dan kan je ook 18 zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met een kind en een gouden ring om mijn vinger...raad eens...
Lastig, een jaartje of 35.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:
Nee hoor, met 80 kun je nog steeds een ring om je vinger hebben en ook dan heb je hopelijk nog steeds een kind. SKATJE.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan had er 'kleinkind' moeten staan, skatje.
Er zit nu rijmpje in mijn hoofd...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
je vindt BP lelijk?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zit nu rijmpje in mijn hoofd...
Toch niet iets met een aap hè?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ets met een aapquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch niet iets met een aap hè?
Geen idee, ik heb BP nog nooit gezien, maar dat rijmpje is gewoon bekend...quote:
Jij kent het ook ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch niet iets met een aap hè?
quote:
Es es es es !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Es es es es !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks for the reminder
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Es es es es !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |