Ik geloof dat het wel twee maanden sinds mijn investering is inmiddels.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:42 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, zeker netjes. Hoe lang zat er tussen?
ik kreeg dat bericht ook. Idd erg netjes van KoM.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof dat het wel twee maanden sinds mijn investering is inmiddels.
Dat is inderdaad wel lang maar netjes opgelost.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof dat het wel twee maanden sinds mijn investering is inmiddels.
Kredietnemers wellicht. Wat is rijk? Er zijn nog geen investeerders die een ton hebben verdiend nee, mocht je dat bedoelen. Denk aan een paar honderd tot paar duizend per jaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef RoW_0 het volgende:
Een TVP-tjelijkt mij erg interessant om te doen. Al mensen "rijk" mee geworden?
En daar moet je dan ook nog de rente die je anders op een spaarrekening zou hebben gekregen op in mindering brengen.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kredietnemers wellicht. Wat is rijk? Er zijn nog geen investeerders die een ton hebben verdiend nee, mocht je dat bedoelen. Denk aan een paar honderd tot paar duizend per jaar.
Plus de tijd die je erin moet steken.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
En daar moet je dan ook nog de rente die je anders op een spaarrekening zou hebben gekregen op in mindering brengen.
Een belangrijk element is voor mij ook dat ik het leuk vind omm te doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Plus de tijd die je erin moet steken.
Eigenlijk kost dit geld
Ach 'rijk', het heeft een redelijk rendement en het risico is niet extreem hoog.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef RoW_0 het volgende:
Een TVP-tjelijkt mij erg interessant om te doen. Al mensen "rijk" mee geworden?
Inderdaad ook een mijlpaal! Daar moet ik nog een klein jaartje op wachten.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef leolinedance het volgende:
Nog één betaling van Uni-Sell BV en mijn eerste succesvol afgeronde project is een feit
Ik nog ruim een jaar... nou ja, HIN verzekeringen lost rond 1 april (geen grapje hopelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 10:55 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Inderdaad ook een mijlpaal! Daar moet ik nog een klein jaartje op wachten.
Ja, mooiere projecten zal je niet meer krijgen denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik nog ruim een jaar... nou ja, HIN verzekeringen lost rond 1 april (geen grapje hopelijk) alles inclusief rente af, dus in principe ook een succesvol afgerond project
Doet het nu perfect, dank!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:04 schreef µ het volgende:
De checks van overdag stonden niet goed. Nu wel als het goed is.
Gezellig projectje he, zit ik ook inquote:Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef leolinedance het volgende:
Nog één betaling van Uni-Sell BV en mijn eerste succesvol afgeronde project is een feit
Als de ratings inderdaad het risico afspiegelen (wat we allemaal hopenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef athlonkmf het volgende:
Ratings zijn prima idd. Rente is wederom wat laag. Maar toch maar ingelegd.
Voor zulke ratings krijg je helaas geen 10%, crowdfunding op GVE is toch een spel van herinvesteren.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:31 schreef athlonkmf het volgende:
Ratings zijn prima idd. Rente is wederom wat laag. Maar toch maar ingelegd.
Ik ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Sorry, maar heb net op de valreep er nog een paar 100 ingestopt
Juist wel. Begonnen met 200 in het begin en op de valreep opgehoogd naar 500quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Oh, gelukkigDacht dat het net niet meer gelukt was
pff, net te laat!quote:
Hier nog niks ontvangen. Weet iemand toevallig al wanneer de rondleidingen zijn?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef athlonkmf het volgende:
Net maar even een mailtje naar IIC assembly gestuurd voor de incentive. Was ik effe vergeten
Iemand al iets ontvangen?
Als je ophoogt, krijg je dan 2 bedragen overgemaakt of zijn ze zo slim om dat onder 1 investeerder te laten vallen?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Juist wel. Begonnen met 200 in het begin en op de valreep opgehoogd naar 500
Je oude gaat eruit en je krijgt 1 investeringsbedrag.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als je ophoogt, krijg je dan 2 bedragen overgemaakt of zijn ze zo slim om dat onder 1 investeerder te laten vallen?
Wordt gewoon één investering.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als je ophoogt, krijg je dan 2 bedragen overgemaakt of zijn ze zo slim om dat onder 1 investeerder te laten vallen?
Tja, ik had een probleem wat we allemaal op zijn tijd hebben, gemist / te laat gezien. Anders had ik hem ook mee gepakt.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:28 schreef leolinedance het volgende:
Nieuwe:
https://geldvoorelkaar.nl(...)roject.aspx?id=10157
Denk dat ik een klein bedrag doe.
Die heb ik ook ja, en mn allereerste project loopt ook aankomende maand af en dan ook nog die terugbetaling ineens van dat verzekeringsproject.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef leolinedance het volgende:
Hier ook 11:58, maar zag hem gelukkig hier langskomen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:26 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Bij mij kwam de mail pas om 11.55 uur binnen, toen het project al vol was.
Dan mis je ws ook regelmatig grote projecten met goede ratingsquote:Op maandag 30 maart 2015 17:21 schreef komrad het volgende:
Ik heb overdag weinig tijd om hier mee bezig te zijn. Zo te lezen mis ik dan regelmatig de kleinere projecten met goede ratings...
Voor mij dadelijk ook 3. Er is al 1 project volledig afgerond, 1 rond komende maand af en dan het verzekeringsproject inderdaad nog.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja, en mn allereerste project loopt ook aankomende maand af en dan ook nog die terugbetaling ineens van dat verzekeringsproject.
Dus aankomende maand 3 in elk geval in de pocket.
Krijg net een "nieuw"project binnen https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10212 maar het blijk alleen van 26 maart te zijn. De mail is blijkbaar 5 dagen onderweg geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |