, toen heb ik denk ik een uur lang gejankt. Was beschamend.
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. Mijn ouders staan echt altijd voor mij klaar
.
Dat is prima hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan nu eenmaal niet zo goed op die manier mezelf uiten.
Theatersport. Leuk johquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Oke, nu wel weer klaar. Ben aan het twijfelen of ik lekker zou gaan douchen om beetje op te warmen of dat ik na mijn theatersport ga douchen
Morgen wel vroeg op
Hmm
Ik huil ook nooit. Laatste keer is jaren geleden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een paar keer in mijn leven een kwartier ofzo gehuild, dat vond ik wel extreem lang al eigenlijk.
Wat is vroeg?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Oke, nu wel weer klaar. Ben aan het twijfelen of ik lekker zou gaan douchen om beetje op te warmen of dat ik na mijn theatersport ga douchen
Morgen wel vroeg op
Hmm
Overmant worden door emotie, het zelf niet in de hand hebben, dat soort gedoe.quote:
Doe ik al een jaar ofzoquote:
Ik vind dat niet beschamendquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Overmant worden door emotie, het zelf niet in de hand hebben, dat soort gedoe.
8 uur wegfietsen… Dus wil dan wel om 11 uur op bed liggen eigenlijk...quote:
Jawel, wist alleen niet dat je nog actief mee bezig wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe ik al een jaar ofzoOf had ik dat niet verteld?
Daar ben je mens voor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huilen is niet beschamend, overmant daarentegenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ben ik al 2 uur aan het werkquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
8 uur wegfietsen… Dus wil dan wel om 11 uur op bed liggen eigenlijk...
Goed punt, verkeerde woordkeuze wellicht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat niet beschamend. Ik zou het beschamender vinden wanneer er geen traan wordt gelaten om de dood van een geliefd familielid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |