ik loop zometeen maar naar de bus die me afzet bij de trein die me naar mijn auto brengtquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik denk dat ik de auto even pak

Paar dagen trug jaquote:

Ik zou wel even informeren of de bus ook een co-chauffeur heeft en de trein een co-machinist.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik loop zometeen maar naar de bus die me afzet bij de trein die me naar mijn auto brengt

je moet je pas zorgen maken als de chauffeur tijdens de rit uitgebreid naar de wc gaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou wel even informeren of de bus ook een co-chauffeur heeft en de trein een co-machinist.
Die lui schijnen tegenwoordig niemeer te vertrouwen te zijn...

quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet je pas zorgen maken als de chauffeur tijdens de rit uitgebreid naar de wc gaat

nee hebben ze niet dus die kan dan ook geen suicide plegenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou wel even informeren of de bus ook een co-chauffeur heeft en de trein een co-machinist.
Die lui schijnen tegenwoordig niemeer te vertrouwen te zijn...

ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb mijn regenbroek bij me vandaag

kan je ook ongewoon tanken dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:59 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon getankt vanmorgen dus diesel genoeg voor alle noodzakelijke ritjes

ik snap niet dat er tot op heden geen instructie was om ten allen tijden 2 personen in de CP te hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef fietsie het volgende:
[..]'t is te erg voor woorden eigenlijk...

je pak aantrekken en in je broek pissen, heb je ook een "wet suit"quote:

ow ik dacht vandaagquote:

zolang die de bus of trein neerzet heb ik er geen problemen meequote:Op donderdag 26 maart 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet je pas zorgen maken als de chauffeur tijdens de rit uitgebreid naar de wc gaat

Chicks for freequote:

quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef crv het volgende:
[..]
nee hebben ze niet dus die kan dan ook geen suicide plegen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik snap niet dat er tot op heden geen instructie was om ten allen tijden 2 personen in de CP te hebben
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
je pak aantrekken en in je broek pissen, heb je ook een "wet suit"
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:04 schreef crv het volgende:
[..]
zolang die de bus of trein neerzet heb ik er geen problemen mee
quote:
teringquote:

als iedereen ineens wegrent hier kan ik het ook niet helpenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
tering
hij heeft de vogelgriep
kan iemand hem preventief ruimen?

je hebt de opnames gehoord ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:06 schreef essnhills het volgende:
Bah bah bah
Die copiloot heeft dat vliegtuig bewust de bergen in geboord.
En vlak voor de crash hadden de passagiers door wat er ging gebeuren, je kan zo horen gillen op de opnames![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |