Miauwquote:
Hodorquote:
Rawrquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent toch een kat
katten grommen niet die blazen
katten grommen weldegelijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent toch een kat
katten grommen niet die blazen
Nawhquote:
Hoe komt t?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kutinternet. uit verveling kamer opgeruimd
Geen idee, wifinetwerk deed alles gewoon, zal UPC wel weer zijnquote:
Allemaal de schuld van UPCquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, wifinetwerk deed alles gewoon, zal UPC wel weer zijn
VAaaaaaaaquote:
Mwaquote:
Oeh ze hebben een forumquote:
jullie zien mij hier niet meer terugquote:
voor ons een vraag, voor jou een weetquote:
jaquote:
Tot zover "Heb uw naasten lief"quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://forum.refoweb.nl/v(...)1bfb0989be14795250dd
Ik moest een beetje huilen van dat topicquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://forum.refoweb.nl/v(...)1bfb0989be14795250dd
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tot zover "Heb uw naasten lief"
bizar nohquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen van dat topic![]()
Immer een terechte klachtquote:
Urkquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Man man man man![]()
in welke wereld leven zij nou weer
![]()
in een door god verlichtte wereldquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Man man man man![]()
in welke wereld leven zij nou weer
![]()
Monster, daar heb ik die types als familie zitten. Toen mijn opa stierf ging het niet over hem, maar over god en hoe wij zondig zijn. Hele gekke preek, die gast leek een beroerte te krijgen.quote:
Is dat rare van je nog niet te verklarenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Monster, daar heb ik die types als familie zitten. Toen mijn opa stierf ging het niet over hem, maar over god en hoe wij zondig zijn. Hele gekke preek, die gast leek een beroerte te krijgen.
Gelukkig op geen enkele manier DNA gerelateerd met die mensen
beetje spuit 11 welquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)-bewust-crashen.html
Ja I knowquote:
Holy fuck. HOLY FUCK dat is fucked up.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Snap nog steeds niet dat iemand dan zoveel mensen mee de dood in zou sleurenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Gekkies komen in vele soorten en maten he.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is dat rare van je nog niet te verklaren
Gek in z'n hoofdquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat iemand dan zoveel mensen mee de dood in zou sleuren
Daar lijkt het aardig op jaquote:
Op FOK! hangenquote:
Treinenquote:
hoe weet jij datquote:
Schoolvakken √quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:18 schreef DrNick het volgende:
Denk aan schoolvakken, vrije tijdsbesteding, sport, omgang met anderen etc.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schoolvakken √
Vrije tijdsbesteding √
Omgang met anderen X
Nou schoolvakkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schoolvakken √
Vrije tijdsbesteding √
Omgang met anderen X
meisjes stalken enzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee wat hij uitvoert
nuclear meltdownquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef Crip het volgende:
Nog ietsjes langer en ik had een meltdown gekregen
1,2,3 kinderen zijn leuk. Alles boven dat is een ramp.quote:
ahwquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
1,2,3 kinderen zijn leuk. Alles boven dat is een ramp.
16 kids ( inclusief twee baby's) ik werd helemaal leip. Ging srs bijna huilen van de stress die er was op kdv vandaag. Die kids plus activiteiten en schoonmaaktaken, poepluiers, flesjes geven etc etc etc. Ze waren vandaag in zo'n mood dat ze totaal niet luisterde
So close to tranen.
Stage.. ik wil niet met kleintjes werken maar gaat helpen voor mijn vervolgopleidingquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sterkte
stage of werk trouwens?
dan misschien wel beterquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Stage.. ik wil niet met kleintjes werken maar gaat helpen voor mijn vervolgopleiding
UIquote:
quote:
Wil met middelbare schoolkids werken. ^^quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan misschien wel beter
zou zelf liever met 8-12 werken
De jouwe is ook neat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij blijft de bazigste van FOK! hebben
İquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die heb ik alquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een beetje als een sixpack op een 14-jarige ecto. Het telt nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
Die ene met die lange haren heeft echt biiiiiiiiiiiiig boobs btw woah
Cute meisje welquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:59 schreef DrNick het volgende:
https://i-d.vice.com/nl/a(...)?utm_source=vicefbnl
Goede zaak.
Blijven big boobs. Zelfs is ze fat vallen ze erg op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een beetje als een sixpack op een 14-jarige ecto. Het telt niet
De strijd tegen seksualisering voeren door foto's van je tieten te maken. HEERLUKquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:01 schreef Crip het volgende:
Het begon allemaal met een IJslands meisje dat op Twitter haar topje uitdeed in de strijd voor gelijkheid![]()
![]()
![]()
Gelijkheid sure...
Beetje stupid idee. Maar leuk voor de mannen ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De strijd tegen seksualisering voeren door foto's van je tieten te maken. HEERLUK
Hoewel het nergens opslaat kan ik niet zeggen dat ik het niks vindtquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje stupid idee. Maar leuk voor de mannen ja.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje stupid idee. Maar leuk voor de mannen ja.
drm dat soort mensen gewoon negerenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:10 schreef Crip het volgende:
Begrijp die blote tieten acties nooit. Je bereikt er geen fuck mee.
Wil je in de maatschappij ''gelijk'' staan aan een man(wat tegenwoordig veel meer gebeurd) ga naar school werk hard. Van hard werken komen veel mogelijkheden en kan je meer bereiken dan je tietje te laten zien. Word een CEO van een groot bedrijf ofzo. Maak je punt op een manier dat ook herdacht word op een positieve manier niet alleen voor jezelf maar ook voor de toekomst. Kom voor jezelf op en werk eraan i.p.v zo zitten te janken man
Word een beetje moe van deze tumblr-feministen.
/dagboek
/hebmoeilijkedaggehad
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Mannen met een goed kontje
* LittleBrownie bijt lip
quote:
lolquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Loop ik net even de shop in, zit er 1 iemand, helemaal in zijn eentje te blowen en kapsalon te eten
gezellige leef
Is toch lekker rustig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Loop ik net even de shop in, zit er 1 iemand, helemaal in zijn eentje te blowen en kapsalon te eten
gezellige leef
wat haat je danquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gezellige leef
Ik weet niet, ik vergelijk het haast met in je eentje naar een cafe gaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat haat je danniks mis mee om na een lange dag vol zeurende mensen op je gemak in de shop te zitten met een versnapering en je eigen gedachten
Nou is er natuurlijk een verschil tussen in je eentje naar het café toe gaan en gezellig doen, en in je eentje naar het café toe gaan en in een hoekje op je telefoon gaan FOK!ken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vergelijk het haast met in je eentje naar een cafe gaan
ja man, daar moet je je ook echt voor schamen enzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vergelijk het haast met in je eentje naar een cafe gaan
Haha gezellig doen, wat is dat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou is er natuurlijk een verschil tussen in je eentje naar het café toe gaan en gezellig doen, en in je eentje naar het café toe gaan en in een hoekje op je telefoon gaan FOK!ken.
Kan best leuk zijn hoor, ga regelmatig alleen naar concerten omdat ik blijkbaar naar fucking rare shit luister waar niemand heen wil. Film ga ik vaak wel samen, maar ook vaak genoeg alleen. Who cares.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ben zelf niet echt van het alleen ergens heen gaan
dit gevoelquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn hoor, ga regelmatig alleen naar concerten omdat ik blijkbaar naar fucking rare shit luister waar niemand heen wil.
ben jij al 18 dan onderkruipselquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat haat je danniks mis mee om na een lange dag vol zeurende mensen op je gemak in de shop te zitten met een versnapering en je eigen gedachten
jij welquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
Ik rook ook alleen altijd weed at the shoppa
ja, jij was zeker die vreetzak die VA in de shop tegenkwam?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij al 18 dan onderkruipsel
nee want dealerquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, jij was zeker die vreetzak die VA in de shop tegenkwam?
neequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef hoink581 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, straks op GutterFM
Hoe is het?quote:
Ik heb wel weekendquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja goed nog geen weekend helaas morgen invallen met jou?
Crip cripquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:48 schreef Ro-ald het volgende:
http://www.metronieuws.nl/showbizz/2015/03/k3-zoekt-moslima
K3 zoekt moslima
Gaat goed ze mag alleen geen zware dingen tillen en ze heeft nog beetje pijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel weekendmet mij gaat verder prima. Nog wat gehoord over je moeder?
joe here i amquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:48 schreef Ro-ald het volgende:
http://www.metronieuws.nl/showbizz/2015/03/k3-zoekt-moslima
K3 zoekt moslima
quote:
Ah ja hoort erbij, beetje rustig aan doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaat goed ze mag alleen geen zware dingen tillen en ze heeft nog beetje pijn.
Ga morgenavond bij haar eten.
Oh wist je de uitslag nog niet? Ze heeft geen kanker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja hoort erbij, beetje rustig aan doenal iets over de uitslag gehoord?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh wist je de uitslag nog niet? Ze heeft geen kanker.
Tof. Gaan jullie bij KLB nog wat merken van het vertrek van Gutter?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef hoink581 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, straks op GutterFM
Ik heb geen idee hoe het precies gaat worden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Tof. Gaan jullie bij KLB nog wat merken van het vertrek van Gutter?
Flips gaat gelijk interviewenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof. Gaan jullie bij KLB nog wat merken van het vertrek van Gutter?
Hendigquote:
Afwachten dus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het precies gaat worden.
Beetje interesse tonen niets mis mee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Flips gaat gelijk interviewen
Ayooooquote:
Luister niet echt fok radioquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geluisterd, ik zit altijd bij R49
Goed nummerquote:
Ja doenquote:
Was alleen een woordgrapje. Regelmatig naar Gutter geluisterd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze SC ook. Zoveel verschil zit er niet, alleen draaien ze daar muziek en heb je radio klb.
wilde ook niet maar mijn lichaam forceerde mij tegen een uur of 7 en toen was het #ripquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh damn son
ben toch maar niet gaan slapen vannacht en heb uurtje gelegen vanmiddag
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
http://loudwire.com/dave-(...)er-bucket-list-wish/
gewoon pep snuiven tog haha ja tog G ja tog.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh damn son
ben toch maar niet gaan slapen vannacht en heb uurtje gelegen vanmiddag
Ik lag rond 6 uur ff in bed en bam in slaap gevallenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wilde ook niet maar mijn lichaam forceerde mij tegen een uur of 7 en toen was het #rip
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die eerste foto. Business in the front, party in the back
Wtf, was het hier zo gezellig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lag rond 6 uur ff in bed en bam in slaap gevallen
ik ben jellyquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lag rond 6 uur ff in bed en bam in slaap gevallen
Wat?quote:
Hoeft niet altijd bij zwangerschapquote:
Dat jullie allemaal zo laat zijn gaan slapen, omdat het hier gezellig was en iedereen ging nachtbraken?quote:
Ik ging rond half 1 naar bed. Was met Nick aan t praten, geen idee hoe het op FOK wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal zo laat zijn gaan slapen, omdat het hier gezellig was en iedereen ging nachtbraken?
Very smart of youquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
LB, neem aan dat als alle 4 de ledjes branden dat de powerbank dan vol is he, beschrijving is chinees
quote:
Allang getweetquote:
OooooOoooOooOooooooquote:
Te laat danquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, coinflip of je een mongooltje krijgt.. zijn geen beste odds.
Na 3 pillen staat Ro-ald daar:quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen met SV uit in Utreg in een nieuwe technoclub.
hosselaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga zaterdag op stap in Rotterdam met ik denk 2 leuke dames
Ik ga alleen aan het bier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na 3 pillen staat Ro-ald daar:
[ afbeelding ]
Oh ga je dan al met LB en Nick naar de dierentuin?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga zaterdag op stap in Rotterdam met ik denk 2 leuke dames
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ga je dan al met LB en Nick naar de dierentuin?
[..]
aight, nog ff de spaghetti laten staan dus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je maar genoeg groen hebt, dan krijg je er vele
Spidermanquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik dacht dat het een lilliputter was.
Oh man, lilliputter Spiderman. There's a mental image.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik dacht dat het een lilliputter was.
niet die spid0rman mang.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, lilliputter Spiderman. There's a mental image.
Ze zijn ook altijd heel goed in dingen, ze doen het namelijk als sinds klein zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
lilliputters hebben meestal de laagste prijs
wat zit je lilliputters nou te kleineren vind ik echt niet leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn ook altijd heel goed in dingen, ze doen het namelijk als sinds klein zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie Geo nu voor zn scherm keihard lachen om zn grap.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wat zit je lilliputters nou te kleineren vind ik echt niet leuk
Grap zou leuker zijn met wat hoofdletters en interpunctiequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wat zit je lilliputters nou te kleineren vind ik echt niet leuk
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grap zou leuker zijn met wat hoofdletters en interpunctie
[..]
quote:
nee lb geen interpunkciequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet kleinzerig doen, maar vind die een klein beetje laag bij de grond. Een beetje kinderachtig, groei op. Een beetje meteen er op duiken als iemand onder het maaiveld uit steekt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn ook altijd heel goed in dingen, ze doen het namelijk als sinds klein zijn
Beetje teveel van het goede Zwabquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil niet kleinzerig doen, maar vind die een klein beetje laag bij de grond. Een beetje kinderachtig, groei op. Een beetje meteen er op duiken als iemand onder het maaiveld uit steekt.
OK, GR GR.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei.quote:
Het was te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje teveel van het goede Zwab
quote:
Rolstoel met antilopenleerquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen in een rolstoel kunnen niet op hun eigen benen staan
ZEGT DE GROOTSTE DOWNIE VAN FOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik jou ook, omdat je down bent xD
Zo groot is Geo nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ZEGT DE GROOTSTE DOWNIE VAN FOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ZEGT DE GROOTSTE DOWNIE VAN FOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Daar zijn ze te lamlendig voor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen in een rolstoel kunnen niet op hun eigen benen staan
Feyenooooooooooorrdddddddddquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou en je moet wel een downie zijn als je voor PSV bent
Met zo'n muts zie j e weinig van een waterhoofdquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als dat je ding is
je ziet ook meteen van wie ze het heeft
jij hebt dus een verzameling van die dingen liggen zekerquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met zo'n muts zie j e weinig van een waterhoofd
doe niet zo raar het is toch geen mexicaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze komt als je slaap je organen stelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |