Stond die niet op zijn Feesboek dan? Ouderwets hoor...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:28 schreef TLC het volgende:
Ik ben benieuwd of de politie nog ergens een afscheidsbrief van Andreas gaat vinden.
Omdat het dan doorgaans om verdachten gaat, dit zijn gewoon de namen van de piloten, zonder enige vorm van onzekerheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom wordt in dit geval trouwens de volledige naam van de de piloot vrijgegeven en niet slechts de voornaam en eerste letter achternaam?
Omdat 'ie geen verdachte is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom wordt in dit geval trouwens de volledige naam van de de piloot vrijgegeven en niet slechts de voornaam en eerste letter achternaam?
Er is geen 'dé oplossing' maar zorgen dat er altijd 2 mensen in de cockpit zijn kan al wel helpen. Een WC in de cockpit is dan inderdaad geen oplossing maar een middel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Precies, daarom is een wc in de cockpit ook niet de oplossing.
Nog niet veroordeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat 'ie geen verdachte is?
Stuur het in zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden voor het sleutelprobleem. Wanneer je nu in ieder vliegtuig een 3d-printer plaatst die op verzoek van een van de piloten en na autorisatie van de luchtverkeersleiding een sleutel kan printen, dan heb je niet de situatie dat een piloot met kwade bedoelingen kan veto-en en bedreigingen door terroristen is ook uitgesloten wanneer je bijv. een camera ophangt in het vliegtuig. In dat geval wordt geen autorisatie verleend.
Een middel om twee mensen in de cockpit te houden: ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:32 schreef Nielsch het volgende:
Er is geen 'dé oplossing' maar zorgen dat er altijd 2 mensen in de cockpit zijn kan al wel helpen. Een WC in de cockpit is dan inderdaad geen oplossing maar een middel.
Maar wel met de optie dat het printen van de sleutel overruled kan worden vanuit de cockpit!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden voor het sleutelprobleem. Wanneer je nu in ieder vliegtuig een 3d-printer plaatst die op verzoek van een van de piloten en na autorisatie van de luchtverkeersleiding een sleutel kan printen, dan heb je niet de situatie dat een piloot met kwade bedoelingen kan veto-en en bedreigingen door terroristen is ook uitgesloten wanneer je bijv. een camera ophangt in het vliegtuig. In dat geval wordt geen autorisatie verleend.
Zodra iemand dood is, stopt de rechtsgang.quote:
Natuurlijk niet, dombo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar wel met de optie dat het printen van de sleutel overruled kan worden vanuit de cockpit!
Iedereen de pilotenopleiding in en geen deur, wat denk je daar van?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Loekie1 het volgende:
Het veiligheidssysteem in elk geval niet door vliegtuigmaatschappijen laten bedenken want die willen nu eenmaal dat hun piloten 'zoiets niet doen' en omdat ze het niet willen, gaan ze ervan uit dat het niet gebeurt.
Laat iedereen meedenken over een systeem.
Eh?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Loekie1 het volgende:
Het veiligheidssysteem in elk geval niet door vliegtuigmaatschappijen laten bedenken want die willen nu eenmaal dat hun piloten 'zoiets niet doen' en omdat ze het niet willen, gaan ze ervan uit dat het niet gebeurt.
Laat iedereen meedenken over een systeem.
twitter:sylviawitteman twitterde op donderdag 26-03-2015 om 13:48:31Toch begrijp ik het ook wel een beetje. Je wilt dood, maar niet helemaal in je eentje. Daar zit iets in. reageer retweet
Ik zou meteen zelfmoord plegen als de piloot naast me gaat zitten schijtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom gewoon dit in de cockpit:
[ afbeelding ]
Dat je dan moet schijten in elkaars bijzijn moet je dan maar ff aan wennen...
Gewoon altijd 2 mensen in de cockpit, klaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dombo.![]()
![]()
Dat haalt het hele plan, de oplossing voor het probleem, onderuit.
There's no such thing as bad publicity.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Eh?
Vliegmaatschappijen hebben er een redelijk groot belang in dat dit soort dingen niet gebeuren.
Oh yes there is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
There's no such thing as bad publicity.
Vertel dat maar aan de boekhouder van Malaysia Airlines.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Deze crash haalt echt het domste wat de mens in zich heeft naar boven. Daarvoor hoef je hier maar de laatste 2 topics in deze reeks doorgelezen te hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Mani89 het volgende:
twitter:sylviawitteman twitterde op donderdag 26-03-2015 om 13:48:31Toch begrijp ik het ook wel een beetje. Je wilt dood, maar niet helemaal in je eentje. Daar zit iets in. reageer retweet
Vertel dat maar aan Buckler Bier...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
"Lege vluchten, massaontslagen en dieprode cijfers. Vliegmaatschappij Malaysia Airlines heeft het zwaar. De Maleisische overheid gaat de maatschappij reorganiseren en schrapt alvast 6000 banen."quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Ik geloof niet dat dat geldt in deze branche.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Hij ademde tot het einde door. En wellicht dat het door veiligheidsmaatregelen niet mogelijk was een duikvlucht in te zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wat ik alleen niet snap als het zelfmoord is is waarom hij het zo lang heeft laten duren? Of zou hij al zelfmoord in de cockpit gepleegd hebben en dat het vliegtuig langzaam de daling inzet? Lijkt me zo bizar om er acht minuten de tijd voor te nemen en ook nog eens de kreten van de piloot te negeren
Misschien omdat ze bijna de deur open hadden ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wat ik alleen niet snap als het zelfmoord is is waarom hij het zo lang heeft laten duren? Of zou hij al zelfmoord in de cockpit gepleegd hebben en dat het vliegtuig langzaam de daling inzet? Lijkt me zo bizar om er acht minuten de tijd voor te nemen en ook nog eens de kreten van de piloot te negeren
Volgens mij had het vliegtuig iets abrupters gecorrigeerd. En ze hebben hem tot het einde horen ademen, dus hij was niet dood.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wat ik alleen niet snap als het zelfmoord is is waarom hij het zo lang heeft laten duren? Of zou hij al zelfmoord in de cockpit gepleegd hebben en dat het vliegtuig langzaam de daling inzet? Lijkt me zo bizar om er acht minuten de tijd voor te nemen en ook nog eens de kreten van de piloot te negeren
Als hij zelf al zelfmoord had gepleegd, dan zou de piloot binnen die 8 minuten met de code wel weer in de cockpit kunnen komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wat ik alleen niet snap als het zelfmoord is is waarom hij het zo lang heeft laten duren? Of zou hij al zelfmoord in de cockpit gepleegd hebben en dat het vliegtuig langzaam de daling inzet? Lijkt me zo bizar om er acht minuten de tijd voor te nemen en ook nog eens de kreten van de piloot te negeren
Het is niet hetzelfde als van een gebouw afspringen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wat ik alleen niet snap als het zelfmoord is is waarom hij het zo lang heeft laten duren? Of zou hij al zelfmoord in de cockpit gepleegd hebben en dat het vliegtuig langzaam de daling inzet? Lijkt me zo bizar om er acht minuten de tijd voor te nemen en ook nog eens de kreten van de piloot te negeren
Nee, ze hoorden hem ademen tot de impact, dus hij was er tot het laatste moment bij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wat ik alleen niet snap als het zelfmoord is is waarom hij het zo lang heeft laten duren? Of zou hij al zelfmoord in de cockpit gepleegd hebben en dat het vliegtuig langzaam de daling inzet? Lijkt me zo bizar om er acht minuten de tijd voor te nemen en ook nog eens de kreten van de piloot te negeren
Niet alleen door piloten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef MaJo het volgende:
En voor de mensen die vinden dat een toilet in de cockpit thuis hoort: je kunt ook iemand wurgen met je riem als je dat wil.
Overigens weten we niet of hij naar de wc ging. Ik ken een piloot die zegt dat er volop in vliegtuigen gerookt wordt door piloten
hoezo, moet je dat blijvend blokkeren dan? Geen idee hoe dat werktquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als hij zelf al zelfmoord had gepleegd, dan zou de piloot binnen die 8 minuten met de code wel weer in de cockpit kunnen komen.
Ook dit; had hij maar eerder zelfmoord gepleegd, dan had hij de code van de gezaggvoerder niet kunnen overrulen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als hij zelf al zelfmoord had gepleegd, dan zou de piloot binnen die 8 minuten met de code wel weer in de cockpit kunnen komen.
El_Matadorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
Genoeg nieuwssites. nu.nl is wel een bekendequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
El_Matadorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
je kan de cockpit in met een code... zodra je die code intoetst gaat er in de cockpit een alarm af... de persoon in de cockpit kan die code dan overrulen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoezo, moet je dat blijvend blokkeren dan? Geen idee hoe dat werkt
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
De FOK! Floppage?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
ah ok!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je kan de cockpit in met een code... zodra je die code intoetst gaat er in de cockpit een alarm af... de persoon in de cockpit kan die code dan overrulen...
Is dat zo ja?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je kan de cockpit in met een code... zodra je die code intoetst gaat er in de cockpit een alarm af... de persoon in de cockpit kan die code dan overrulen...
Hoe pleeg je zelfmoord op zo'n moment? Door je adem in te houden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook dit; had hij maar eerder zelfmoord gepleegd, dan had hij de code van de gezaggvoerder niet kunnen overrulen...
OP lezen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
Vliegtuig neergestort, compleet gedesintegreerd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
iemand vermoorden met je handen/riem is ontzettend ingrijpend. zelfmoord plegen en zo mensen mee nemen is makkelijker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef MaJo het volgende:
En voor de mensen die vinden dat een toilet in de cockpit thuis hoort: je kunt ook iemand wurgen met je riem als je dat wil.
Overigens weten we niet of hij naar de wc ging. Ik ken een piloot die zegt dat er volop in vliegtuigen gerookt wordt door piloten
Er is weer eens een hoax, vliegtuig "neergestort", gepantserde deuren voor de cockpit om de reptilians buiten te houden, en er past geen toilet in de cockpit omdat daar de tanks met chemtrailvloeistof al staan. The usual.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
Piloot moest schijten, co-piloot liet hem er niet meer in en liet het vliegtuig neerstorten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
In de technische zwarte doos wel ja. Maar blijkbaar zat daar geen geheugen kaart in ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Is dat soort data/indrukken hendels/knoppen juist weer allemaal af te leiden uit die andere zwarte doos?
Er is een vliegtuig gecrasht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
gezagvoerder gaat pissen, co-piloot stelt daling in, co-piloot wil gezagvoerder niet meer in de cockpit laten, vliegtuig crasht met 700 km/u op een berg, iedereen dood...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
Er is een vliegtuig gecrasht, met opzet door co piloot andreas lubitz terwijl gezagvoerder patrick naar de wc was. Patrick is buitengesloten geworden door andreas. Dit kan vanuit de cabine met een knopje waardoor er de eerste 5 tot 20 minuten met geen mogelijkheid de cockpit binnen te komen is. de koers is door andreas een paar graden gewijzigd en de autopiloot is op 100 voet gezet ipv 34000. Op de recorder die gevonden is hoor je de gezagvoerder op de deur bonzen en de co piloot ademen gedurdende de 8 minuten tellende afdaling terwijl er geen woord word gezegd. Op het laatste moment hoor je de passagiers gillen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
nee, zo is de procedurequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Is dat soort data/indrukken hendels/knoppen juist weer allemaal af te leiden uit die andere zwarte doos?
piloot moest poepen en verliet de cockpit, copiloot zette de daling in, piloot wilde weer de cockpit in maar werd niet toegelaten, copiloot zette de automatische piloot op 100 ft ofzoiets en vervolgens crashte het ding op 2100 meter hoogte in de bergen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
Niks aan de hand, piloot gaat plasje plegen, co-piloot vindt het een ideaal moment om een eind aan z'n leven te maken, einde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
K3 stopt ermeequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
20-jarig meisje uit Deurne zat met een Duitse gymnasiumklas en nog zo'n 130 man extra in een vliegtuig waarvan de captain even naar de wc moest. De co-pilot van 28 jr is toen opzettelijk tegen een berg aan gevlogen. Niemand heeft het overleefd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Ja ha-ha, en nu gewoon even kort wat er gebeurt is?
Een Australische vriend van mijn heeft regelmatig selfies van vluchten met MA, dat hij kan kiezen welke rij hij wil en zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
"Lege vluchten, massaontslagen en dieprode cijfers. Vliegmaatschappij Malaysia Airlines heeft het zwaar. De Maleisische overheid gaat de maatschappij reorganiseren en schrapt alvast 6000 banen."
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)mp-veroorloven.dhtml
Een meisje uit Deurne stierf omdat de deurne niet open kon. Ironisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef poemojn het volgende:
[..]
20-jarig meisje uit Deurne zat met een Duitse gymnasiumklas en nog zo'n 120 man extra in een vliegtuig waarvan de captain even naar de wc moest. De co-pilot van 28 jr is toen opzettelijk tegen een berg aan gevlogen. Niemand heeft het overleefd.
Erg lullig dat een bizarre eenmansactie van de piloot en een oorlogsdaad een vliegtuigmaatschappij aan de rand van de afgrond brengtquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een Australische vriend van mijn heeft regelmatig selfies van vluchten met MA, dat hij kan kiezen welke rij hij wil en zo.
driedubbelquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef Caland het volgende:
Best een lekker wijf ook nog eens begreep ik, dat maakt het dubbel zo erg.
Omdat de deurne niet open kon. Hilarisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een meisje uit Deurne stierf omdat de deurne niet open kon. Ironisch.
Amerikaanse... en Norwegian nu...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Bij welke maatschappijen moeten er altijd 2 mensen in de cockpit zitten?
http://yemenia.com/quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Bij welke maatschappijen moeten er altijd 2 mensen in de cockpit zitten?
Nou!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
KLM/Transaviaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Bij welke maatschappijen moeten er altijd 2 mensen in de cockpit zitten?
Dan had hij wel zijn kans afgewacht bij een andere vlucht. Kennelijk was dit zijn plan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
Dan ben je dus nog verder heen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor de samenvatting
Wat een mongool die co-pilootEn nog geen idee waarom hij dat een goed idee vond? Kan me er niks bij voorstellen. Dat je zo ver heen bent dat je jezelf neer wil laten storten (om wil brengen) oke, maar een vliegtuig vol mensen...?
Misschien was het een impulsieve daad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor de samenvatting
Wat een mongool die co-pilootEn nog geen idee waarom hij dat een goed idee vond? Kan me er niks bij voorstellen. Dat je zo ver heen bent dat je jezelf neer wil laten storten (om wil brengen) oke, maar een vliegtuig vol mensen...?
Oh ja, geef de schuld maar aan de gezagsvoerder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
Precies. En misschien is het een vlucht hiervoor om die reden wel mislukt... zijn die mensen aan de dood ontsnapt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan had hij wel zijn kans afgewacht bij een andere vlucht. Kennelijk was dit zijn plan.
Hij geeft hem ook wel de 'schuld' inderdaad. Begrijpende lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, geef de schuld maar aan de gezagsvoerder.
als de ouders van de copiloot niet hadden gebatst was het ook niet gebeurdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
In de meeste gevallen laten ze iemand met Down-syndroom niet als co-piloot vliegen..quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor de samenvatting
Wat een mongool die co-pilootEn nog geen idee waarom hij dat een goed idee vond? Kan me er niks bij voorstellen. Dat je zo ver heen bent dat je jezelf neer wil laten storten (om wil brengen) oke, maar een vliegtuig vol mensen...?
U is psychiater?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Loekie1 het volgende:
Een piloot met een of andere vorm van verborgen schizofrenie zal niet zoiets doen als er nog iemand bij is.
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.quote:
De passagiers kon je horen gillen ja? Sickquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef awiebo het volgende:
[..]
Er is een vliegtuig gecrasht, met opzet door co piloot andreas lubitz terwijl gezagvoerder patrick naar de wc was. Patrick is buitengesloten geworden door andreas. Dit kan vanuit de cabine met een knopje waardoor er de eerste 5 tot 20 minuten met geen mogelijkheid de cockpit binnen te komen is. de koers is door andreas een paar graden gewijzigd en de autopiloot is op 100 voet gezet ipv 34000. Op de recorder die gevonden is hoor je de gezagvoerder op de deur bonzen en de co piloot ademen gedurdende de 8 minuten tellende afdaling terwijl er geen woord word gezegd. Op het laatste moment hoor je de passagiers gillen.
Ja man, nieuw beleid: Elke piloot moet vanaf nu in een flesje plassen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
Jij speelt zeker geen FIFA?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.
mmm, zal wel worden dat er een plee in de cockpit komt zonder slot in de nieuwe toestellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef brojo het volgende:
[..]
Ja man, nieuw beleid: Elke piloot moet vanaf nu in een flesje plassen.
Misschien wel wat cynisch en afgestompt, maar mensen doen gekke dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |