Katusha heeft ook gepokerd. Ze hadden wat beter BMC moeten helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katusha zal nog wel willen maar 50 seconden in je eentje rijd je niet meer dicht. Anders was het nog close geworden.
Gevallen, naar ziekenhuis voor onderzoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Langeveld ? Koers de eerste uren niet gevolgd.
Gevallen, tegelijk met Cancellara. Z'n situatie nu is volgens mij nog niet bekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Langeveld ? Koers de eerste uren niet gevolgd.
1 minuut per 10km regel gaat in dit soort wedstrijden niet opquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Als die hele groep nu met 30 man kop over kop gaat rijden en 52 seconden dichtrijden, dan rijden ze het dicht.
welke?quote:
Was natuurlijk al eens tweede in Kuurnequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Als het zo doorgaat met het uitvallen van toprenners dan maakt Rick Flens ook nog kans om de RVV en PR te winnen.
Ik denk dat ik mezelf ook ga inschrijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Als het zo doorgaat met het uitvallen van toprenners dan maakt Rick Flens ook nog kans om de RVV en PR te winnen.
er zijn meer wonderen gebeurt op 1e paasdagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Je zou makkelijk bij Lotto Jumbo meekunnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf ook ga inschrijven.
twitter:svenvth twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 17:01:52Pfff .. @GregVanAvermaet, opluchting toen je rechtop stond. reageer retweet
Betancur die heeft meer wegliggingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
Door al die valpartijen durf ik Nairo nog niet af te schrijven voor Roubaix.
Alleen geel staat me niet .quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zou makkelijk bij Lotto Jumbo meekunnen
EEN OTOquote:
Ik zou graag in het wit rijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zo'n belangrijke renner passen ze de kleuren wel aan
NEEEEquote:
Oprollen en aanstekenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ze sagan gaan roken
niks Sagan rookt zich eigen wel opquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ze sagan gaan roken
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:01:20De beste voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen: vooral niét koersen in Vlaanderen. #crashcrashcrash reageer retweet
Moet je nagaan hoeveel van der Poelgod voor ons gaat winnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Evertjan het volgende:
moet je nagaan wat voor een renner Stybar nu was geweest als hij eerder de overstap had gemaakt naar het wegwielrennen
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 16:01:20De beste voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen: vooral niét koersen in Vlaanderen. #crashcrashcrash reageer retweet
Misschien wel een mindere renner, heeft een goede basis in het veldrijden opgedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Evertjan het volgende:
moet je nagaan wat voor een renner Stybar nu was geweest als hij eerder de overstap had gemaakt naar het wegwielrennen
Thuis op de hometrainer blijven, dat is pas veilig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijs van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die zien we bij de valpartijen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Het is idd wat Wuyts zegt, er zijn veel jongen Belgische renners in beeld de laatste tijd. De Nederlandse (jonge) renners daarentegen..
Stybar is een driekwartsbelg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgen missen een Belg vooraan.
Gelukkig hebben ze halve Belg Stybar.
En waarschijnlijk is er wel een belg die de klimmetjes het hardst opreed en dus overduidelijk morele winnaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgen missen een Belg vooraan.
Gelukkig hebben ze halve Belg Stybar.
Jepquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Het is idd wat Wuyts zegt, er zijn veel jongen Belgische renners in beeld de laatste tijd. De Nederlandse (jonge) renners daarentegen..
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zometeen aanval Thomas, Sagan die het dicht rijdt, en Stybar die wint. Mooi man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |