Thxquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Ziet er goed uit Div.
Ik ben ook weer wat verder, bezig met de weg langs 't strand enzo. Mja.
[ afbeelding ]
Ja, en de high wayquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Ziet er goed uit Div.
Ik ben ook weer wat verder, bezig met de weg langs 't strand enzo. Mja.
[ afbeelding ]
Ahhquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en de high way. Heb het gebied ernaast nog niet gekocht dus kan daar nog niets aansluiten.
Ah kijk dat schiet lekker opquote:
Hahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Holmen is uitgebreid met een vliegveld, en, al zeg ik het zelf, ik heb er een aardige entree van gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sfeerpic van één van de havens (Sun shafts mod):
[ afbeelding ]
Tot slot nog een korte overview van de stad:
[ afbeelding ]
Nice! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er echte airport kits uitkomen, al zijn ze maar cosmetisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Holmen is uitgebreid met een vliegveld, en, al zeg ik het zelf, ik heb er een aardige entree van gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sfeerpic van één van de havens (Sun shafts mod):
[ afbeelding ]
Tot slot nog een korte overview van de stad:
[ afbeelding ]
De verkeerstoren die er staat is een mod. Maar er zal op Steam al vast wel iets meer te vinden zijn ook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nice! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er echte airport kits uitkomen, al zijn ze maar cosmetisch.
Eerste wat ik dacht: Shrine of Azura!quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Holmen is uitgebreid met een vliegveld, en, al zeg ik het zelf, ik heb er een aardige entree van gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sfeerpic van één van de havens (Sun shafts mod):
[ afbeelding ]
Tot slot nog een korte overview van de stad:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat ik niet de enige wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: Shrine of Azura!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik niet de enige was
Een Talos beeld mist nog in mijn stadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een enorm beeld van de Nerevarine in m'n stad hebben.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
die is er ook al in de Steam workshop. En die van Talos die genoemd wordt volgens mij ook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: Shrine of Azura!
[ afbeelding ]
Zit al standaard in het spel: RCI object openen en met je muis op die levelbalk gaan staan. Dan wordt weergegeven wat het object nog nodig heeft om te upgraden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:26 schreef maturon het volgende:
Nog een andere vraag, is er een losse mod waar ik kan kijken wat per individueel RCI object het aan ontbreekt zoals hoe goed is
police , firemen , leasure noise , services etc
Handigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef Qunix het volgende:
Goeie tutorial hier voor parallel wegen: https://imgur.com/a/SBm7t
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:51 schreef Trebo het volgende:
Oke, 3 weken verder en het begint me allemaal een beetje te vervelen.
Jammer.
2 en een half.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:51 schreef Trebo het volgende:
Oke, 3 weken verder en het begint me allemaal een beetje te vervelen.
Jammer.
Veel dezelfde gebouwen, veel dezelfde problemen die je op dezelfde manier moet oplossen en waar dus geen uitdaging meer in zit.quote:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411155282quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Veel dezelfde gebouwen, veel dezelfde problemen die je op dezelfde manier moet oplossen en waar dus geen uitdaging meer in zit.
Maar dit is persoonlijk uiteraard, met Simcity4 had ik ook verslavingsperiode's en vervelingsperiode's. Op en af.Bleef SC4 wel altijd spelen, zelfs na 12 jaar.
Hee.. dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:57 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411155282
Dit al geprobeerd, veel meer variatie in je gebouwen, en zo kan je hele leuke gebieden maken
Icm met die leveling control mod is dit erg leuk
[ afbeelding ]
Loik loik loik
quote:1.0.7b - Patch Notes
Warning added when enabling a mod
Save to cloud box now remain checked if the loading was performed from a cloud save
Japanese garden for everyone
Added command line parameter "-limitfps x" to set a target fps
Mac/Linux: Fixed custom assets not loading due to an invalid PNG format.
Mac: Removed menu bar & docks in fullscreen mode
Asset Editor: the default size of assets created from templates now matches the template size if loading props
Asset Editor: fixed a case where the default textures may get corrupted and require to restart the game
Asset Editor: already placed props can now be moved around and rotated in place (respectively using the left and right mouse click) when no tools are selected
Asset Editor: fixed cases where LODs may not rotate with the building in the import panel
Steam workshop: Steam fixed the workshop not being showing when in offline mode in the latest Steam client release (24 Mar)
Locale: added LOADING text
Misc: fixed a case where command line arguments may conflict
Misc: removed an invalid key binding option
Misc: Added screenshot shortcuts to rebindable input (default is F12 for normal screenshot and shift+F12 for hi-res screenshot, also local screenshots now go to gameUserFolder/Screenshots) Steam screenshot feature is untouched and still the preferred method to take screenshots
Misc: Info views panel added to the Escape chain so the last Escape press will close the info views now
Misc: Save map does not show builtin and workshop maps any longer
UI: Fixed arrows sprites not showing feedback when interacted with
UI: Fixed color picker color not displaying in the right color space
No more duplicate name error for identical names coming from different packages
Paths can not be built inside elevated roads anymore
Elevated roads can now be upgraded or changed direction if one-ways
.ccs files displayed in red can now be selected in the load panel when trying to recover a failed save (when a save fails and attempt to
preserve itself generating a .ccs file)
french localization improved
general audio improvements (should help address the sound stuttering issue with some sound cards)
Je moet in deze game zelf de uitdaging een beetje creërenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:00 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hee.. dat wist ik niet.
Weer een nieuwe uitdaging
Dat is ook zo.. moet me er weer even toe zettenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
Nieuwe update:
[..]
[..]
Je moet in deze game zelf de uitdaging een beetje creëren
Zijn ook veel maps te vinden die echt een uitdaging bieden.
Doet het spel het bij jou nog wel dan?quote:
Heb nog "Update in wachtrij" dus nog niet, maar zo welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Doet het spel het bij jou nog wel dan?
Je bent beter af zonder updatequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb nog "Update in wachtrij" dus nog niet, maar zo wel
Hij update toch automatisch zodra je het spel opstart?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)1701999523878038/#p1
Heb hetzelfde als iedereen daar..
Zodra je steam opstart ja. Maar vanaf nu ga ik automatische updates voor skylines ff uitschakelen. Als dit gefikst isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij update toch automatisch zodra je het spel opstart?
Waar kan ik dat instellen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zodra je steam opstart ja. Maar vanaf nu ga ik automatische updates voor skylines ff uitschakelen. Als dit gefikst is
Games -> Rechtklik Cities Skylines -> Eigenschappen -> Updatesquote:
Thnx!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Games -> Rechtklik Cities Skylines -> Eigenschappen -> Updates
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |