Goeie jongen ben je toch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was niet vervelend bedoelt eigenlijk. Zou gewoon ziek jaloers zijn als ze twee maanden gesolliciteerd had en dan al een baan had.
Waar is het?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, 20 minuutjes rijden. Valt mee. En, geen lessen op het eerste uur rest van het jaar, dus pas om 9.00 uur aanwezig ipv 8.00 uur. :$$
Nee, ben er allerminst rauwig om eigenlijk.quote:
dat is goed te doen ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, 20 minuutjes rijden. Valt mee. En, geen lessen op het eerste uur rest van het jaar, dus pas om 9.00 uur aanwezig ipv 8.00 uur. :$$
Dat blijft geheim, anders komen jullie me stalken op schoolquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar is het?
Zou je overwegen een seksrelatie aan te gaan met een leerling die 6 keer is blijven zitten?
[..]
Nee, ben er allerminst rauwig om eigenlijk.
Waarom zo zuur ;x ze wil alleen maar helpen ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik hoop dat je snel ontslagen wordt
Wow :squote:Op donderdag 26 maart 2015 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik hoop dat je snel ontslagen wordt
ik zal jou een helpen druiloorquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zo zuur ;x ze wil alleen maar helpen ;s
Wow gaat het wel voeder?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik zal jou een helpen druiloor
Maar wat ga je nu doen, nu je alle hoop hebt opgegeven?quote:
Thanks.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd chloro! Wat ga je geven
Komop tijger, dat is niet de juiste route.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik zal jou een helpen druiloor
Engels op een middelbare school.quote:
Hey ja nu je het zegtquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me best wel chill, ckv docent zijn, 0 huiswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |