quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:57 schreef NewHorizon het volgende:
Zullen we niet random mensen met dezelfde naam gaan schandpalen?
Dan spring je toch voor een trein ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Misschien had zijn vriendinnetje het uitgemaakt.
twitter:wol twitterde op donderdag 26-03-2015 om 12:53:17OM: vlak voor de crash is gegil te horen van de passagiers. reageer retweet
Cockpit bedoel je?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef Perrin het volgende:
Tijd om piloten nóóit meer alleen in die cabine te laten.
Ik zou het eerder vertalen als "Een wil om het vliegtuig te vernietigen."quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Hij had wrs een "volonté de détruire l’avion".
Onbedwingbare neiging het toestel te vernietigen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus eigenlijk had dit eventueel voorkomen kunnen worden als er niet zo'n extreem veiligheidssyteem op de toegang tot de cockpit had gezeten. Vreselijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)-niet-open~a3927515/quote:Als een piloot of stewardess toegang wil moet hij 'aanbellen' met een telefoon, aldus Melkert. De piloot in de cockpit kan de deur dan opendoen.
'Gaat de deur dan niet open, bijvoorbeeld omdat de piloot bewusteloos is geraakt, dan is er een noodprocedure. Door het intoetsen van een code gaat een zoemer af in de cockpit. Als de piloot in de cockpit niks doet, gaat de deur na 30 seconden vanzelf even open.'
De copiloot in gecrashte Airbus had uiteindelijk dus altijd toegang tot de cockpit? Nee, zegt Melkert. 'De piloot in de cockpit kan de noodprocedure overrulen als hij niet wil dat de deur opengaat. Dat vereist wel een bewuste actie.'
Er zal wel het een en ander aangepast worden ja, misschien standaard 3 man in de cockpit op alle vluchten ofzo...quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef Perrin het volgende:
Tijd om piloten nóóit meer alleen in die cabine te laten.
Goed zo Voszje. Ik ben net 2 uur beziggeweest de complete OP te verbouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef Voszje het volgende:
OP geüpdate met huidige berichtgeving over de co-piloot.
Ik wou net zeggen: bij sommige maatschappijen gaat er een steward(ess) de cockpit in wanneer er een piloot naar buiten komt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Cockpit bedoel je?
Is al bij meerdere maatschappijen standaard procedure. Niet alleen voor dit soort gevallen, maar ook bij onwel worden enzo.
Deed ze het per whatsapp, net toen de gezagvoerder zat te schijten, hij kon het toen even niet meer hebben, witte waas.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan spring je toch voor een trein ofzo.
Dat laatste.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef Coelho het volgende:
Vormen piloot en co-piloot altijd een vast team, of kan het zijn dat ze elkaar net voor de vlucht voor het eerst zien?
Ironisch ja... anti-terrorisme maatregelen zorgen er nu voor dat dit kon gebeuren...quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus eigenlijk had dit eventueel voorkomen kunnen worden als er niet zo'n extreem veiligheidssyteem op de toegang tot de cockpit had gezeten. Vreselijk.
Je vliegt vaak met mensen die je niet kent. Soms blijf je wel het hele blokje van een paar dagen bij elkaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef Coelho het volgende:
Vormen piloot en co-piloot altijd een vast team, of kan het zijn dat ze elkaar net voor de vlucht voor het eerst zien?
quote:L'IDENTITÉ DU COPILOTE RÉVÉLÉE PAR LE PROCUREUR : ANDREAS LOUBITZ
Maar dat klopt dus niet. Er is gegil te horen. En natuurlijk merk je dat als je op de Alpen afdaalt, dat zie je gewoon door het raam.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef poemojn het volgende:
Als klopt dat de passagiers weinig gemerkt hebben van de daling hebben ze dat waarschijnlijk te danken gehad aan de gezagvoerder.. Die had ook voor paniek onder hen kunnen zorgen.
Dat maakt het wel weer makkelijker voor een steward om de boel te kapen natuurlijk. Alles heeft zijn voors en tegens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: bij sommige maatschappijen gaat er een steward(ess) de cockpit in wanneer er een piloot naar buiten komt.
Met een granaat krijg je die deur ook niet open.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef Coelho het volgende:
En de marshall aan boord had niet het slot kunnen openschieten?
Deuren zijn tegenwoordig van kevlar, tegen boze terroristmannen met wapens. Krijg je bijna niet open.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef Coelho het volgende:
En de marshall aan boord had niet het slot kunnen openschieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |