vind dit wel wat hebbenquote:
wat precies? dat kanaal, de show, de rapz0rerz?quote:
de rappersquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat precies? dat kanaal, de show, de rapz0rerz?
iig sicke beat wel en dit klinkt wel tof.
duimpje omhoog, in mijn lijst
Ken je deze? nerd rap alles, dbz, counter strike alles.quote:
neen eigenlijk kende ik ze nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de rappers
neem aan dat je van 101 wel eens gehoord hebt
en die beats zijn wel hard maar die simon man man man
nerdrapquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ken je deze? nerd rap alles, dbz, counter strike alles.
sick wel
geen idee of nerdrap wat is maar vond het hip klinkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nerdrap![]()
had ik je deze al eens gelinkt
dbz heeft sowieso wel grote muzikale fanbase (net als naruto)
vooral van die rare shit
quote:
rappen over eckte shit zoals pokemon/dbz/andere rotzooiquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ken je deze? nerd rap alles, dbz, counter strike alles.
sick wel
ik ook niet, want blank, maar doen alsof is goed genoeg.quote:
Aha, rappen over eerstewereldproblemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
rappen over eckte shit zoals pokemon/dbz/andere rotzooi
huidskleur zou niets moeten zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ook niet, want blank, maar doen alsof is goed genoeg.
verander je nickname plz naar heiligemaagdmariaparkietquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huidskleur zou niets moeten zeggen
eerder interesse
u wotquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
verander je nickname plz naar heiligemaagdmariaparkier
quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
The holidayrap heb ik vroeger gekocht. Een singeltje.
en terecht welquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat was het begin en het einfd van mijn interesse voor rap.
same maar sws gewoon luisteren wat chill is en gewoon genres weglaten jwzquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Sommige Hiphop vind ik wel aardig maar snap ook niet echt wat hiphop hiphop maakt.
Dat was wel het sllechtste singeltje wat ik ooit gekocht hebt maar ik schaam me er niet voor. ken geen guilty pleasures.quote:
ook even in de later bekijken lijst gezet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
dit vind ik wel aardig: een crossover tussen .... en ....
rock met rapquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
dit vind ik wel aardig: een crossover tussen .... en ....
Bandje van Ice t.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ook even in de later bekijken lijst gezet.
ik moet even geen geluid hebben x.x
nederlandse hiphopquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nederlandse rap is echt het trieste van het triest.
hoeveel jaren geleden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien.
Ik weet het niet. Ik heb mijn vraagtekens al bij rap. Bij Nederlandse rap helemaal. Maar het is niet uitgeloten dat er iets is wat ik leuk vind.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nederlandse hiphop
opgezwolle![]()
deux deux![]()
stropstrikkers
Jaar of 20 geleden in Nighttown, Rotterdam. Was wel cool. Zijn band stond op het podium met twee zwarte bodygaurds in pak met zonnebril strak voor zich uitkijkend het hele concert.quote:
ik ga ook weer een poging doen, en wss slaap ik weer tot 6 uur, en dan begint het feest gewoon weer opnieuw.quote:
En dan gewoon cash ontvangen. Nice wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaar of 20 geleden in Nighttown, Rotterdam. Was wel cool. Zijn band stond op het podium met twee zwarte bodygaurds in pak met zonnebril strak voor zich uitkijkend het hele concert.
Dat album van hem is best wel goed. Een siteprojectje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dan gewoon cash ontvangen. Nice wel.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand?
Yv wil ons zonder reden weghebben hier. Zinloos geweld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand?
wegrennenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Yv wil ons zonder reden wegrennen hier. Zinloos geweld.
aber, was ist loss?quote:
Is het dan toch srs? Ik dacht dat het een 1 april garp was.quote:
Helaas geen grap. Het topic in ONZ moet weg, maar of we ergens ander terecht kunnen is nog afwachten. Hier op FOK! niet meer waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het dan toch srs? Ik dacht dat het een 1 april garp was.
Wat gaat er gebeuren? Het topic sluiten?
Wie ondervindt er hinder van dit topic dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Helaas geen grap. Het topic in ONZ moet weg, maar of we ergens ander terecht kunnen is nog afwachten. Hier op FOK! niet meer waarschijnlijk
Ik heb werkelijk geen idee, ze willen met ONZ schoon schip maken ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie ondervindt er hinder van dit topic dan?
zonder topic erbij is het wel een beetje jammerquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Fokker89 het volgende:
De radio zelf blijft bestaan, dat is betaald, maar zonder medium als FOK! zal de lol er wel gauw af zijn bij iedereen.
Het heet 'Onzin voor je leven', en dan is dit eigenlijk nog wel de enige kwaliteit. Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ze willen met ONZ schoon schip maken ofzo
Dat is juist wel op orde, en allemaal geregeld, maar R49 is verhuisd naar MUZ en nu moeten wij ook maar wegquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:17 schreef d4v1d het volgende:
Maar wat wil yvonne danis dit weer dezelfde shit als bij Radio49 dat de muziekrechten niet op orde zijn?
Omdat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is juist wel op orde, en allemaal geregeld, maar R49 is verhuisd naar MUZ en nu moeten wij ook maar weg
Doe ook als UIquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet meer fappen op Pixel d'r stem voor het slapengaan
Kan iets ook avelinks werken? hihihiehahahhoeohueuequote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou vooral niet teveel zeuren hoe terecht het ook is. Het gaat alleen maar averechts werken.
Nee nu is het klaar ook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond wel gewoon radioKLB neem ik aan?
Jawel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond wel gewoon radioKLB neem ik aan?
Wat vind jij van GutterFM in GC?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef Uccie het volgende:
Kunnen we niet onderduiken ergens.
Gewoon een topic in V&A waar we uh...radioshows aanbieden
Surge...ah toe![]()
![]()
![]()
Overal zou tof zijn. Maar ik ga maar nergens vanuit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vind jij van GutterFM in GC?
gewoon een random question
?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vind jij van GutterFM in GC?
gewoon een random question
Ja! En Paint ook niet.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
Nee painten...kan ik niet.
Geen coördinatie.
Ben net een spastische leprapatiënt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef Karzai het volgende:
Leuk idee ik kan alleen niet tekenen en en niet omgaan met imgur
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
The holidayrap heb ik vroeger gekocht. Een singeltje.
Laat me raden, je kon die hoogwaardige vorm van 'muziek'quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat was het begin en het einfd van mijn interesse voor rap.
Moeten moeten moeten, weet je wat jij moet doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:59 schreef hoink581 het volgende:
Pen en papier mag ook, maar de resultaten moeten straks het forum op.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:58 schreef Karzai het volgende:
Ik ben even aan het oefenen sorry![]()
[ afbeelding ]
Kan ik een briefkaart insturen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:59 schreef hoink581 het volgende:
Pen en papier mag ook, maar de resultaten moeten straks het forum op.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond om 20:00 RadioKLB. Slinger allemaal maar vast paint aan, want er zal getekend moeten worden....
En wat is de reden daarachter? Die mist volgensmij nogsteedsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:13 schreef smegmanus het volgende:
Wij, de ONZ mods, hebben toch besloten dat we deze reeks niet willen voortzetten in ONZ. Er is nog gepolst bij andere fora maar er zijn helaas geen gegadigden voor het topic gevonden. We geven jullie nog een paar dagen om hier te posten maar zullen in de loop van volgende week het topic sluiten.
Operatie schoon schip ONZ.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat is de reden daarachter? Die mist volgensmij nogsteeds
Mag ik even eerlijk zijn dan?quote:
Die centrale topics staan ook op de nominatielijst.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mag ik even eerlijk zijn dan?
Waarom vervuilt gutterFM ONZ? Ik zie hier amper slowchat, en tijdens de shows wordt er leuk gepraat.
Gaan deze dan ook weg?
ONZ / Tijd voor koffie #2
En ongeveer de helft van de andere centrale topics die ook niks toevoegen?
En waarom vervuilt gutterFM onz?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die centrale topics staan ook op de nominatielijst.
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.quote:
Wat willen jullie anders opschonen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.
is het wel een idee / toegestaan om een linkje naar de radio bijvoorbeeld in onz sc te zetten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.
Gequote voor woensdagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik een tijd met FOK!.
Helaas stopt Gutter FM op ONZ echtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik een tijd met FOK!.
Dat het topic dicht gaat betekent niet dat de radio stopt, dus deze zin is feitelijk niet helemaal correct.quote:
Uit ONZ inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het topic dicht gaat betekent niet dat de radio stopt, dus deze zin is feitelijk niet helemaal correct.
Bedankt dat je mijn feedback op je post zo goed verwerkt. Dat waardeer ik.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn feedback op je post zo goed verwerkt. Dat waardeer ik.
Ik krijg ergens het idee dat jij dit niet meent, GGMM.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:21 schreef GGMM het volgende:
WAAR SLAAT DAT OP HEY IK VOND DIT DE LEUKSTE RADIO VAN ONZ
Jouw ideeën blijken wel vaker de grootst mogelijke onzin te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg ergens het idee dat jij dit niet meent, GGMM.
Oei.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw ideeën blijken wel vaker de grootst mogelijke onzin te zijn.
Het is toch relevant voor de ONZ community?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
Iedereen moet naar de FRONTPAGE! Daarom zijn ze webloggers aan het ronselen hier. Alle mooie topic makers naar de weblog, alle kutusers het gootje in en choo choo there comes the money train.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:59 schreef Waaghals het volgende:
operatie schoon schip om fok nog sneller te laten sterven
Ik ga mad worden als het een grap is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het nog steeds een 1 april grap is, dat de mods er onderdeel van zijn, dat yvonne er onderdeel van is en dat zelfs Fokker89 er onderdeel van is. Ik heb gezegd.
Ik zou maar alvast je ban begroeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het nog steeds een 1 april grap is, dat de mods er onderdeel van zijn, dat yvonne er onderdeel van is en dat zelfs Fokker89 er onderdeel van is. Ik heb gezegd.
Ze geven mij altijd een ban als ik een abo heb dus zal me niet verbazen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast je ban begroeten.
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.quote:
soooowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.
Jij bent écht niet bang he?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.
Heul niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
VOOR DE DUIDELIJKHEID DIT WAS EEN REFERENTIE NAAR WANNEER FYLAX MAD IS.
ja ik ben druk bezig maar de software die ik gebruik om mijn geluid door te zetten werkt niet meer na een updatequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
ik hoop dat d4v1d kan draaien vanavond.
kijk er vol spanning naar uit.
je gata die shit maar gewoon regelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja ik ben druk bezig maar de software die ik gebruik om mijn geluid door te zetten werkt niet meer na een update
oke meneerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je gata die shit maar gewoon regelen
ik als trouwe fan zit al helemaal klaar
Ja, ik ben al ingetuned.quote:
ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ikm ben er vanavond wel bij hoop dat het lukt dadid
Kan ik zo ff testen om te zien of mn instellingen nog goed staan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ikm ben er vanavond wel bij hoop dat het lukt dadid
surequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan ik zo ff testen om te zien of mn instellingen nog goed staan?
PM openbaren banquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:26 schreef d4v1d het volgende:
"Deze week zal zoveel mogelijk worden doorgevoerd, en jullie ontvangen nog een PM met de nieuwe gegevens. Tot die tijd zal de gewone radio in de lucht zijn."
Die heb ik nooit gehad
hihi.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Gaat ie een beetje celine dion lopen draaien
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:46 schreef Fokker89 het volgende:
Je mag trouwens je algemene geluid wel iets harder zetten. hij is wat zacht tov de autoDJ
Nu bier halen tot vanavond
Hoop dat er nog wat luisteraars aanschuiven, maar dat zal vanaf 20:00 pas zijn, want voor die tijd stond niemand op de planningquote:
ik kan tot half 9 ongquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat er nog wat luisteraars aanschuiven, maar dat zal vanaf 20:00 pas zijn, want voor die tijd stond niemand op de planning
Niet echt mijn ding, maar kan het soms wel waarderen.quote:
Staat er niet tussen nu maar dat is ook niet echt gangster rap toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar kan het soms wel waarderen.
Non-Phixion toevallig? Of Jedi Mind Tricks?
jonge, sommigen zijn zwart dus gangster.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Staat er niet tussen nu maar dat is ook niet echt gangster rap toch?
Nu wat commerciele hip hop
Klopt maar qua geluid wel anders dan schaamteloze gangster bitches money hip hopquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
jonge, sommigen zijn zwart dus gangster.
en dan kom je met deze meuk aankakken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt maar qua geluid wel anders dan schaamteloze gangster bitches money hip hop
Biggiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en dan kom je met deze meuk aankakken.
Nee serieusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoop dat dit een slechte grap is.
gr
Nou ja, meningen mogen uiteraard.quote:
Kendrick Lamar beste van laatste jarenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou ja, meningen mogen uiteraard.
Verder draai je toffe muziek.
Ik ben d4v1d zijn vader, en ik heb een probleem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef d4v1d het volgende:
gvd. Ik en mn pa delen gewoon een kratje HJ, maar er zitten nu nog maar 3 flesjes in
dat kratje staat er al n ruime week gr grquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben d4v1d zijn vader, en ik heb een probleem.
Mijn probleem is dat mijn zoon al mijn bier opdrinkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
dat kratje staat er al n ruime week gr gr
Ga je ook spreken MC d4v1d0ff?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:27 schreef d4v1d het volgende:
Hierna jullie held d4v1d live uit je speakers
Ja hier keken ze me ook al aan van...dude..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom die beesten naar me toe kwamende muziek dus, helder.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hier keken ze me ook al aan van...dude..
je geld jonguhquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]het is dat je het postte, ik begreep die beesten niet, ik keek naar het voerbakje en het was vol. Dus wat de neuk willen ze dan van me?
Alsof ik zo iets vergeetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pijlen, huwelijk, huilen, remember.
Haiquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork geld gooit naar katten.
HIER KUNNEN JULLIE HET KRIJGEN OOK!
je moet je dekentje nog hakenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Flippiee het volgende:
Dit is niet mijn soort muziek. Blijf je dit draaien d4v1d? Dan haak ik toch weer af.
Kom dan maar terug om 22:30, dan draai ik wel ''jouw muziek''quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Flippiee het volgende:
Dit is niet mijn soort muziek. Blijf je dit draaien d4v1d? Dan haak ik toch weer af.
Ja, Duitsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit nummer moet verboden worden.
Zet aan tot haat man
pas maar op, ik own je zo weer met isketchquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde je hart met opzet breken. Sorry.
alle verzoekjes?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef d4v1d het volgende:
er komt echt van alles langs. Van artic monkeys tot run dmc.
En uiteraard zijn verzoekjes welkom
Pinguïn. (No joke)quote:
Dan pas? Ik had zin in wat random muziek tijdens het gamenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom dan maar terug om 22:30, dan draai ik wel ''jouw muziek''
Im not afraidquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
pas maar op, ik own je zo weer met isketch
Oh maar dat doet d4vid ook welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pinguïn. (No joke)
[..]
Dan pas? Ik had zin in wat random muziek tijdens het gamen
[..]
Im not afraid
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Oerbeer het volgende:
Monopoly moet gewoon even komen draaien.
haterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Oerbeer het volgende:
Monopoly moet gewoon even komen draaien.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Weet ik, het is alleen een bekende quote jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]Oerbeer kent Mono wat beter denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |