Zo te horen heb jij een vagina in plaats van een eikel, ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:05 schreef Etsu het volgende:
Daarom moet je ook even wachten tot je uitgedruppeld bent en dan met een wc-papiertje (minstens 4 lagen) je eikel even afdrogen en dan kan je weer verder met je leven.
Ontkennen dat er nooit paar druppeltjes urine in je boxershort is gekomenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij een vagina in plaats van een eikel, ik weet niet hoor.
de kinksquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
I met her in a club in the ladies room
And her name was SOA, So So So So Soa
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:07 schreef Etsu het volgende:
Ontkennen dat er nooit paar druppeltjes urine in je boxershort is gekomen
Vieze leugenaar.
Als je zulke fratsen uithaalt dan heb je helemaal geen eikel joh. Deppen met wc papier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:05 schreef Etsu het volgende:
Daarom moet je ook even wachten tot je uitgedruppeld bent en dan met een wc-papiertje (minstens 4 lagen) je eikel even afdrogen en dan kan je weer verder met je leven.
Stoere praat. Geniet ervan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Als je zulke fratsen uithaalt dan heb je helemaal geen eikel joh. Deppen met wc papier.
Geef me eens 1 reden waarom mannen niet af zouden vegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij een vagina in plaats van een eikel, ik weet niet hoor.
Omdat die niet van die incontinente lekkers zijn. Met je flabberkut.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Geef me eens 1 reden waarom mannen niet af zouden vegen.
Zozo hoink, jij zegt waar het op staat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat die niet van die incontinente lekkers zijn. Met je flabberkut.
Zo slecht gehumeurd vandaag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat die niet van die incontinente lekkers zijn. Met je flabberkut.
Heb je niet een druiper...?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:04 schreef DonorDirk het volgende:
Alsof er kokend water in je lul zit echt waar.
Deze boy weetquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:21 schreef PeZu het volgende:
mannen die hun eikel afvagen zijn incontinent, gewoon schudden klaar.
Jij plast zeker ook zittend he gayboy?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:05 schreef Etsu het volgende:
Met een elektrisch verwarm-kussentje op mijn wc-bril.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij plast zeker ook zittend he gayboy?
en fluffy?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een elektrisch verwarm-kussentje op mijn wc-bril.
Roze!
Smakeloze paupermerk voor smakeloze pauperdsquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:04 schreef DonorDirk het volgende:
denim deluxe Jack&Jones limited edition
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |