Ik ga er zomaar vanuit dat je tv dan niet op de zender met Emile springt, maar er juist vanafquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn TV zapt automatisch als ratelband op de buis verschijnt
Dat is een narcistquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, die Helder is toch wel een tikkie asocialer
Ik nog wel hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er inmiddels dan? Ik kan ze inmiddels niet meer op een hand tellen.
Zou wel baas zijn als Glenn idd Ratelband voor z'n bek zou timmeren!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Want da's allemaal niet in scene gezet?
*voorstukje gezien had, wel 10 keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ga ik ook niet komenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik nog wel hoor
Dr. Dré voor de hip hop
de Bose voor op het werk
En de AKG heb ik nog steeds het meest op mijn hoofd en altijd als ik draai
Ik ben nog niet zo ver als jij (of ToT) wat audiofilie betreft
Echt hè, wat een aso met zijn arrogante bek. Ze kunnen van Ratelband zeggen wat hij wil, maar het is wel een beschaafde, vriendelijke vent. Een beetje maf en druk, dat welquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, die Helder is toch wel een tikkie asocialer
dat dan weer wel..quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, wat een aso met zijn arrogante bek. Ze kunnen van Ratelband zeggen wat hij wil, maar het is wel een beschaafde, vriendelijke vent. Een beetje maf en druk, dat wel
Ja daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ik moet nu aan een gaaf nummer denken met 3 akkoorden, maar ik kan er niet op komen welke het is!
Welke akkoorden zijn het?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ik moet nu aan een gaaf nummer denken met 3 akkoorden, maar ik kan er niet op komen welke het is!
Dat soort mensen moeten ze ook geen podium geven…quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dan weer wel..
Die Helder is gewoon een mafkees..
was hij als voetballer al
De naam als voetballer doet me heel zachtjes een belletje rinkelen, moet seizoen 94/95 geweest zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dan weer wel..
Die Helder is gewoon een mafkees..
was hij als voetballer al
Ja ik zit na te denken, rustig stuk, en op een gegeven moment gaat het heel vlot, lekker rauwe gitaar.....ehhhhh.......quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als Glenn idd Ratelband voor z'n bek zou timmeren!Glenn Helder, de ex-voetballer, crimineel, geweldppleger, enz.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Glen Helder heeft zijn prison vibe nog niet verloren blijkbaar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, wat een aso met zijn arrogante bek. Ze kunnen van Ratelband zeggen wat hij wil, maar het is wel een beschaafde, vriendelijke vent. Een beetje maf en druk, dat wel
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga ook naar bed...
Weltrusten
En niet stiekem weer verhuizen als ik even niet kijk.
* Spezza19 pakt de verhuisdozen weer opquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga ook naar bed...
Weltrusten
Slaap lekker 44rdbeiquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga ook naar bed...
Weltrusten
Queen: We Will Rock YOuquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef ToT het volgende:
Ah!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Glenn Helder, de ex-voetballer, crimineel, geweldppleger, enz.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |