quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Ik wacht nog op pics van de dames hier die vandaag aan Free the Nipple day hebben meegedaan.
Je snapt het niet hè of je houdt je weer van de domme.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, we kunnen niet allemaal een boeiend leven hebben.
Ik bèn dom en inmiddels uitbehandeld,quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè of je houdt je weer van de domme.
Maar ga maar weer janken in het radio-topic, wat deze keer terecht is.
Ik heb geen team, ik wist niet eens dat er een wedstrijd was.quote:
Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee, er schijnt ergens een team te zijn, ik weet daar niks van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
ik snap van de hele SC niks meer
DM gestuurd...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
ik snap van de hele SC niks meer
Wat is er mis mee om het hier neer te zetten?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, wat kunnen die 40+ers zeuren zeg.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deisyy zoekt het zich maar uit met haar gezeur tegen mij.
Dat gejank van Mo_Muffin ging echt nergens over, vanuit het niets voelde meneer zich ineens aangevallen door mij, maar het is weer eens iets anders dan zich verheven en geweldig voelen, terwijl meneer alleen maar jointjes rokend achter zijn beeldscherm zit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om het hier neer te zetten?
[..]
[..]
Ben ik nog op tijd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Ik wacht nog op pics van de dames hier die vandaag aan Free the Nipple day hebben meegedaan.
Doeiquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
Adieu mensen, ik ben er vandoor. Deze SC wordt al langer gedomineerd door bepaalde personen die altijd wat te zeiken hebben op anderen en het denken beter te weten.
Ik ga mijn heil ergens anders zoeken.
Doei.
Kom op, laat je niet wegjagen door die personen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
Adieu mensen, ik ben er vandoor. Deze SC wordt al langer gedomineerd door bepaalde personen die altijd wat te zeiken hebben op anderen en het denken beter te weten.
Ik ga mijn heil ergens anders zoeken.
Doei.
Dat is deels waar en deels niet waar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gejank van Mo_Muffin ging echt nergens over, vanuit het niets voelde meneer zich ineens aangevallen door mij, maar het is weer eens iets anders dan zich verheven en geweldig voelen, terwijl meneer alleen maar jointjes rokend achter zijn beeldscherm zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |