Altijd die kansloze vraag: laat even weten als je veilig geland bentquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:08 schreef Caland het volgende:
Lieverd, de kans is heel groot dat je dood gaat in deze vlucht maar mocht je aankomen wil je me dan even whatsappen?
Stuk beter inderdaad.
Het is een extra drempel. Je moet in ieder geval iemand overmeesteren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat zou zo iemand dan veranderen aan de zaak? Een purser of stewarddess hebben de ballen verstand van knopjes en hendeltjes in zo cockpit
Hij zou natuurlijk wel de deur vanuit binnen kunnen openen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een extra drempel. Je moet in ieder geval iemand overmeesteren.
Met een onbemand googlevliegtuig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel?
Hoe kunnen we met een gevoel van vertrouwen de lucht in?
Is gewoon een doodnormale vraag man..quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Altijd die kansloze vraag: laat even weten als je veilig geland bent![]()
Dan zie je dat wel in het nieuws he, als dat niet is gelukt...
Een vrouw of een homo, dat is natuurlijk geen partij voor de gemiddelde piloot.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een extra drempel. Je moet in ieder geval iemand overmeesteren.
Die wordt alsnog door iemand aangestuurdquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:10 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Met een onbemand googlevliegtuig.
Dan moet je er voor zorgen dat de co-piloot altijd een vrouw of een homo is. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een vrouw of een homo, dat is natuurlijk geen partij voor de gemiddelde piloot.
Maar als een piloot echt kwaad wel, kan hij ook de andere piloot wel overmeesteren. Dat ga je nooit tegenhouden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een vrouw of een homo, dat is natuurlijk geen partij voor de gemiddelde piloot.
Als je het hebt over "wil je nog koffie" of "ik moet even pissen" is dat niet werk. Als je beide dezelfde taal spreekt, doe je het gewoon daarin, lijkt mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef gateway het volgende:
[..]
ja met de toren sowieso, maar lijkt me in het vliegtuig onderling ook? neem aan dat alle benaming onder knoppies en meters in een vliegtuig ook in het engels zijn?
Je gewoon onthouden van beïnvloeding van het gevoel en de keuze van iemand anders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel?
Hoe kunnen we met een gevoel van vertrouwen de lucht in?
Dit is uiteraard zodat het voor kapers zinloos is de cabin crew te martelen tot ze die code geven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:17 schreef Loekie1 het volgende:
Het is sowieso naief om een veiligheidssysteem te bedenken waarbij de achtergebleven piloot in de cockpit alles kan overrulen. Hoe dom kun je zijn.
Tsja, wat is jouw voorstel dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:17 schreef Loekie1 het volgende:
Het is sowieso naief om een veiligheidssysteem te bedenken waarbij de achtergebleven piloot in de cockpit alles kan overrulen. Hoe dom kun je zijn.
Er zijn nog hele grote stappen te maken inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Eenskijken het volgende:
enige manier om zoiets te voorkomen is het laten vliegen van zelfbestuurbare vliegtuigen. Net als bij auto's. De techniek maakt geen psychologische keuzes.. dat is allemaal rationeel.
En ik denk wel dat we die kant op gaan, maar voordat dat echt allemaal in de praktijk zal gebeuren zijn we zo 20-30 jaar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |