Er is dus niet altijd 2 man in de cockpit......quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
KLM: altijd twee man in de cockpit
Precies, dit en korte vluchten iemand van de crew plaats laten innemen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Op sommige 747's vind je er eentje, maar het kost ruimte en stoelen.
Overigens zul je dit dan ook moet inbouwen voor incontinentie vluchten:
[ afbeelding ]
Daar is gewoon geen plek voor helemaal voorin...
Denk het wel... we zullen het nooit weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Maar is het gewoon toeval geweest dat de piloot naar het toilet moest of? als dat zo is was er dus helemaal geen plan.
he joh, hou even op met die geintjes straks durf ik de bus ook al niet meer inquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:46 schreef Eix het volgende:
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is om dit soort incidenten te voorkomen. Althans, niet met maatregelen in het vliegtuig. Bovendien, waar leg je de grens? Een buschauffeur kan ook doordraaien en met een volle bus een ravijn inrijden. Een treinmachinist kan doelbewust alle beveiligen uitschakelen en zodoende een volle intercity laten crashen. Hoe tragisch dit ongeval ook is, ik zie oprecht niet in hoe je dit kan voorkomen. Enkel door als samenleving ervoor te kiezen om alle verantwoordelijke banen driedubbel te ondervangen. Maar dat zie ik nog niet gebeuren. En ik wil ook niet in een maatschappij leven waarin je elkaar zodanig wantrouwt.
Dat het verstandig is een groot verkeersvliegtuig niet met één piloot te bedienen spreekt voor zich. Maar met twee piloten vind ik dat er voldoende waarborgen zijn voor een veilige vlucht. Daar doet dit ongeval niets aan af. Als je de minimale kans op dit soort incidenten wilt verkleinen zou ik eerder zoeken in maatregelen als beter psychologisch onderzoek.
Bedankt Hans. Dit was nog niet genoemd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Kunnen ze niet op elke vlucht zo'n soort air marshal plaatsen ofzo, met een pistool. Kan 'ie nog het deurtje kapotschieten in dit soort gevallen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Kunnen ze niet op elke vlucht zo'n soort air marshal plaatsen ofzo, met een pistool. Kan 'ie nog het deurtje kapotschieten in dit soort gevallen
Als een marshall dat kan, kan een terrorist dat ook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Godver, nu ben ik echt klaar met dit soort posts. Kunnen jullie niet ff in een vliegtuig stappen ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
vinden ze leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wtf is dit toch, wat heb ik gemist
Ja handig, in een drukcabine gaten gaan lopen schietenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Dat lijkt mij echt een kutbaan, hele dagen op een stoeltje zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
niks anders, maar lijkt mij niet fijn als ik in die positie zou zitten..... Wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt etc. terwijl ook die familie er niks aan kan doen wat die copiloot gedaan heeftquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Totdat de air marshal zelf een keer doordraait. Misschien maar gelijk twee op het vliegtuig. Kan de een de ander controleren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Kan, in hoeverre is het bekend dat hij naar het toilet moest? Misschien heeft de co-piloot gevraagd of hij iets wou gaan halen. Maar dat is allemaal speculatie natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Maar is het gewoon toeval geweest dat de piloot naar het toilet moest of? als dat zo is was er dus helemaal geen plan.
Deze actie 'goed' noemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Franny_G het volgende:
Het kan heel goed een impulsieve actie zijn geweest ja.
Het schijnt dat pipi machen heel duidelijk te horen was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef brojo het volgende:
[..]
Kan, in hoeverre is het bekend dat hij naar het toilet moest? Misschien heeft de co-piloot gevraagd of hij iets wou gaan halen. Maar dat is allemaal speculatie natuurlijk.
"FAA pilot certification can be the difference between a safe flight and one that ends in tragedy."quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef Gorraay het volgende:
Hij was wel heel goed.
http://aviation-business-(...)heinland-Pfalz-.html
Maar niet helemaal lekker ...
Alles is al tien x genoemdquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dit was nog niet genoemd.
Durf je zeker ook niet meer te fietsen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar statistieken die aantonen dat vliegen niet de veiligste manier van reizen is als je niet kijkt naar aantal sterftegevallen per afgelegde kilometer. En dan eindelijk gevonden!
Godverdomme, lekker voor m'n vliegangst dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |