Katusha heeft ook gepokerd. Ze hadden wat beter BMC moeten helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katusha zal nog wel willen maar 50 seconden in je eentje rijd je niet meer dicht. Anders was het nog close geworden.
Gevallen, naar ziekenhuis voor onderzoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Langeveld ? Koers de eerste uren niet gevolgd.
Gevallen, tegelijk met Cancellara. Z'n situatie nu is volgens mij nog niet bekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Langeveld ? Koers de eerste uren niet gevolgd.
1 minuut per 10km regel gaat in dit soort wedstrijden niet opquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Als die hele groep nu met 30 man kop over kop gaat rijden en 52 seconden dichtrijden, dan rijden ze het dicht.
welke?quote:
Was natuurlijk al eens tweede in Kuurnequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Als het zo doorgaat met het uitvallen van toprenners dan maakt Rick Flens ook nog kans om de RVV en PR te winnen.
Ik denk dat ik mezelf ook ga inschrijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Als het zo doorgaat met het uitvallen van toprenners dan maakt Rick Flens ook nog kans om de RVV en PR te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |