Is wel lekker industrial/EBM muziek.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik dat ook al kunnen achterhalen ...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Polonaise is geen muziekstroming...
Is gewoon elektronische muziek, beetje kil van stijl.quote:
Ah OK haal ik die weer van mijn strominglijstjequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Polonaise is geen muziekstroming...
Ik denk dat wij bij de Sligro gaan eten, geen idee wat dus...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Hier komt er vanavond boerenkool op tafel
Kan je bij jullie Sligro eten? Bij de Sligro in Rotterdam niet, tenminste niet sinds de laatste keer dat ik daar was en dat is denk ik alweer een jaartje terug.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat wij bij de Sligro gaan eten, geen idee wat dus...
Vlees is dan wat er bij mij opkomt.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat wij bij de Sligro gaan eten, geen idee wat dus...
Ja, zit een restaurant in de 'winkel' met allerlei zaken die ze daar verkopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je bij jullie Sligro eten? Bij de Sligro in Rotterdam niet, tenminste niet sinds de laatste keer dat ik daar was en dat is denk ik alweer een jaartje terug.
Sligro is iets meer dan vlees.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vlees is dan wat er bij mij opkomt.....
Thanks voor de reminder!quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je nog geen hobby hebben:
[ afbeelding ]
Morgen wegens de sterfdag van één van de grondleggers van de hedendaagse whisky rage.
Overal in de wereld zijn whiskyproeverijen om geld bij elkaar te brengen voor de Alzheimer organisatie, waaraan hij uiteindelijk leed.
Datquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In onze leeftijdscategorie wordt dat wel steeds meer
Dat is morgen pas. Ik wacht nog op pics van de dames hier die vandaag aan Free the Nipple day hebben meegedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je nog geen hobby hebben:
[ afbeelding ]
Morgen wegens de sterfdag van één van de grondleggers van de hedendaagse whisky rage.
Overal in de wereld zijn whiskyproeverijen om geld bij elkaar te brengen voor de Alzheimer organisatie, waaraan hij uiteindelijk leed.
De dames hier komen niet uit IJsland...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Ik wacht nog op pics van de dames hier die vandaag aan Free the Nipple day hebben meegedaan.
Prima, doe ik morgen wel een whisky...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder!
* Spezza19 whiskey halen gaat
Internationale vrouwensolidariteit is ook niet meer wat het geweest is....quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:57 schreef MadMaster het volgende:
De dames hier komen niet uit IJsland...
Drakin leest dit soort dingen sowieso niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Internationale vrouwensolidariteit is ook niet meer wat het geweest is....
Ach, we kunnen niet allemaal een boeiend leven hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat![]()
En het feit dat sommige users zo oninteressant zijn dat hun info meteen vervliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |