manager van barbiequote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef straceaem het volgende:
Moet ik die dikke kamper familie kennen?
Die vent, manager van Barbie. Maar dat ik die ken is al schaamteverwekkend.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef straceaem het volgende:
Moet ik die dikke kamper familie kennen?
misschien toeval gehad ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
waarom staat t gezicht van mevrouw jake scheef?
Die moeten een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt dus.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef computergirl het volgende:
Die zonen zijn wel voor het leven verpetst.
Genieten dit.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moeten een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt dus.
Wel grappig, Adelheid kan nog slechter koken dan ik
Die gaat ook mee. Hij ziet alleen wel nu pas voor het eerst de binnenkant.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Starlie het volgende:
Kan geen kwaad als Jake ook mee gaat naar de sportschool!
Denzel en Washington was nog erger geweestquote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Zo hey, een tokkie die haar kinderen Denzel en Wesley noemt. Waarom zijn die mensen toch altijd van die wandelende cliché's.
Ja, ik begrijp niet dat je aan zoiets mee wilt doen. Met je hele hebben en houwen op tvquote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
geniaal weer.
hoe vinden ze die koppels
4 zeiden ze vorige keerquote:Op woensdag 1 april 2015 21:31 schreef computergirl het volgende:
Wel heel kort logeren, twee daagjes?
ja bij Jake kan er geen lachje vanaf!quote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef roos94 het volgende:
Ik vind die vrouw van jake best leuk overkomen
Best intelligent en nuchter en humorquote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef roos94 het volgende:
Ik ook. Lekker nuchter. Vond Adelheid ook best lief zoals ze met die jongens omging en tegen die vrouw van Jake zei hoeveel ze van haar hielden.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef roos94 het volgende:
Geen idee. Ken wel de Meat Puppets.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de manager van die Barbie weet je wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |