Die in den Niederlanden bekannten Moderatoren Peter Jan Rens & Emiel Ratelband organisieren ein Spiel,quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:53 schreef Ole het volgende:
http://www.dasgibtesnicht.de
Iemand nog geweest
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:16 schreef Ole het volgende:
http://www.fernsehserien.de/tut-ers-oder-tut-er-es-nicht
rtl+ Tut er's oder tut er
rtl+ Tut er's oder tut er es nicht promo 1993:
In Duitsland?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef tong80 het volgende:
Dit kende ik niet.Maar hij had er ook een praatprogramma als Humberto Tan of Pauw. Dat was schrikbarend.
Kun je die vinden ?
Peter Jan Rens late night op RTL4 in elk geval. Ik vond dat een leuk programma.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef tong80 het volgende:
Dit kende ik niet.Maar hij had er ook een praatprogramma als Humberto Tan of Pauw. Dat was schrikbarend.
Kun je die vinden ?
Ik heb Bereikbaarheidsdienst, dus ik hoop dat ik het kan zien.quote:
Als hij maar niet tussen Vurgiens "rubbers" gaat kijken of er schimmel zit.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie komen er volgende week?
Peter Jan Rens![]()
en Rob Geus
SHO / [RTL4] Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS/BNers #7
Rob Geus mag naast Virginia in bed![]()
Ze houdt de blog op haar website ook niet bij,er staat alleen die posting van 6 januari dat ze binnen 2 maanden 15 kilo zou gaan afvallen in 2 maanden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
Virginia wilde toch afvallen? In de tv-kantine uitzending lijkt het alsof ze dikker is geworden.
twitter:PetrusJanRens twitterde op maandag 13-04-2015 om 20:06:31Geniet van elke seconden je weet nooi wat je te wachten staat! #virginiaveck reageer retweet
Is dat een dreigement?quote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef djkoelkast het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op maandag 13-04-2015 om 20:06:31Geniet van elke seconden je weet nooi wat je te wachten staat! #virginiaveck reageer retweet
quote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef djkoelkast het volgende:
Nee dat had Emile een paar weken geleden getweetquote:Op maandag 13 april 2015 20:12 schreef Leandra het volgende:
Heeft Virginia die tweet zelf geschreven?
neequote:
quote:Virginia van Eck
Tranen van verdriet omdat niemand je meer ziet.
Mensen die van je houden zijn nu aan het rouwen.
Je vrolijke lach die je nu niet meer uiten mag.
Mooie dagen heb ik met je mogen beleven, helaas is dit nu ontnomen uit iedereen zijn leven.
Djelisa heeft je ontmoet dat doet ons goed.
Een gedicht voor jou lieve Gitta.
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 00:04:12Proberen te gaan slapen het zijn heftige dagen geweest! reageer retweet
Nee joh, hoe moeten ze in België komen? Die zijn gewoon heel druk geweest in hun hoofdquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ach hemel, dit betekent toch niet dat de familie van Gitta die twee om zich heen heeft moeten dulden de afgelopen dagen?
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 15:29:29Lekker aan het water zitten! Met #Virginiaveck #giovanniveck http://t.co/CQhkpDhqve reageer retweet
Volgens mij zit je aan het water als er geen schuifpui/raam of iets dergelijks tussenzitquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 15:29:29Lekker aan het water zitten! Met #Virginiaveck #giovanniveck http://t.co/CQhkpDhqve reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik zou maar oppassen, nog even en PJR voert het kind dronken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat lijkt t meisje daar op dr moeder
Foutste opmerking tot zo verquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:32 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, nog even en PJR voert het kind dronken.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:32 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, nog even en PJR voert het kind dronken.
Dat plaatst een en ander wel in een ander daglicht.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ach hemel, dit betekent toch niet dat de familie van Gitta die twee om zich heen heeft moeten dulden de afgelopen dagen?
En terecht.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb mijn vriend net verteld we morgenavond naar JVMV kijken. Hij keek letterlijk zo
twitter:PetrusJanRens twitterde op woensdag 15-04-2015 om 12:02:55Vanavond Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIP's jij kijkt toch ook!? #RTL4 20.30 uur. #JVMV reageer retweet
Dito!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben er bij
Live meeposten in het topic
Volgens mij niet, er zit een rechtenbeperking op. Ik kreeg afgelopen week de geweldige tip om Hola Better Internet for Chrome te installeren. Dan kun je instellen dat je vanuit Nederland kijkt en kun je RTL gemist terugkijken. Ook andere programma's met een rechtenbeperking kun je dan terugkijken.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand toevallig of het ook via internet te zien is in het buitenland?
Oja, dat ken ik. Zal het proberen, dankje!quote:Op woensdag 15 april 2015 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, er zit een rechtenbeperking op. Ik kreeg afgelopen week de geweldige tip om Hola Better Internet for Chrome te installeren. Dan kun je instellen dat je vanuit Nederland kijkt en kun je RTL gemist terugkijken. Ook andere programma's met een rechtenbeperking kun je dan terugkijken.
PJR gaat toch vóór alle andere afsprakenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:13 schreef Lonaa het volgende:
Jaaa! Mijn afspraak gaat niet door. Ik bun d'r bie.
Hier natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2015 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar kletsen we over de uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |