quote:We weten de namen van de zes vluchters: Sean De Bie, Dries Devenyns, Sébastien Turgot, Kristian Sbaragli, Andrea Dal Col en Sjoerd van Ginneken. Ze hebben iets meer dan een minuut.
twitter:sporza twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:20:223 renners zijn na de val op de Haaghoek naar het ziekenhuis afgevoerd: @sebaslangeveld, @RobertWagner83 en Niccolo Bonifazio. #E3H reageer retweet
Als je die pols zo ziet zou het me niks verbazen als het einde voorjaar isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En klinkt alsof het voor volgende week ook lastig wordt..
Of hij is bang zijn hoofd te stoten bij instappen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef Bismarck het volgende:
Arme Fabian, die jongen is zo onzeker dat hij zelfs in de volgwagen zijn helm ophoudt.![]()
Sjonnie kan nog winnen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:05 schreef Chiappucci het volgende:
Mijn Nederlandse favorieten zijn klaar. Lol is alweer een stuk minder nu.
Ja maar die vluchtheuvels in AGR!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Het is ook wel elk jaar hetzelfde in de Vlaamse koersen, en die Belgen maar klagen als het in andere landen gevaarlijk is qua parcours..
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef baggerbaas het volgende:
Bij die bloembakken denk ik toch altijd weer terug aan Angel Gomez Gomez
Same herequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef baggerbaas het volgende:
Wordt een mager voorjaar zo. Straks zijn er zoveel uitgevallen dat het zelfs Sagan of Van Avermaet het niet meer lukt tweede te worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:23 schreef Momo... het volgende:
Hopen dat Spartacus geen erge blessures heeft
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wordt een mager voorjaar zo. Straks zijn er zoveel uitgevallen dat het zelfs Sagan of Van Avermaet het niet meer lukt tweede te worden.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wordt een mager voorjaar zo. Straks zijn er zoveel uitgevallen dat het zelfs Sagan of Van Avermaet het niet meer lukt tweede te worden.
Is dit zoiets als ze in Canada doen?quote:E3 Sprint Challenge In de marge van de E3 is er ook dit jaar weer een sprintcompetitie georganiseerd in Harelbeke. Danny van Poppel was de bete in de finale, voor Guardini en veldrijder Tim Merlier. Van Poppel volgt met Kristoff een grote naam op op de erelijst.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit zoiets als ze in Canada doen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Iemand van Lotto Jumbo gaat niet winnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:57 schreef Mykonos het volgende:
Forse devaluatie van die koersen zo. Wel dé kans voor Vanmarcke om toe te slaan. De een z'n dood...
Al nieuws over Boom? Die was woensdag ook erg sterk totdat die vielquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sepp denk ik nu wel de grote favoriet voor Vlaanderen en vooral Roubaix.
Wordt er wel meer naar hem gekekenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Binnenkort ook weer Wielco Kelderman uit de mond van José. Spraken de Spanjaarden gisteren ook zo uit trouwens. Helaas geen 'Lotto Be-Belisol' meer dit jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
blijft mooi hoe José de Oude Kwaremont uitspreekt.
Voor P-R zeker wel. Voor de RvV zou ik eerder Crack noemen, ware het niet dat die niet kan winnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik gun het Crack wel na al zijn mislukkingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:01 schreef Momo... het volgende:
Ik weet niet waarom maar als Crack wel zou winnen dan is dat eigenlijk een teleurstelling een beetje net als Devolder.
Lotto is de beste ploeg van het pelotonquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Probleem van Sep is z'n zwakke ploeg.
wat een frotronde is dat altijd qua coverage.quote:
Fantastisch is dat dat ze altijd maar zo focussen op Devolder. Wel begrijpelijk natuurlijk aangezien die grote favoriet is voor de Tour de Francequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:06 schreef thettes het volgende:
Fantastisch hoe de Belgen nog steeds tegen beter weten in denken dat Devolder een factor van betekenis is.
quote:X-rays have confirmed the worst: 2 fractures of vertebrae in lower back for @f_cancellara means no spring campaign. #E3H
Andere tijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Het komt nooit meer goed met Devolder.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Fantastisch is dat dat ze altijd maar zo focussen op Devolder. Wel begrijpelijk natuurlijk aangezien die grote favoriet is voor de Tour de France
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat is dan ook meteen het enige dat ik weet over Angel Gomez.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef baggerbaas het volgende:
Ik had hem uit mijn prono geflikkerd voor d'n Deeg.quote:
Ik ben er ook een beetje bang voor, tenzij hij naar een sterke ploeg vertrekt met slimme ploegleiders.quote:
Kristoff ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:31 schreef Momo... het volgende:
Degenkolb wil je niet mee hebben op het eind
Knap hoor.quote:
Is toch mooi man als Levefere achteraf uit z'n dak gaat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou Etixx een mannetje erbij gaan zetten? Stelletje dakhazen
Niet zo opvallend toch, tegen een paar bmc'ertjesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend dat de drie vooran gewoon seconden pakken
Oss kan wel aardig rijden natuurlijk, en Burghardt ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet zo opvallend toch, tegen een paar bmc'ertjes
Die rijden op zo'n klimmetje het peloton niet uit elkaar natuurlijk. Zoveel mogelijk man aan boord houden en nu vlammen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oss kan wel aardig rijden natuurlijk, en Burghardt ook.
Was voor de klim dat ik dat zei. Op de klim is het wel logisch.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rijden op zo'n klimmetje het peloton niet uit elkaar natuurlijk. Zoveel mogelijk man aan boord houden en nu vlammen.
Maakt Bianchi ook schoenen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:47 schreef Pedroso het volgende:
Vanmarcke nu weer een probleem met z'n schoenen. Weer eens wat anders dan al die lekke banden.
Denk dat ze dat nu aan het testen zijn bij Lotto Jumbo.quote:
Hadden ze beter in de Tour kunnen proberenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nu aan het testen zijn bij Lotto Jumbo.
Maak je geen zorgen, dan zullen ze wel weer nieuwe fietsen gaan testen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hadden ze beter in de Tour kunnen proberen
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
40 seconden al. Gaan zo niet terug komen hoor.
Ztybar kan op een goede dag ook erg hard aankomen.quote:
leuk voor Belgische kermiskoersen maar voor topkoersen zoals dit komt hij te kortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Roelants is na zijn van in de TDU 2 jaar geleden ook nooit meer de oude geworden, leek een topper te worden.
Was altijd al compleet overhyped. Een mindere Nuyens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Roelants is na zijn van in de TDU 2 jaar geleden ook nooit meer de oude geworden, leek een topper te worden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:00 schreef noodgang het volgende:
Hij gaat te voet verder, ik schat zijn kansen laag in
2e plek zit er niet meer inquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:00 schreef noodgang het volgende:
Hij gaat te voet verder, ik schat zijn kansen laag in
Boeken toe voor de achtervolgende groep.quote:
Zou er niet gek van opkijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef Evertjan het volgende:
Stybar klopt Sagan trouwens in de sprint
Katusha zal nog wel willen maar 50 seconden in je eentje rijd je niet meer dicht. Anders was het nog close geworden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Enige ploeg die reed was BMC, dat is dus nu over en uit.
Katusha heeft ook gepokerd. Ze hadden wat beter BMC moeten helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katusha zal nog wel willen maar 50 seconden in je eentje rijd je niet meer dicht. Anders was het nog close geworden.
Gevallen, naar ziekenhuis voor onderzoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Langeveld ? Koers de eerste uren niet gevolgd.
Gevallen, tegelijk met Cancellara. Z'n situatie nu is volgens mij nog niet bekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Langeveld ? Koers de eerste uren niet gevolgd.
1 minuut per 10km regel gaat in dit soort wedstrijden niet opquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Als die hele groep nu met 30 man kop over kop gaat rijden en 52 seconden dichtrijden, dan rijden ze het dicht.
welke?quote:
Was natuurlijk al eens tweede in Kuurnequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Als het zo doorgaat met het uitvallen van toprenners dan maakt Rick Flens ook nog kans om de RVV en PR te winnen.
Ik denk dat ik mezelf ook ga inschrijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Als het zo doorgaat met het uitvallen van toprenners dan maakt Rick Flens ook nog kans om de RVV en PR te winnen.
er zijn meer wonderen gebeurt op 1e paasdagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Je zou makkelijk bij Lotto Jumbo meekunnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf ook ga inschrijven.
twitter:svenvth twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 17:01:52Pfff .. @GregVanAvermaet, opluchting toen je rechtop stond. reageer retweet
Betancur die heeft meer wegliggingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
Door al die valpartijen durf ik Nairo nog niet af te schrijven voor Roubaix.
Alleen geel staat me niet .quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zou makkelijk bij Lotto Jumbo meekunnen
EEN OTOquote:
Ik zou graag in het wit rijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zo'n belangrijke renner passen ze de kleuren wel aan
NEEEEquote:
Oprollen en aanstekenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ze sagan gaan roken
niks Sagan rookt zich eigen wel opquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ze sagan gaan roken
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:01:20De beste voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen: vooral niét koersen in Vlaanderen. #crashcrashcrash reageer retweet
Moet je nagaan hoeveel van der Poelgod voor ons gaat winnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Evertjan het volgende:
moet je nagaan wat voor een renner Stybar nu was geweest als hij eerder de overstap had gemaakt naar het wegwielrennen
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:01:20De beste voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen: vooral niét koersen in Vlaanderen. #crashcrashcrash reageer retweet
Misschien wel een mindere renner, heeft een goede basis in het veldrijden opgedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Evertjan het volgende:
moet je nagaan wat voor een renner Stybar nu was geweest als hij eerder de overstap had gemaakt naar het wegwielrennen
Thuis op de hometrainer blijven, dat is pas veilig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijs van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die zien we bij de valpartijen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Het is idd wat Wuyts zegt, er zijn veel jongen Belgische renners in beeld de laatste tijd. De Nederlandse (jonge) renners daarentegen..
Stybar is een driekwartsbelg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgen missen een Belg vooraan.
Gelukkig hebben ze halve Belg Stybar.
En waarschijnlijk is er wel een belg die de klimmetjes het hardst opreed en dus overduidelijk morele winnaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgen missen een Belg vooraan.
Gelukkig hebben ze halve Belg Stybar.
Jepquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Het is idd wat Wuyts zegt, er zijn veel jongen Belgische renners in beeld de laatste tijd. De Nederlandse (jonge) renners daarentegen..
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zometeen aanval Thomas, Sagan die het dicht rijdt, en Stybar die wint. Mooi man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |