abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151194290
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 03:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Een universiteit mag eindtermen verplicht stellen. Een universiteit mag bepalen welke vakken/modules verplicht zijn om de opleiding te kunnen halen. Als je dat van te voren vastlegt, kun je als student zelf bepalen of je daar mee akkoord gaat en dus de opleiding volgt, of niet akkoord gaat en de opleiding dus niet afrondt.
Een universiteit mag geen ONGEWENSTE INTIMITEITEN verplicht stellen.

What's next? De opleiding bedrijfseconomie die voorschrijft dat de meisjes in hun bh moeten gaan staan en de jongens ze moet betasten?
5 Ferrari's op videoband!
pi_151194392
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:24 schreef Donnis het volgende:

[..]

Dit soort moslima's zijn racisten en zullen nooit een roomboterblanke boy neuken, dus wat dat met frustratie te maken heeft is mij een raadsel.
Dat mijn post jouw denkvermogen te boven gaat is duidelijk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151194441
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:27 schreef stopnaald het volgende:
En weer laat de kopvoddenbrigade van zich horen. Zij zullen niet rusten voordat alles en iedereen zich aan die achterlijke kutmoraal (vrouwen die dezelfde rechten hebben als mannen, inclusief seks, zijn fout), verpakt achter zo'n hypocriet, misleidend, nep-onschuldig hoofddoekje, heeft aangepast.

Zoals al eerder opgemerkt, andere moslims/moslima's hebben er geen probleem mee. Het is dan ook niet alsof e.e.a. in steen uitgehakt is. Dit zijn weer van die kutwijven, die janken om het janken. Kleutergedrag. Driftbuien, janken en met de voetjes stampen als ze iets moeten doen wat ze niet leuk vinden.

Dat zo'n achterlijk kutwijf die bizarre mentaliteit heeft, vind ik al erg genoeg. Maar dat zovelen in die werkelijk stupide jankbuien trappen, vind ik wel heel bijzonder. Deze krengen mogen wat mij betreft inderdaad oprotten! Hebben we geen reet aan! Grow up and get al life!
Rotwijf.
Moslima's hebben meer klasse en stijl dan jij ooit in je kleine teen zal hebben.

Eens kijken of jij het prettig vind als je door een vreemde jongen wordt betast?
Sommige mensen willen graag hun lichaam bewaren voor het huwelijk en dus is je uitkleden en laten aanraken door een vreemde jongen zeer ongewenst.
pi_151194741
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Rotwijf.
Moslima's hebben meer klasse en stijl dan jij ooit in je kleine teen zal hebben.

Eens kijken of jij het prettig vind als je door een vreemde jongen wordt betast?
Sommige mensen willen graag hun lichaam bewaren voor het huwelijk en dus is je uitkleden en laten aanraken door een vreemde jongen zeer ongewenst.
Hadden ze maar geen geneeskunde aan het Erasmus moeten studeren. Waarvan bekend is dat dit wel een onderdeel is.
pi_151194841
Jankreligie. Ga lekker schoonmaker worden of zo joh. Hoe kunnen trouwens mensen die het wetenschappelijke en aantoonbare ontkennen überhaupt studeren ?? Dat gaat niet echt samen.
En zo zie je maar weer dat de onderdrukte islamitische vrouw zelf ook niet vies is van discrimineren.
Ik vervloek nu al de dag dat ik voor het eerst in een ziekenhuis kom te liggen maar een ding weet ik nu al. Geen islamitische arts of verpleegkundige die mij ooit zal mogen aanraken. Wie mensen in hokjes stopt dient zelf een hokje gestopt te worden. Dit soort idioten creëren alleen maar taboes en zijn onze samenleving onwaardig. Middeleeuws gezever.
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_151195038
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hahahahahaha enz. Klasse en stijl bij deze middeleeuwse godenaanbidders ?? En daar gaan we weer hahahahahah etc.
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_151195843
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

What's next? De opleiding bedrijfseconomie die voorschrijft dat de meisjes in hun bh moeten gaan staan en de jongens ze moet betasten?
Sinds wanneer valt een standaardonderzoek van de huisarts als praktijkoefening bij de opleiding tot arts onder ongewenste intimiteiten?
pi_151196038
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:37 schreef Valentijnsdag het volgende:

[..]

Sinds wanneer valt een standaardonderzoek van de huisarts als praktijkoefening bij de opleiding tot arts onder ongewenste intimiteiten?
Omdat zij dat zo ervaren vanwege hun geloofsopvattingen misschien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151196138
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef karton2 het volgende:

[..]

Omdat zij dat zo ervaren vanwege hun geloofsopvattingen misschien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de duivel zulke advocaten had dan zat ie nu in de dodencel :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_151196163
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:37 schreef Valentijnsdag het volgende:

[..]

Je wil het niet begrijpen.
Een Moslima die zich laat betasten door een geile medestudent kan NIET en is onnodig.
pi_151196196
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Een Moslima die zich laat betasten door een geile medestudent kan NIET en is onnodig.
Inderdaad. En ze hoeft later ook NIET vreemde mannen te betasten want die worden daar geil van.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_151196386
Ik raadpleeg elke dat dit topic maar nog steeds geen pics van de Moslima's in kwestie.
pi_151197686
quote:

[..]

En geen enkele patiënt in haar praktijk zal zich ooit ongemakkelijk voelen bij het idee dat deze dokter zeer intieme dingen met hem/haar gaat doen. Toch ?
pi_151197778
quote:

[..]

:')
pi_151197899
quote:

[..]

Nee, maar ze mogen wel eisen dat mensen boeken over de werking van rentes en verzekeringen lezen. Net zo haram, maar toch deel van de opleiding.
pi_151197930
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:41 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Nee, maar ze mogen wel eisen dat mensen boeken over de werking van rentes en verzekeringen lezen. Net zo haram, maar toch deel van de opleiding.
Is dat onderdeel van geneeskunde tegenwoordig?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151197990
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is dat onderdeel van geneeskunde tegenwoordig?
Nee, maar Ferrari_Tape had het over bedrijfseconomie.
pi_151198009
quote:

[..]

Ah, fok-vmbo komt ook gezellig in het topic.
Whatever...
  maandag 30 maart 2015 @ 19:15:06 #244
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_151199299
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ah, fok-vmbo komt ook gezellig in het topic.
Jij schat haar wel heel hoog in
Ik ben inmiddels overleden
pi_151199495
quote:

[..]

Er is ook helemaal geen eis dat de medestudent geil moet zijn... -.-
  maandag 30 maart 2015 @ 19:51:47 #246
37769 erodome
Zweefteef
pi_151200864
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:07 schreef Religieisfacisme het volgende:
Jankreligie. Ga lekker schoonmaker worden of zo joh. Hoe kunnen trouwens mensen die het wetenschappelijke en aantoonbare ontkennen überhaupt studeren ?? Dat gaat niet echt samen.
En zo zie je maar weer dat de onderdrukte islamitische vrouw zelf ook niet vies is van discrimineren.
Ik vervloek nu al de dag dat ik voor het eerst in een ziekenhuis kom te liggen maar een ding weet ik nu al. Geen islamitische arts of verpleegkundige die mij ooit zal mogen aanraken. Wie mensen in hokjes stopt dient zelf een hokje gestopt te worden. Dit soort idioten creëren alleen maar taboes en zijn onze samenleving onwaardig. Middeleeuws gezever.
Dan zal je het lastig krijgen aangezien er heel wat gelovigen van verschillende groepjes geneeskunde studeren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:48:41 #247
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151203423
quote:
13s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
Ik raadpleeg elke dat dit topic maar nog steeds geen pics van de Moslima's in kwestie.
En nu een zin waar wel iemand iets van begrijpt? :|W
SPOILER
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 30 maart 2015 @ 20:51:55 #248
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151203594
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan zal je het lastig krijgen aangezien er heel wat gelovigen van verschillende groepjes geneeskunde studeren.
Nee hoor, er zijn meer dan voldoende kandidaten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151204008
quote:

[..]

Bij een lichamelijk onderzoek is daar dan ook geen sprake van
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_151204317
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En nu een zin waar wel iemand iets van begrijpt? :|W
SPOILER
"dat" moet "dag" zijn. Voor de rest is het toch gewoon correct Nederlands?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')