gefeliciteerd...quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
Oh ToT&Knokkels, ben geslaagd voor mijn auto theorie(first try)
Echt wel! Ik was net ff Funny links, pics & clips aan het kijken, en ineens zag ik dat ons veel plezier in MUZ gewenst werd!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
inderdaad ja
Ik ben even flabbergasted door de snelheid maar mooie mover
Ik zat al naar blauwe ONZ vakjes te zoeken in mijn ATquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel! Ik was net ff Funny links, pics & clips aan het kijken, en ineens zag ik dat ons veel plezier in MUZ gewenst werd!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kreeg het ook even niet mee, maar goed ik vind het prima..gefeliciteerd iedereen.
Dus nu hebben we wel beperkingen qua onzinnige shitquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kreeg het ook even niet mee, maar goed ik vind het prima..gefeliciteerd iedereen.
Neuh, zo onzinning waren we sowieso al niet volgens mij…quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus nu hebben we wel beperkingen qua onzinnige shit
Als ik dan de grens nog maar weet te trekken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, zo onzinning waren we sowieso al niet volgens mij…
Maar bij sommige dingen gewoon even nadenken of het nog past binnen de regels van MUZ… dan komt het wel goed
Nee joh, de sfeer moet gewoon het zelfde bliven!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus nu hebben we wel beperkingen qua onzinnige shit
Ik wilde net een paar vunzige pics dumpen.
Gaat je vast wel lukkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik dan de grens nog maar weet te trekken.![]()
Zolang je geen pics plaatst van wanneer je aan het trekken bent, dan komt het vast wel goed....quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik dan de grens nog maar weet te trekken.![]()
Whehehe mee eens!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Tieten zijn toch overrated, het gaat om de billen
Deze man, hij weet gewoonquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Tieten zijn toch overrated, het gaat om de billen
Het gaat om muziekquote:
Hey, jij hebt ook een goed puntquote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je geen pics plaatst van wanneer je aan het trekken bent, dan komt het vast wel goed....
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik maar inloggen dan?
[..]
2 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |