vind dit wel wat hebbenquote:
wat precies? dat kanaal, de show, de rapz0rerz?quote:
de rappersquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat precies? dat kanaal, de show, de rapz0rerz?
iig sicke beat wel en dit klinkt wel tof.
duimpje omhoog, in mijn lijst
Ken je deze? nerd rap alles, dbz, counter strike alles.quote:
neen eigenlijk kende ik ze nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de rappers
neem aan dat je van 101 wel eens gehoord hebt
en die beats zijn wel hard maar die simon man man man
nerdrapquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ken je deze? nerd rap alles, dbz, counter strike alles.
sick wel
geen idee of nerdrap wat is maar vond het hip klinkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nerdrap![]()
had ik je deze al eens gelinkt
dbz heeft sowieso wel grote muzikale fanbase (net als naruto)
vooral van die rare shit
quote:
rappen over eckte shit zoals pokemon/dbz/andere rotzooiquote:Op donderdag 26 maart 2015 03:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ken je deze? nerd rap alles, dbz, counter strike alles.
sick wel
ik ook niet, want blank, maar doen alsof is goed genoeg.quote:
Aha, rappen over eerstewereldproblemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
rappen over eckte shit zoals pokemon/dbz/andere rotzooi
huidskleur zou niets moeten zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ook niet, want blank, maar doen alsof is goed genoeg.
verander je nickname plz naar heiligemaagdmariaparkietquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huidskleur zou niets moeten zeggen
eerder interesse
u wotquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
verander je nickname plz naar heiligemaagdmariaparkier
quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
The holidayrap heb ik vroeger gekocht. Een singeltje.
en terecht welquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat was het begin en het einfd van mijn interesse voor rap.
same maar sws gewoon luisteren wat chill is en gewoon genres weglaten jwzquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Sommige Hiphop vind ik wel aardig maar snap ook niet echt wat hiphop hiphop maakt.
Dat was wel het sllechtste singeltje wat ik ooit gekocht hebt maar ik schaam me er niet voor. ken geen guilty pleasures.quote:
ook even in de later bekijken lijst gezet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
dit vind ik wel aardig: een crossover tussen .... en ....
rock met rapquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
dit vind ik wel aardig: een crossover tussen .... en ....
Bandje van Ice t.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ook even in de later bekijken lijst gezet.
ik moet even geen geluid hebben x.x
nederlandse hiphopquote:Op donderdag 26 maart 2015 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nederlandse rap is echt het trieste van het triest.
hoeveel jaren geleden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien.
Ik weet het niet. Ik heb mijn vraagtekens al bij rap. Bij Nederlandse rap helemaal. Maar het is niet uitgeloten dat er iets is wat ik leuk vind.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nederlandse hiphop
opgezwolle![]()
deux deux![]()
stropstrikkers
Jaar of 20 geleden in Nighttown, Rotterdam. Was wel cool. Zijn band stond op het podium met twee zwarte bodygaurds in pak met zonnebril strak voor zich uitkijkend het hele concert.quote:
ik ga ook weer een poging doen, en wss slaap ik weer tot 6 uur, en dan begint het feest gewoon weer opnieuw.quote:
En dan gewoon cash ontvangen. Nice wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaar of 20 geleden in Nighttown, Rotterdam. Was wel cool. Zijn band stond op het podium met twee zwarte bodygaurds in pak met zonnebril strak voor zich uitkijkend het hele concert.
Dat album van hem is best wel goed. Een siteprojectje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dan gewoon cash ontvangen. Nice wel.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand?
Yv wil ons zonder reden weghebben hier. Zinloos geweld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand?
wegrennenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Yv wil ons zonder reden wegrennen hier. Zinloos geweld.
aber, was ist loss?quote:
Is het dan toch srs? Ik dacht dat het een 1 april garp was.quote:
Helaas geen grap. Het topic in ONZ moet weg, maar of we ergens ander terecht kunnen is nog afwachten. Hier op FOK! niet meer waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het dan toch srs? Ik dacht dat het een 1 april garp was.
Wat gaat er gebeuren? Het topic sluiten?
Wie ondervindt er hinder van dit topic dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Helaas geen grap. Het topic in ONZ moet weg, maar of we ergens ander terecht kunnen is nog afwachten. Hier op FOK! niet meer waarschijnlijk
Ik heb werkelijk geen idee, ze willen met ONZ schoon schip maken ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie ondervindt er hinder van dit topic dan?
zonder topic erbij is het wel een beetje jammerquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Fokker89 het volgende:
De radio zelf blijft bestaan, dat is betaald, maar zonder medium als FOK! zal de lol er wel gauw af zijn bij iedereen.
Het heet 'Onzin voor je leven', en dan is dit eigenlijk nog wel de enige kwaliteit. Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ze willen met ONZ schoon schip maken ofzo
Dat is juist wel op orde, en allemaal geregeld, maar R49 is verhuisd naar MUZ en nu moeten wij ook maar wegquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:17 schreef d4v1d het volgende:
Maar wat wil yvonne danis dit weer dezelfde shit als bij Radio49 dat de muziekrechten niet op orde zijn?
Omdat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is juist wel op orde, en allemaal geregeld, maar R49 is verhuisd naar MUZ en nu moeten wij ook maar weg
Doe ook als UIquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet meer fappen op Pixel d'r stem voor het slapengaan
Kan iets ook avelinks werken? hihihiehahahhoeohueuequote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou vooral niet teveel zeuren hoe terecht het ook is. Het gaat alleen maar averechts werken.
Nee nu is het klaar ook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond wel gewoon radioKLB neem ik aan?
Jawel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:24 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond wel gewoon radioKLB neem ik aan?
Wat vind jij van GutterFM in GC?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef Uccie het volgende:
Kunnen we niet onderduiken ergens.
Gewoon een topic in V&A waar we uh...radioshows aanbieden
Surge...ah toe![]()
![]()
![]()
Overal zou tof zijn. Maar ik ga maar nergens vanuit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vind jij van GutterFM in GC?
gewoon een random question
?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vind jij van GutterFM in GC?
gewoon een random question
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |