Ik steek een kaarsje voor hem aan. Een goede reis voor hem over de RainbowBridge.
  Ik steek een kaarsje voor hem aan. Een goede reis voor hem over de RainbowBridge.  

Moet nu maar eens afgelopen zijn.

Rewimo

Rewimo

Ach Indaha, wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef indaha het volgende:
Vanmiddag hebben we onze Binkyin moeten laten slapen
, hij heeft een hersenbloeding gekregen en het was wel duidelijk dat er niets meer aan te doen was. Hij gaat ontzettend gemist worden hier want hij was de baas in ons huishouden

[ afbeelding ]
 Heel veel sterkte
 Heel veel sterkte  

Aaawquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef indaha het volgende:
Dank je wel allemaal, het is nog een beetje onwerkelijk , als ik de kattenluikjes hoor verwacht ik dat hij naast me staat

Binky  heeft een mooi plaatsje in de tuin en het is goed zo
 Binky  heeft een mooi plaatsje in de tuin en het is goed zo   

.
. 

SPOILER: stukje feedback, niet lezen als je daar geen zin in hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 2 april 2015 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat rot, duuf! Is je tentamen vandaag? Hoe voel je je nu?Ja klopt hoor. Ik kan alleen werken onder deadline drukSPOILER: stukje feedback, niet lezen als je daar geen zin in hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is nog wel een puntje inderdaad. Ik hield goed rekening met de deadline van dinsdag dus in mijn hoofd heb ik dan nog tijd zat. Wat ook echt zo is. Alleen vergeet ik dan dat ik nog feedback moet krijgen van stagebegeleider.
Dus het is geen ramp opzich alleen dat ik niet over alles feedback kan krijgen wat vaak toch wel mooi meegenomen is.Duvel & Niels

Rewimo

Rewimo

Moesten we voor naar 's Heerenberg, maar dat is alweer een stuk dichterbij dan Düsseldorf, waar we een paar jaar geleden heen moesten voor ID-kaarten.
 Moesten we voor naar 's Heerenberg, maar dat is alweer een stuk dichterbij dan Düsseldorf, waar we een paar jaar geleden heen moesten voor ID-kaarten.

In dat geval zou ik het deadline-moment leggen op het feedback-moment, niet op volgende week dinsdag. Wel de druk, maar ook het fijne voordeel van feedback. Heb je nu niets meer aan, maar ik bedoel voor volgende keerquote:Op donderdag 2 april 2015 11:24 schreef Duufje het volgende:
[..]
Ja klopt hoor. Ik kan alleen werken onder deadline drukdat is nog wel een puntje inderdaad. Ik hield goed rekening met de deadline van dinsdag dus in mijn hoofd heb ik dan nog tijd zat. Wat ook echt zo is. Alleen vergeet ik dan dat ik nog feedback moet krijgen van stagebegeleider.
Dus het is geen ramp opzich alleen dat ik niet over alles feedback kan krijgen wat vaak toch wel mooi meegenomen is.

Rewimo

Rewimo

Doe maar, dan hoef ik hem niet te slopen, vind hem veel te mooiquote:
 (klant: als je hem maar niet laat wegsmelten he
 (klant: als je hem maar niet laat wegsmelten he  
  )
 )

Rewimo

Rewimo

Wegsmelten? Daar is het nog geen weer voor (helaas)quote:Op donderdag 2 april 2015 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe maar, dan hoef ik hem niet te slopen, vind hem veel te mooi(klant: als je hem maar niet laat wegsmelten he

)

onze katten vinden honden maar niks dus dat kan niet hier
 onze katten vinden honden maar niks dus dat kan niet hier   

Wat is je docent snel danquote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef Duufje het volgende:
Dank voor de tip M_D. Ik heb gelukkig wel feedback ontvangen over wat ik tot nu toe geschreven had dus dat is wel fijn. Moet nu alleen nog het advies schrijven maar dat zit al grotendeels in mijn hoofd en heb al met post-its mn studieboeken volgeplakt met daarvoor relevante theorie. Dus dat komt wel goed.
Zeg mag ik ook chocolaaa?
Gezellig dat je logeerhond komtonze katten vinden honden maar niks dus dat kan niet hier

Hebben jullie allemaal een lang weekend of gewoon werken op goede vrijdag?
Met mij gaat het al wel wat beter met paracetemol. Halve dag geslapen zo even drie uurtjes stage dat is goed te doen. Gaat t niet dan ben ik ook weer met 10mim thuis gelukkig.

Ik zat me te bedenken dat mijn juf op school dat nooit deed, maar dit is bij nader inzien voor de hardloophobby denk ik?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet morgen werken, gisteren getraind voor de coopertest en nu heb ik liespijn

Hobby idd. Al krijgen ze in bovenbouw nu ook de shuttlerun test.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is je docent snel dan
Denk ook niet dat de katten er blij mee zullen zijn, maar ze slaapt 's nachts in de bench, dus ze zullen elkaar niet kunnen vermoorden. Anders waren we een nachtje verkast, maar ik slaap liever in mijn eigen bed.
Wij hebben een semi lang weekend, morgen de wekker om half negen of zo, paar uurtjes thuis werken, wacht op een pakketje en ze komen voorbereidingen doen aan de nieuwe dakgoot. Moet ook wel, want er is een plank van af gewaaid met de storm laatst
[..]
Ik zat me te bedenken dat mijn juf op school dat nooit deed, maar dit is bij nader inzien voor de hardloophobby denk ik?

, shuttlerun test
 , shuttlerun test   . Brr als ik er alleen al aan denk krijg ik al de zenuwen. Zo vernederend voor kinderen die minder goede conditie hebben. Vond dat altijd zoooo erg. Sowieso als iets met gym voor n cijfer was dan sloeg ik compleet dicht en mislukte alles.
. Brr als ik er alleen al aan denk krijg ik al de zenuwen. Zo vernederend voor kinderen die minder goede conditie hebben. Vond dat altijd zoooo erg. Sowieso als iets met gym voor n cijfer was dan sloeg ik compleet dicht en mislukte alles. 

Rewimo

Rewimo

Onslowquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic heeft een Onslow nodig!
[ afbeelding ]
Verder alles goed hier. qltel gaat op scoutingkamp dus C en ik hebben een moeder-en-zoon-weekend

Veel plezier met je moeder zoon weekend Rewimo. Wat zijn de plannen?
 Veel plezier met je moeder zoon weekend Rewimo. Wat zijn de plannen?  
  ik ben ook in April jarig
 ik ben ook in April jarig   
  duurde allemaal wat langer daardoor. Maar wel mooi een nieuwe bril uitgezocht
 duurde allemaal wat langer daardoor. Maar wel mooi een nieuwe bril uitgezocht    .
.

Rewimo

Rewimo

Zometeen naar Boxmeer voor boodschappen en een bakje kibbelingquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Duufje het volgende:
Onslow Veel plezier met je moeder zoon weekend Rewimo. Wat zijn de plannen?
 Morgen naar Oberhausen, naar CentrO, zijn we al een tijd niet geweest
 Morgen naar Oberhausen, naar CentrO, zijn we al een tijd niet geweest  Verder zien we het wel, geen grote plannen, al heb ik iets gehoord over appeltaart bakken
 Verder zien we het wel, geen grote plannen, al heb ik iets gehoord over appeltaart bakken  

Kibbelingquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zometeen naar Boxmeer voor boodschappen en een bakje kibbelingMorgen naar Oberhausen, naar CentrO, zijn we al een tijd niet geweest
Verder zien we het wel, geen grote plannen, al heb ik iets gehoord over appeltaart bakken
 appeltaart
 appeltaart   volgens mij word t een heerlijk weekend
 volgens mij word t een heerlijk weekend    .
. lekker ruim optijd voor de deadline. (Alleen dat ik hierna verder moet met een ander tentamen vergeet ik maar ff).
 lekker ruim optijd voor de deadline. (Alleen dat ik hierna verder moet met een ander tentamen vergeet ik maar ff).

Rewimo

Rewimo

Lekker ding is het!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic heeft een Onslow nodig!
[ afbeelding ]
Verder alles goed hier. qltel gaat op scoutingkamp dus C en ik hebben een moeder-en-zoon-weekend

Heb ik een tijd geleden al gezien!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:19 schreef Rewimo het volgende:
Strega, Outlander wordt uitgezonden op België!
Ik heb deel 5 t/m 8 nu ook binnen

en een moeder zoon weekend
  en een moeder zoon weekend  

, eens even een dagje bijkomen want het is een drukke en heftige week geweest.
 , eens even een dagje bijkomen want het is een drukke en heftige week geweest.

Rewimo

Rewimo

Heb gisteren deel 5 gekeken (helaas had deze Duitse ondertiteling, is niet echt handig, twee talen door elkaar - deel 1 t/m 4 was zonder ondertiteling), echt wat een gave serie en ze houden het boek echt supergoed aanquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:27 schreef Strega het volgende:
Heb ik een tijd geleden al gezien!
Morgen gaat ie weer verder, nummer 9. Na de winterstop.

Rewimo

Rewimo

O bah, beterschap!quote:Op zaterdag 4 april 2015 06:48 schreef Duufje het volgende:
Ik heb gisteravond Roti gegeten en dat is n beetje verkeerd gevallen denk ik. Ik heb enorme buikpijn en ben misselijk. Ben al een uur wakker. Warme kruik verlicht wel iets.

Rewimo

Rewimo

Hoe is het met jouw ziekenboeg? Knappen ze alweer wat op?quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:35 schreef indaha het volgende:
Hier zondag een pyjamadag en gewoon lekker eten , eens even een dagje bijkomen want het is een drukke en heftige week geweest.

Ja langzaam gaat het wat beter, ik ga aan het eind van de week met mijn vader met de bus naar mijn moeder eens kijken hoe hem dat afgaat wat hij is nog slapjes , fietsen zit er voorlopig voor mijn vader niet inquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw ziekenboeg? Knappen ze alweer wat op?

Je hebt PMquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb gisteren deel 5 gekeken (helaas had deze Duitse ondertiteling, is niet echt handig, twee talen door elkaar - deel 1 t/m 4 was zonder ondertiteling), echt wat een gave serie en ze houden het boek echt supergoed aan

Wordt op dit moment naar gekeken. De rest is wel blijven zitten (voorlopig, geen idee hoe het zich houdt bij de volgende stormquote:Op zaterdag 4 april 2015 07:35 schreef indaha het volgende:
Strega fijn dat het wat beter gaat met je
Beterschap Duufje en F_R
Onslowen een moeder zoon weekend

Jarigen in april
Hoe is het met de dakgoot afgelopen miss D ?
Hier zondag een pyjamadag en gewoon lekker eten, eens even een dagje bijkomen want het is een drukke en heftige week geweest.
 ). Geniet van jullie pyamadagje, je hebt hem verdiend
 ). Geniet van jullie pyamadagje, je hebt hem verdiend  

) gaan er nu ook al meteen af, zodat de reparatie aan het dak véél goedkoper uit kan vallen. Weg met die lelijke dingen
 ) gaan er nu ook al meteen af, zodat de reparatie aan het dak véél goedkoper uit kan vallen. Weg met die lelijke dingen  

.
.

Rewimo

Rewimo

O bah zegquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef Duufje het volgende:
Sorry egopost maar ik heb zo'n pijn in mn buik. Ik heb het geprobeerd post lopen en toen t niet ging thuis pauze gehouden, gespuugd.. Daarna weer gaan werken maar het ging echt niet. Ik kan niet eens rechtop staan laatstaan lopen met n lading post. Drie kwartier moeten wachten op vervanging nu eindelijk thuis en mn bed in..
 Beterschap!
 Beterschap!

Pas je op? Straks heb je een acute blindedarmontstekingquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef Duufje het volgende:
Sorry egopost maar ik heb zo'n pijn in mn buik. Ik heb het geprobeerd post lopen en toen t niet ging thuis pauze gehouden, gespuugd.. Daarna weer gaan werken maar het ging echt niet. Ik kan niet eens rechtop staan laatstaan lopen met n lading post. Drie kwartier moeten wachten op vervanging nu eindelijk thuis en mn bed in..

Blindedarm is pijn rechts onder toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pas je op? Straks heb je een acute blindedarmontsteking

Bel je wel naar de huisartsenpost als je het niet vertrouwt? Beter nu dan zo de nacht en Pasen in.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:36 schreef Duufje het volgende:
[..]
Blindedarm is pijn rechts onder toch?
Ik heb over mijn hele buik pijn. Het begon links onder. Ik heb het prikkelbaar-darm-syndroom en het lijkt wel op de aanvallen die ik vroeger had voor ik mn dieet aanpastte (gister roti gegeten dus een en al kruiden dus opzich is n reactie niet vreemd) maar ik kan me niet herinneren dat ik dan de volgende avond nogsteeds zo'n pijn had. Ook heb ik t algemene 'ziek zijn' gevoel, dus misschien dan toch een buikgriep? Ik weet t niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |