In je AT had je ons nog kunnen zienquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:28 schreef 44rdbei het volgende:
Ik maar zoeken, zoeken en zoeken. Moest ik het helemaal aan een mod gaan vragen enzo.
zijn jullie opeens verhuist naar MUZ, zonder mij iets te zeggen
De verhuizing ging zo snel, dat we niet eens de tijd hebben gehad om verhuisberichten te laten drukkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:28 schreef 44rdbei het volgende:
Ik maar zoeken, zoeken en zoeken. Moest ik het helemaal aan een mod gaan vragen enzo.
Nee, iddquote:
het kwam ook nogal onverwachtquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:28 schreef 44rdbei het volgende:
ojaquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In je AT had je ons nog kunnen zien
Is dit dan de housewarming party?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De verhuizing ging zo snel, dat we niet eens de tijd hebben gehad om verhuisberichten te laten drukken
Beterquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, idd![]()
Komen binnenkort 2x 19 inches voor in de plaats
Kostte idd werkelijk waar geen drolquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en voor dat budget heb je er echt een ongelooflijk goed geluid in zitten, man!
Ik zag het toevalligquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk wel
Ik doe zo de afterparty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |