Miauwquote:
Hodorquote:
Rawrquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent toch een kat
katten grommen niet die blazen
katten grommen weldegelijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent toch een kat
katten grommen niet die blazen
Nawhquote:
Hoe komt t?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kutinternet. uit verveling kamer opgeruimd
Geen idee, wifinetwerk deed alles gewoon, zal UPC wel weer zijnquote:
Allemaal de schuld van UPCquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, wifinetwerk deed alles gewoon, zal UPC wel weer zijn
VAaaaaaaaquote:
Mwaquote:
Oeh ze hebben een forumquote:
jullie zien mij hier niet meer terugquote:
voor ons een vraag, voor jou een weetquote:
jaquote:
Tot zover "Heb uw naasten lief"quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://forum.refoweb.nl/v(...)1bfb0989be14795250dd
Ik moest een beetje huilen van dat topicquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://forum.refoweb.nl/v(...)1bfb0989be14795250dd
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tot zover "Heb uw naasten lief"
bizar nohquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen van dat topic![]()
Immer een terechte klachtquote:
Urkquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Man man man man![]()
in welke wereld leven zij nou weer
![]()
in een door god verlichtte wereldquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Man man man man![]()
in welke wereld leven zij nou weer
![]()
Monster, daar heb ik die types als familie zitten. Toen mijn opa stierf ging het niet over hem, maar over god en hoe wij zondig zijn. Hele gekke preek, die gast leek een beroerte te krijgen.quote:
Is dat rare van je nog niet te verklarenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Monster, daar heb ik die types als familie zitten. Toen mijn opa stierf ging het niet over hem, maar over god en hoe wij zondig zijn. Hele gekke preek, die gast leek een beroerte te krijgen.
Gelukkig op geen enkele manier DNA gerelateerd met die mensen
beetje spuit 11 welquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)-bewust-crashen.html
Ja I knowquote:
Holy fuck. HOLY FUCK dat is fucked up.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Snap nog steeds niet dat iemand dan zoveel mensen mee de dood in zou sleurenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Gekkies komen in vele soorten en maten he.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is dat rare van je nog niet te verklaren
Gek in z'n hoofdquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat iemand dan zoveel mensen mee de dood in zou sleuren
Daar lijkt het aardig op jaquote:
Op FOK! hangenquote:
Treinenquote:
hoe weet jij datquote:
Schoolvakken √quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:18 schreef DrNick het volgende:
Denk aan schoolvakken, vrije tijdsbesteding, sport, omgang met anderen etc.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schoolvakken √
Vrije tijdsbesteding √
Omgang met anderen X
Nou schoolvakkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schoolvakken √
Vrije tijdsbesteding √
Omgang met anderen X
meisjes stalken enzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee wat hij uitvoert
nuclear meltdownquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef Crip het volgende:
Nog ietsjes langer en ik had een meltdown gekregen
1,2,3 kinderen zijn leuk. Alles boven dat is een ramp.quote:
ahwquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
1,2,3 kinderen zijn leuk. Alles boven dat is een ramp.
16 kids ( inclusief twee baby's) ik werd helemaal leip. Ging srs bijna huilen van de stress die er was op kdv vandaag. Die kids plus activiteiten en schoonmaaktaken, poepluiers, flesjes geven etc etc etc. Ze waren vandaag in zo'n mood dat ze totaal niet luisterde
So close to tranen.
Stage.. ik wil niet met kleintjes werken maar gaat helpen voor mijn vervolgopleidingquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sterkte
stage of werk trouwens?
dan misschien wel beterquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Stage.. ik wil niet met kleintjes werken maar gaat helpen voor mijn vervolgopleiding
UIquote:
quote:
Wil met middelbare schoolkids werken. ^^quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan misschien wel beter
zou zelf liever met 8-12 werken
De jouwe is ook neat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij blijft de bazigste van FOK! hebben
İquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die heb ik alquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |