Stond die niet op zijn Feesboek dan? Ouderwets hoor...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:28 schreef TLC het volgende:
Ik ben benieuwd of de politie nog ergens een afscheidsbrief van Andreas gaat vinden.
Omdat het dan doorgaans om verdachten gaat, dit zijn gewoon de namen van de piloten, zonder enige vorm van onzekerheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom wordt in dit geval trouwens de volledige naam van de de piloot vrijgegeven en niet slechts de voornaam en eerste letter achternaam?
Omdat 'ie geen verdachte is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom wordt in dit geval trouwens de volledige naam van de de piloot vrijgegeven en niet slechts de voornaam en eerste letter achternaam?
Er is geen 'dé oplossing' maar zorgen dat er altijd 2 mensen in de cockpit zijn kan al wel helpen. Een WC in de cockpit is dan inderdaad geen oplossing maar een middel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Precies, daarom is een wc in de cockpit ook niet de oplossing.
Nog niet veroordeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat 'ie geen verdachte is?
Stuur het in zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden voor het sleutelprobleem. Wanneer je nu in ieder vliegtuig een 3d-printer plaatst die op verzoek van een van de piloten en na autorisatie van de luchtverkeersleiding een sleutel kan printen, dan heb je niet de situatie dat een piloot met kwade bedoelingen kan veto-en en bedreigingen door terroristen is ook uitgesloten wanneer je bijv. een camera ophangt in het vliegtuig. In dat geval wordt geen autorisatie verleend.
Een middel om twee mensen in de cockpit te houden: ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:32 schreef Nielsch het volgende:
Er is geen 'dé oplossing' maar zorgen dat er altijd 2 mensen in de cockpit zijn kan al wel helpen. Een WC in de cockpit is dan inderdaad geen oplossing maar een middel.
Maar wel met de optie dat het printen van de sleutel overruled kan worden vanuit de cockpit!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden voor het sleutelprobleem. Wanneer je nu in ieder vliegtuig een 3d-printer plaatst die op verzoek van een van de piloten en na autorisatie van de luchtverkeersleiding een sleutel kan printen, dan heb je niet de situatie dat een piloot met kwade bedoelingen kan veto-en en bedreigingen door terroristen is ook uitgesloten wanneer je bijv. een camera ophangt in het vliegtuig. In dat geval wordt geen autorisatie verleend.
Zodra iemand dood is, stopt de rechtsgang.quote:
Natuurlijk niet, dombo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar wel met de optie dat het printen van de sleutel overruled kan worden vanuit de cockpit!
Iedereen de pilotenopleiding in en geen deur, wat denk je daar van?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Loekie1 het volgende:
Het veiligheidssysteem in elk geval niet door vliegtuigmaatschappijen laten bedenken want die willen nu eenmaal dat hun piloten 'zoiets niet doen' en omdat ze het niet willen, gaan ze ervan uit dat het niet gebeurt.
Laat iedereen meedenken over een systeem.
Eh?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Loekie1 het volgende:
Het veiligheidssysteem in elk geval niet door vliegtuigmaatschappijen laten bedenken want die willen nu eenmaal dat hun piloten 'zoiets niet doen' en omdat ze het niet willen, gaan ze ervan uit dat het niet gebeurt.
Laat iedereen meedenken over een systeem.
twitter:sylviawitteman twitterde op donderdag 26-03-2015 om 13:48:31Toch begrijp ik het ook wel een beetje. Je wilt dood, maar niet helemaal in je eentje. Daar zit iets in. reageer retweet
Ik zou meteen zelfmoord plegen als de piloot naast me gaat zitten schijtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom gewoon dit in de cockpit:
[ afbeelding ]
Dat je dan moet schijten in elkaars bijzijn moet je dan maar ff aan wennen...
Gewoon altijd 2 mensen in de cockpit, klaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dombo.![]()
![]()
Dat haalt het hele plan, de oplossing voor het probleem, onderuit.
There's no such thing as bad publicity.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Eh?
Vliegmaatschappijen hebben er een redelijk groot belang in dat dit soort dingen niet gebeuren.
Oh yes there is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
There's no such thing as bad publicity.
Vertel dat maar aan de boekhouder van Malaysia Airlines.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze crash haalt echt het domste wat de mens in zich heeft naar boven. Daarvoor hoef je hier maar de laatste 2 topics in deze reeks doorgelezen te hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Mani89 het volgende:
twitter:sylviawitteman twitterde op donderdag 26-03-2015 om 13:48:31Toch begrijp ik het ook wel een beetje. Je wilt dood, maar niet helemaal in je eentje. Daar zit iets in. reageer retweet
Vertel dat maar aan Buckler Bier...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
"Lege vluchten, massaontslagen en dieprode cijfers. Vliegmaatschappij Malaysia Airlines heeft het zwaar. De Maleisische overheid gaat de maatschappij reorganiseren en schrapt alvast 6000 banen."quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |