Dat zou zomaar kunnen, ik ben 27 jaar. Al voel ik me soms 20quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat we ongeveer van dezelfde leeftijd zijn.

Ik ben ook uit een sc vertrokken na een invasie. Maar ik hou maar even voor mij welke dat waren...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik nog overleefd.
maar de vbl invasie ging me te ver.
hoewel die in het begin nog leuk leek

ik vertrek nu ook uit deze sc.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben ook uit een sc vertrokken na een invasie. Maar ik hou maar even voor mij welke dat waren...

quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nijn heb ik nooit als echt onschuldig gezien
quote:

Ik heb het gekocht voor mezelf maar woon er nu samen met iemandquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben nog een beetje spulletjes aan het uitpakken, tussen het studeren door, maar het begint nu wel al als mijn plekje te voelen![]()
En jouw huis? Alleen, samen?

quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vertrek nu ook uit deze sc.
naar huis toe

Ow, ik ben toch wel n stukje ouder...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik ben 27 jaar. Al voel ik me soms 20![]()
![]()
In het weekend na een sloot bier voel ik me dan weer wat ouder

Is toch makkelijk terug te vinden in je POHIquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben ook uit een sc vertrokken na een invasie. Maar ik hou maar even voor mij welke dat waren...

Na een kitten gaat dat niet meer lukkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En ik? Heb ik een onbedoezeld imago?

laterrrrrquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar huis toe

Als je maar wel terugkomtquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar huis toe

quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En ik? Heb ik een onbedoezeld imago?
Dan heb je iets te verbergen en ben je dus niet onschuldigquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]

Alle moeders zijn sletten???quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onschuldig en een kitten hebben?
lastige combi toch?

Fijne avondquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar huis toe

quote:

dat zeg ik niet, alleen niet onbezoedeldquote:

Geeft toch niet, je bent zo oud als dat je jezelf voeltquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ow, ik ben toch wel n stukje ouder...

Leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht voor mezelf maar woon er nu samen met iemand

Dat is toch algemeen bekende informatie?quote:

Met een kind en een gouden ring om mijn vinger...raad eens...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geeft toch niet, je bent zo oud als dat je jezelf voelt

80quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met een kind en een gouden ring om mijn vinger...raad eens...

quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekende informatie?

dan kan je ook 18 zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]

Lastig, een jaartje of 35.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]

quote:

Nee hoor, met 80 kun je nog steeds een ring om je vinger hebben en ook dan heb je hopelijk nog steeds een kind. SKATJE.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan had er 'kleinkind' moeten staan, skatje.

Er zit nu rijmpje in mijn hoofd...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]

je vindt BP lelijk?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zit nu rijmpje in mijn hoofd...

Toch niet iets met een aap hè?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]

ets met een aapquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]

GMTAquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch niet iets met een aap hè?

Geen idee, ik heb BP nog nooit gezien, maar dat rijmpje is gewoon bekend...quote:

Jij kent het ook ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch niet iets met een aap hè?

quote:

Es es es es !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!

quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Es es es es !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks for the reminder
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Es es es es !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |