abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151053387
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:57 schreef NewHorizon het volgende:
Zullen we niet random mensen met dezelfde naam gaan schandpalen?
pi_151053389
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Misschien had zijn vriendinnetje het uitgemaakt.
Dan spring je toch voor een trein ofzo.
Flesje bier
pi_151053396
wol twitterde op donderdag 26-03-2015 om 12:53:17 OM: vlak voor de crash is gegil te horen van de passagiers. reageer retweet
:'(
pi_151053397
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef Perrin het volgende:
Tijd om piloten nóóit meer alleen in die cabine te laten.
Cockpit bedoel je?
Is al bij meerdere maatschappijen standaard procedure. Niet alleen voor dit soort gevallen, maar ook bij onwel worden enzo.
pi_151053410
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Hij had wrs een "volonté de détruire l’avion".
Onbedwingbare neiging het toestel te vernietigen.
Ik zou het eerder vertalen als "Een wil om het vliegtuig te vernietigen."
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151053416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus eigenlijk had dit eventueel voorkomen kunnen worden als er niet zo'n extreem veiligheidssyteem op de toegang tot de cockpit had gezeten. Vreselijk.
quote:
Als een piloot of stewardess toegang wil moet hij 'aanbellen' met een telefoon, aldus Melkert. De piloot in de cockpit kan de deur dan opendoen.

'Gaat de deur dan niet open, bijvoorbeeld omdat de piloot bewusteloos is geraakt, dan is er een noodprocedure. Door het intoetsen van een code gaat een zoemer af in de cockpit. Als de piloot in de cockpit niks doet, gaat de deur na 30 seconden vanzelf even open.'

De copiloot in gecrashte Airbus had uiteindelijk dus altijd toegang tot de cockpit? Nee, zegt Melkert. 'De piloot in de cockpit kan de noodprocedure overrulen als hij niet wil dat de deur opengaat. Dat vereist wel een bewuste actie.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-niet-open~a3927515/
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_151053417
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef Perrin het volgende:
Tijd om piloten nóóit meer alleen in die cabine te laten.
Er zal wel het een en ander aangepast worden ja, misschien standaard 3 man in de cockpit op alle vluchten ofzo...

Wat verschrikkelijk voor alle nabestaanden dat hun geliefden er niet meer zijn omdat de piloot levensmoe is :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:00:48 #33
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_151053419
WTF :N
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_151053423
Er zijn dan ook veel maatschappijen waar het verplicht is dat een steward de cockpit ingaat als een van de piloten weggaat. Kan me herinneren dat een een of twee jaar terug een co-piloot in slaap was gevallen terwijl de andere piloot net even weg was. Uiteindelijk konden ze hem wekken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151053430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef Voszje het volgende:
OP geüpdate met huidige berichtgeving over de co-piloot.
Goed zo Voszje. Ik ben net 2 uur beziggeweest de complete OP te verbouwen. :P
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:01:08 #36
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151053434
Vormen piloot en co-piloot altijd een vast team, of kan het zijn dat ze elkaar net voor de vlucht voor het eerst zien?
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:01:12 #37
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_151053439
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:00 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Cockpit bedoel je?
Is al bij meerdere maatschappijen standaard procedure. Niet alleen voor dit soort gevallen, maar ook bij onwel worden enzo.
Ik wou net zeggen: bij sommige maatschappijen gaat er een steward(ess) de cockpit in wanneer er een piloot naar buiten komt.
pi_151053445
quote:
9s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:00 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dan spring je toch voor een trein ofzo.
Deed ze het per whatsapp, net toen de gezagvoerder zat te schijten, hij kon het toen even niet meer hebben, witte waas.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151053446
Ziek :{
pi_151053447
Wat een plottwist. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151053449
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef Coelho het volgende:
Vormen piloot en co-piloot altijd een vast team, of kan het zijn dat ze elkaar net voor de vlucht voor het eerst zien?
Dat laatste.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151053465
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus eigenlijk had dit eventueel voorkomen kunnen worden als er niet zo'n extreem veiligheidssyteem op de toegang tot de cockpit had gezeten. Vreselijk.
Ironisch ja... anti-terrorisme maatregelen zorgen er nu voor dat dit kon gebeuren...
PWBF
pi_151053473
Als klopt dat de passagiers weinig gemerkt hebben van de daling hebben ze dat waarschijnlijk te danken gehad aan de gezagvoerder.. Die had ook voor paniek onder hen kunnen zorgen. :{
pi_151053477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef Coelho het volgende:
Vormen piloot en co-piloot altijd een vast team, of kan het zijn dat ze elkaar net voor de vlucht voor het eerst zien?
Je vliegt vaak met mensen die je niet kent. Soms blijf je wel het hele blokje van een paar dagen bij elkaar.
pi_151053481
quote:
L'IDENTITÉ DU COPILOTE RÉVÉLÉE PAR LE PROCUREUR : ANDREAS LOUBITZ
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:02:40 #46
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151053484
En de marshall aan boord had niet het slot kunnen openschieten?
pi_151053497
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef poemojn het volgende:
Als klopt dat de passagiers weinig gemerkt hebben van de daling hebben ze dat waarschijnlijk te danken gehad aan de gezagvoerder.. Die had ook voor paniek onder hen kunnen zorgen. :{
Maar dat klopt dus niet. Er is gegil te horen. En natuurlijk merk je dat als je op de Alpen afdaalt, dat zie je gewoon door het raam.
pi_151053502
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen: bij sommige maatschappijen gaat er een steward(ess) de cockpit in wanneer er een piloot naar buiten komt.
Dat maakt het wel weer makkelijker voor een steward om de boel te kapen natuurlijk. Alles heeft zijn voors en tegens.
pi_151053504
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef Coelho het volgende:
En de marshall aan boord had niet het slot kunnen openschieten?
Met een granaat krijg je die deur ook niet open.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151053510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef Coelho het volgende:
En de marshall aan boord had niet het slot kunnen openschieten?
Deuren zijn tegenwoordig van kevlar, tegen boze terroristmannen met wapens. Krijg je bijna niet open.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')