Ja! En Paint ook niet.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
Nee painten...kan ik niet.
Geen coördinatie.
Ben net een spastische leprapatiënt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef Karzai het volgende:
Leuk idee ik kan alleen niet tekenen en en niet omgaan met imgur
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
The holidayrap heb ik vroeger gekocht. Een singeltje.
Laat me raden, je kon die hoogwaardige vorm van 'muziek'quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat was het begin en het einfd van mijn interesse voor rap.
Moeten moeten moeten, weet je wat jij moet doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:59 schreef hoink581 het volgende:
Pen en papier mag ook, maar de resultaten moeten straks het forum op.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:58 schreef Karzai het volgende:
Ik ben even aan het oefenen sorry![]()
[ afbeelding ]
Kan ik een briefkaart insturen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:59 schreef hoink581 het volgende:
Pen en papier mag ook, maar de resultaten moeten straks het forum op.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond om 20:00 RadioKLB. Slinger allemaal maar vast paint aan, want er zal getekend moeten worden....
En wat is de reden daarachter? Die mist volgensmij nogsteedsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:13 schreef smegmanus het volgende:
Wij, de ONZ mods, hebben toch besloten dat we deze reeks niet willen voortzetten in ONZ. Er is nog gepolst bij andere fora maar er zijn helaas geen gegadigden voor het topic gevonden. We geven jullie nog een paar dagen om hier te posten maar zullen in de loop van volgende week het topic sluiten.
Operatie schoon schip ONZ.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat is de reden daarachter? Die mist volgensmij nogsteeds
Mag ik even eerlijk zijn dan?quote:
Die centrale topics staan ook op de nominatielijst.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mag ik even eerlijk zijn dan?
Waarom vervuilt gutterFM ONZ? Ik zie hier amper slowchat, en tijdens de shows wordt er leuk gepraat.
Gaan deze dan ook weg?
ONZ / Tijd voor koffie #2
En ongeveer de helft van de andere centrale topics die ook niks toevoegen?
En waarom vervuilt gutterFM onz?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die centrale topics staan ook op de nominatielijst.
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.quote:
Wat willen jullie anders opschonen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.
is het wel een idee / toegestaan om een linkje naar de radio bijvoorbeeld in onz sc te zetten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.
Gequote voor woensdagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik een tijd met FOK!.
Helaas stopt Gutter FM op ONZ echtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik een tijd met FOK!.
Dat het topic dicht gaat betekent niet dat de radio stopt, dus deze zin is feitelijk niet helemaal correct.quote:
Uit ONZ inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het topic dicht gaat betekent niet dat de radio stopt, dus deze zin is feitelijk niet helemaal correct.
Bedankt dat je mijn feedback op je post zo goed verwerkt. Dat waardeer ik.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn feedback op je post zo goed verwerkt. Dat waardeer ik.
Ik krijg ergens het idee dat jij dit niet meent, GGMM.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:21 schreef GGMM het volgende:
WAAR SLAAT DAT OP HEY IK VOND DIT DE LEUKSTE RADIO VAN ONZ
Jouw ideeën blijken wel vaker de grootst mogelijke onzin te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg ergens het idee dat jij dit niet meent, GGMM.
Oei.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw ideeën blijken wel vaker de grootst mogelijke onzin te zijn.
Het is toch relevant voor de ONZ community?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
Iedereen moet naar de FRONTPAGE! Daarom zijn ze webloggers aan het ronselen hier. Alle mooie topic makers naar de weblog, alle kutusers het gootje in en choo choo there comes the money train.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:59 schreef Waaghals het volgende:
operatie schoon schip om fok nog sneller te laten sterven
Ik ga mad worden als het een grap is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het nog steeds een 1 april grap is, dat de mods er onderdeel van zijn, dat yvonne er onderdeel van is en dat zelfs Fokker89 er onderdeel van is. Ik heb gezegd.
Ik zou maar alvast je ban begroeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het nog steeds een 1 april grap is, dat de mods er onderdeel van zijn, dat yvonne er onderdeel van is en dat zelfs Fokker89 er onderdeel van is. Ik heb gezegd.
Ze geven mij altijd een ban als ik een abo heb dus zal me niet verbazen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast je ban begroeten.
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.quote:
soooowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.
Jij bent écht niet bang he?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.
Heul niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
VOOR DE DUIDELIJKHEID DIT WAS EEN REFERENTIE NAAR WANNEER FYLAX MAD IS.
ja ik ben druk bezig maar de software die ik gebruik om mijn geluid door te zetten werkt niet meer na een updatequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
ik hoop dat d4v1d kan draaien vanavond.
kijk er vol spanning naar uit.
je gata die shit maar gewoon regelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja ik ben druk bezig maar de software die ik gebruik om mijn geluid door te zetten werkt niet meer na een update
oke meneerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je gata die shit maar gewoon regelen
ik als trouwe fan zit al helemaal klaar
Ja, ik ben al ingetuned.quote:
ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ikm ben er vanavond wel bij hoop dat het lukt dadid
Kan ik zo ff testen om te zien of mn instellingen nog goed staan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ikm ben er vanavond wel bij hoop dat het lukt dadid
surequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan ik zo ff testen om te zien of mn instellingen nog goed staan?
PM openbaren banquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:26 schreef d4v1d het volgende:
"Deze week zal zoveel mogelijk worden doorgevoerd, en jullie ontvangen nog een PM met de nieuwe gegevens. Tot die tijd zal de gewone radio in de lucht zijn."
Die heb ik nooit gehad
hihi.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
Gaat ie een beetje celine dion lopen draaien
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:46 schreef Fokker89 het volgende:
Je mag trouwens je algemene geluid wel iets harder zetten. hij is wat zacht tov de autoDJ
Nu bier halen tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |