quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
subtiele hint naar geo dat hij een aquamen kostuum moet fixen
Aquamanquote:
je maakt een grap toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]Dan zo'n 2/3 jarig kind traumatiseren zodat ze zich erg bewust zijn van de situatie
die chick maakt geen grappen, ik ben ook al van alles aan het regelen om mijn katten in leven te houden en shit.quote:
Ja mevrouw, u heeft gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt een additude je weet dat ze geweldig worden als ze ouder zijn
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.quote:
Niet sinds je geboorte awesome zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt een additude je weet dat ze geweldig worden als ze ouder zijn
bullshitquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.
Dit. Hoe later je het fixt hoe meer bewust van de situatie hoe angstiger ze zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet sinds je geboorte awesome zijn
Dat had ik dan niet. Vond ik juist stoerquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
exacte wetenschap dit, bam zo is het hoor mensenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
oke, als flips het zegt zal het wel waar zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Hoe later je het fixt hoe meer bewust van de situatie hoe angstiger ze zijn
psychologie gvd, PeZuquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
exacte wetenschap dit, bam zo is het hoor mensen
Verstandig dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als flips het zegt zal het wel waar zijn
Jij bent izan jaquote:
Hoor ik vaak van de ouders waar ik stage loop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Hoe later je het fixt hoe meer bewust van de situatie hoe angstiger ze zijn
Izan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent izan ja
[..]
Hoor ik vaak van de ouders waar ik stage loop.
Ik kan me nog herinneren ik was denk ik 5 ofzo. Heb echt lopen krijsen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik dan niet. Vond ik juist stoer
is zandvolks voor poepquote:
Dat is wel tof.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was fa2 bb
wil wel tattoo met familieschild
Echt zo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als flips het zegt zal het wel waar zijn
Waar stages wel niet goed voor zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent izan ja
[..]
Hoor ik vaak van de ouders waar ik stage loop.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren ik was denk ik 5 ofzo. Heb echt lopen krijsen.
jij bent ook een mokkel, meng je ff in deze discussie plzquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hier ook even. Kusjes knuffels
Nou, misschien zet ik hem aan. Zijn er hier en daar nog gaatjes vrij? Dan haal ik mijn mixer weer eens uit de kofferquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Pixelquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Watjequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren ik was denk ik 5 ofzo. Heb echt lopen krijsen.
mja als je poep praat kan je poep krijgen tochquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als je poep praat kan je poep krijgen toch
psst er zit wat op je hoofdquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
echt nooit gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt zo.Paar keer meegemaakt bij een juwelier. Als meisje jaar of 5/6 is, vinden ze het toch wel eng. Na alleen het linkeroor bijv. willen ze vaak bij de rechter niet meer.
spiegelen heet datquote:
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.plsquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef Flippiee het volgende:
Als mijn itunes eens verbinding maakt, dan luister ik ook vanavond
anders via winampquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef Flippiee het volgende:
Als mijn itunes eens verbinding maakt, dan luister ik ook vanavond
niks man, ik voelde me ff aangesproken maar ben er al klaar mee.quote:
Om te draaien? graag zelfsquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, misschien zet ik hem aan. Zijn er hier en daar nog gaatjes vrij? Dan haal ik mijn mixer weer eens uit de koffer
oke.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
niks man, ik voelde me ff aangesproken maar ben er al klaar mee.
Ik ben zo makkelijk.
Ach, iederen z'n ding hequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
geen idee trouwens hoe het komt. maar ik vind (grote) tattoos awesome, maar elke soort van ijzerwerk weer niet.
Beetje maar hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik mag niet meer draaien op Gutter-FMIk had te veel luisteraars elke keer, de servers konden het gewoon niet aan.
Kay...I lied..
heb vroeger wel eens gedraaid maar mijn muzieksmaak varieert nogal dus draaide alles door elkaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik mag niet meer draaien op Gutter-FMIk had te veel luisteraars elke keer, de servers konden het gewoon niet aan.
Kay...I lied..
ik ga even kijken, thanks voor je hulpquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.pls
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.asx
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.ram
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.qtl
Probeer er hier eens 1 van. of download VLC, of probeer het hier eens http://s5.spotstreaming.nl:2199/start/sc_sk33j/
ik weet niet eens wat winamp isquote:
ha loserquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Kay...I lied..
Wat is de echte reden?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Kay...I lied..
nee, want ik ben te wispelturig, dus ik ben bang dat als ik er 1 laat zetten dat ik die een jaar later niet meer mooi vindquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, iederen z'n ding he![]()
Maar zelf geen tattoo dus?
rare man jijquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt nooit gehoord
het zou ook niet in mij opkomen, maar dat komt waarschijnlijk omdat in mijn ogen elke oorbel of piercing lelijk is
Ja dit heb ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vroeger wel eens gedraaid maar mijn muzieksmaak varieert nogal dus draaide alles door elkaar
op een gegeven moment maar mee gestopt
Ok waar gaat de discussie over. Geen zin om terug te lezenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
jij bent ook een mokkel, meng je ff in deze discussie plz
eigenlijk moeten wij voor elkaar gaan draaienquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ook
Ik ga van de hak op de tak, ik vind het geweldig en de rest denkt wtf is deze
Hmm ja, dan is het misschien verstandiger om het niet te doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ik ben te wispelturig, dus ik ben bang dat als ik er 1 laat zetten dat ik die een jaar later niet meer mooi vind
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Kay...I lied..
Eh, kinderen, vrouwen, meisjes, oorbellen, zoiets. Ik volg het ook niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ok waar gaat de discussie over. Geen zin om terug te lezen
Ja, dat vind ik goed. Wanneer?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eigenlijk moeten wij voor elkaar gaan draaien
porkybeansquote:
Kinderenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eh, kinderen, vrouwen, meisjes, oorbellen, zoiets. Ik volg het ook niet meer
en hoequote:
Wmb wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kinderenvrouwen
oorbellen
!
zo goed?
Altijd maar mannen plsenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kinderenvrouwen
oorbellen
!
zo goed?
Hey keroll. Ja zit weer vastquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hallo broeder.
Zit alles nog/weer vast?
Ok high five.quote:
Bwoh appelsap. That's been a whilequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey keroll. Ja zit weer vast. En heb weer morfine gehad dus
en nu appelsap
Gadverquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vroeger wel eens gedraaid maar mijn muzieksmaak varieert nogal dus draaide alles door elkaar
op een gegeven moment maar mee gestopt
Hak op de tak shows zijn ook wel leuk hoor. dan is iedereen een beetje tevredenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ook
Ik ga van de hak op de tak, ik vind het geweldig en de rest denkt wtf is deze
ja voor mij ook jaren geledenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bwoh appelsap. That's been a while
* Lt.Surge zet het op het lijstje.
Ik heb een boel lijstjes vandaag.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Limp Bizkit, Major Lazer, Linkin Park, ODESZA, Netsky. Boohhhhhhhhhhhhh
Ja, nu de muziek nog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Hak op de tak shows zijn ook wel leuk hoor. dan is iedereen een beetje tevreden
Die waren allemaal minimaal 70 manquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja voor mij ook jaren geleden
En heb een VI Blad gekregen van een kamergenoot
drugs en appelsap, deleefffffquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey keroll. Ja zit weer vast. En heb weer morfine gehad dus
en nu appelsap
Turisas, neat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prik maar tijd
[..]
[ afbeelding ] dit is winamp mutsie
zal vanavond even m'n agenda pakken, ben behoorlijk druk persoon weet je wel.quote:
Je wordt ermee geboren of nietquote:
quote:
dat ken ik serieus niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prik maar tijd
[..]
Ja klopt, kinderen en zo hequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die waren allemaal minimaal 70 man
En een beetje gezellig kletsenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, nu de muziek nog.
Zelfs de hiphol/metal/whatever wat ik draai valt meestal niet in de smaak bij diegene die dat genre juist tof vinden. Behalve bij WP dan.
badtriptotoquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
drugs en appelsap, deleefffff
Ja dude, las het in je topic. Was dat die vrouw die gelijk naast je ligt zeg maar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, kinderen en zo he
Ligt sinds gisteravond een vrouw bij die o.a. hartfalen heeft. Hoorde vandaag de arts tegen haar zeggen dat als ze morgen op de OK een hartstilstand krijgt, reanimeren zinloos is en ze dat ook niet gaan doen. Heftige shit.
Oh ja, oh ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En een beetje gezellig kletsen.
liever nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil het wel aan je voorstellen![]()
dan maar weer VLC doen. Al ga ik zo eerst jouw suggesties proberen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon VLC of winamp downloaden, dan zit je altijd goed.
Nee, die is redelijk in ordequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dude, las het in je topic. Was dat die vrouw die gelijk naast je ligt zeg maar?
Mohammed B gespot.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
Oh die ander dus die aan het tafeltje zat.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:50 schreef Lt.Surge het volgende:
IB4 Russen: het gesprek tussen mij en Toto is puur hypothetisch en deels gegokt.
nee, deze kwam pas gisteravond laat op onze kamer dus heb je niet gezienquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh die ander dus die aan het tafeltje zat.
Dayum, das wel sneu. Maar aan andere kant mss ook wel beter.
Vissticksquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver die vissticks in de oven ruiken echt lekker
Jij en toto zijn gewoon hommoquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:50 schreef Lt.Surge het volgende:
IB4 Russen: het gesprek tussen mij en Toto is puur hypothetisch en deels gegokt.
Deze boy weetquote:
Man, hoeveel lui liggen er op die kamer zegquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, deze kwam pas gisteravond laat op onze kamer dus heb je niet gezien
Uh, 4?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Man, hoeveel lui liggen er op die kamer zeg
Er lagen er 4 in totaal man.quote:
Waar heeft surge dat nou weer aan verdiendquote:
Echt, ze vallen met bosjes tegelijk die bitches laatste tijd manquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Waar heeft surge dat nou weer aan verdiend
Gast, ik heb NET er 3 uit de oven gepaktquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver die vissticks in de oven ruiken echt lekker
we zijn nu met 4.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Er lagen er 4 in totaal man.
Heb ik me laten vertellen, Flip.
quote:
Geen probleem de Russische inlichtingendienst doet mee aan je leugenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Er lagen er 4 in totaal man.
Heb ik me laten vertellen, Flip.
Met jou, trut.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Waar heeft surge dat nou weer aan verdiend
Kom maar bij me hoor snoepie ik troost je welquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt, ze vallen met bosjes tegelijk die bitches laatste tijd man
Terugleggen verdomme, ze zijn nog niet gaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, ik heb NET er 3 uit de oven gepakt
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Terugleggen verdomme, ze zijn nog niet gaar
Oh oepsquote:
fypquote:
Ja, dan klopt mijn info toch?quote:
Omgawd, het is geen leugenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef Flippiee het volgende:
Geen probleem de Russische inlichtingendienst doet mee aan je leugen
brb ik heb voor 2 euro lucht in mijn fietsbanden en daar wil ik wel zuinig mee zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kom maar bij me hoor snoepie ik troost je wel
Dan haal/bak je diequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
brb ik heb voor 2 euro lucht in mijn fietsbanden en daar wil ik wel zuinig mee zijn.
dus ik kijk ff of dat lukt
ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dan klopt mijn info toch?
*confused*
[..]
Omgawd, het is geen leugen
[..]
brb ik heb voor 2 euro lucht in mijn fietsbanden en daar wil ik wel zuinig mee zijn.
dus ik kijk ff of dat lukt
Zit er geen tracker opquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
Ik haat het sws om op pakketjes te wachten. En nu moet ik wachten op een pakketjes vanuit 'Murica
Ook geen regenponcho / paraplu o.i.d. bij je dat je ff naar de lokale appie kan sprinten?quote:
Ik heb wel een pakketje voor jequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
Ik haat het sws om op pakketjes te wachten. En nu moet ik wachten op een pakketjes vanuit 'Murica
Ik woon maar een paar uur van je af hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
Inb4: dick in a boxquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik woon maar een paar uur van je af hoor
Omgawd, mijn hele bestaan, wat is dezequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent zelf een leugen. Het spijt me
Jawel maar dat maakt me nog ongeduldiger. Ze worden allemaal via USPS verzonden. 3 verschillende sites wel grappig:Dquote:
Daarom moet je reizen. Jezelf herontdekken en zoquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Omgawd, mijn hele bestaan, wat is deze
Ja, mevrouw ziet wat over een vliegtuig wat naar beneden komt en meteen moet ik reizen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom moet je reizen. Jezelf herontdekken en zo
Kom je het brengen danquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik woon maar een paar uur van je af hoor
Too soonquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, mevrouw ziet wat over een vliegtuig wat naar beneden komt en meteen moet ik reizen.
JE HAD DE VERKEERDE HE.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, mevrouw ziet wat over een vliegtuig wat naar beneden komt en meteen moet ik reizen.
JE HAD DE VERKEERDE HE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had al eerder reis plannen voor ik jou pushte om te gaan reizen. Niet mij de schuld van jouw angsten geven, pls![]()
quote:
ik kom nooit in centrumquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zuidhof, ik woon in tatta central.
[..]
Dankje
aflevering 3quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
flips hoe ver ben je met robin hood
Woon bij het station.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kom nooit in centrum
ja af en toe als ik daar op zondag ben bij appie ofzo
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]soz. plz dont nuke meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had al eerder reis plannen voor ik jou pushte om te gaan reizen. Niet mij de schuld van jouw angsten geven, pls
Nee, volgens mij liet je mij denken dat ik al eerder plannen had, maar dat klopt dus gewoon niet.
MENSEN OPEN JE OGEN!!!!
FLIP = RUSLAND = YURI = MIND CONTROL = RIP ALLEMAALI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Deze aantijgingen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
soz. plz dont nuke me
Nee, volgens mij liet je mij denken dat ik al eerder plannen had, maar dat klopt dus gewoon niet.
MENSEN OPEN JE OGEN!!!!
FLIP = RUSLAND = YURI = MIND CONTROL = RIP ALLEMAAL
shotglaasjes of vodkaquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen, even een serieus onderwerp.
Ik heb 12 punten bij elkaar geschraapt en nu mag ik wat bestellen. Maar ik weet niet wat.
- Shotglaasjes
- Ansichtkaartje
- Foto van een blondine met ijsblauwe ogen
- Wodka
Thx alvast
Omgawd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze aantijgingen.Het wordt tijd om je pilletjes te nemen, zuster Flips komt wel even langs.
Yehhquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sittard toch?
als ik met trein ga stap ik daar altijd over naar geleen oost
wow iemand tweette die vandaagquote:
I WILLquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Omgawd.
Ik heb nog niet eens de zaken met mijn katten kunnen afhandelen
CRIP DOE JE BEST![]()
Ik ben niet zo dol op wiet, en ook niet op warme chocoquote:
ik ga denk ik voor shotglaasjes want de wodka/vodka is niet 100% zeker of dat echt is. blijkbaar verkopen ze daar ook nep troep wat gewoon water is.quote:
Het kan zo zijn dat je te diep in slaap valt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Omgawd.
Ik heb nog niet eens de zaken met mijn katten kunnen afhandelen
CRIP DOE JE BEST![]()
smooth hosselaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drop je nummer in dm als ik nog keertje daar ben laat ik je wel weten
thx bby, 2 keer per dag voeren sws, veel liefde geven, en ook water natuurlijk.quote:
crip doet nog hard to getquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het kan zo zijn dat je te diep in slaap valt.
[..]
smooth hosselaar
Omgawd, mensen, doe watquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:09 schreef Flippiee het volgende:
Het kan zo zijn dat je te diep in slaap valt.
wow. Noem je me nou makkelijk of een slet of?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
crip doet nog hard to get
bij jou had ik je nummer sneller
makkelijk :$$$quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wow. Noem je me nou makkelijk of een slet of?
ga ga , dm me maar danquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drop je nummer in dm als ik nog keertje daar ben laat ik je wel weten
Zal ik doen, zal ze knuffelen met liefde.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
thx bby, 2 keer per dag voeren sws, veel liefde geven, en ook water natuurlijk.
ze zijn heel vrindelijk.
Niemand geeft geen fokquote:
donequote:Op woensdag 25 maart 2015 17:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ga ga , dm me maar dan
[..]
Zal ik doen, zal ze knuffelen met liefde.
en ik wil je pokemon kaarten collectiequote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niemand geeft geen fokze willen alleen m'n katjes rippen, wat is deze
![]()
don't u fukkin darequote:Op woensdag 25 maart 2015 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en ik wil je pokemon kaarten collectie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikr maar dat vond ie dus angstaanjagend ipv leuk. Snap jij datquote:
als je diep slaapt dan euh euh euh heb je er niets aanquote:
Die man is niet helemaal goed, maar ik heb auw aan mijn vingerquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ikr maar dat vond ie dus angstaanjagend ipv leuk. Snap jij dat
[..]
als je diep slaapt dan euh euh euh heb je er niets aan
kusje op je vingerquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die man is niet helemaal goed, maar ik heb auw aan mijn vinger
die moet ik toch meenemen naar de hemel/hel whatever het gaat worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef Flippiee het volgende:
als je diep slaapt dan euh euh euh heb je er niets aan
Weet ik niet, maar ik wou dat de zuster even langs kwam jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kusje op je vingerwaarom heb je auw?
Wat nou als in de hemel het bezit van iedereen is en er dus niet geruild kan worden ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
die moet ik toch meenemen naar de hemel/hel whatever het gaat worden.
24/7 ruilen jwz
dit is op dit moment onzeker. dat ligt aan het feit of ik nu slaap of nog wakker ben.quote:
Dan ga ik:quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou als in de hemel het bezit van iedereen is en er dus niet geruild kan worden ?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik wou dat de zuster even langs kwam jaIk heb alleen geen pokemon kaarten
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zeg dat dan gewoon, zo lastig is het niet
I seequote:Op woensdag 25 maart 2015 17:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dit is op dit moment onzeker. dat ligt aan het feit of ik nu slaap of nog wakker ben.
Indien ik slaap..#RIPCOLLECTIE
tr gemacht, dat is niet mogelijk :$quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
dit nummer is nog leuker dan flips :$
Rellen in de hemel. surge puuuleasequote:Op woensdag 25 maart 2015 17:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan ga ik:
a. rellen
b. een verdieping lager
Ja wtf man, ik ga zeker m'n kaarten uitdelen aan die kinderen daarquote:
zal ik eens op jou geilen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:18 schreef Crip het volgende:
Ik vind Reth echt hot
Ben echt aan het geilen op iedereen vandaag
okequote:Op woensdag 25 maart 2015 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal ik eens op jou geilen?
een hand zekerquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Aight, over een paar weken krijg ik een pakketje
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stuur mij ook, ik wil eens proberen hommo te worden
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stuur mij ook, ik wil eens proberen hommo te worden
ja, het zijn 2 pakketjes, maar kan zijn dat ik er 1 retour doe.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg altijd andere pakketjes uit rusland
je hebt ook meteen vrouwtje besteld?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja, het zijn 2 pakketjes, maar kan zijn dat ik er 1 retour doe.
glaasjes wil ik sws behouden
ja, alleen geen pics das wel btje jammer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt ook meteen vrouwtje besteld?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja wtf man, ik ga zeker m'n kaarten uitdelen aan die kinderen daar
No thx, ik ga wel branden samen met m'n kaarten.
thx voor je BTC.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:29 schreef Crip het volgende:
Bestel altijd drugs uit Russia via the Silkroad.
Ongeveer wel ja.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
thx voor je BTC.
gr gr Dread Pirate Roberts.
maar wij delen sowieso 50/50 he dus maakt niet uit.quote:
betwijfel of je op dat moment stoer kan kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ongeveer wel ja.
Alleen kijk ik dan gewoon stoer ipv....eh..zo.
dan ken je Surge nog nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
betwijfel of je op dat moment stoer kan kijken
Ik weet, ben skilled op dat gebied.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
maar wij delen sowieso 50/50 he dus maakt niet uit.
was goeie investering van je
Raise up to your abilityquote:
net GTST hier mang. zit van alles achter mij aan, Russinnen, golddiggers, Pokémoncollectiekapers, alles. En niemand helptquote:
ze denken gewoon dat je mannelijker bent dan het gedrag dat je nu vertoont.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
net GTST hier mang. zit van alles achter mij aan, Russinnen, golddiggers, Pokémoncollectiekapers, alles. En niemand helpt
ja deze partij is gewoon oneerlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ze denken gewoon dat je mannelijker bent dan het gedrag dat je nu vertoont.
Mietje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja deze partij is gewoon oneerlijk
Klaar met wp neuken?quote:
Gtstquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
net GTST hier mang. zit van alles achter mij aan, Russinnen, golddiggers, Pokémoncollectiekapers, alles. En niemand helpt
Waarheid welquote:
gelukkig man, maakte me ff zorgenquote:
vond je het lekker?quote:
Ontkennen magquote:
d'awwwwquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarheid wel
[..]
gelukkig man, maakte me ff zorgen
ik zou nu vet smooth kunnen doen en vragen om je nummer. Maar dan lijk ik makkelijk in mijn nummer geven. #twijfelsquote:
Mja was wel weer eens lekkerquote:
Ik zie de DM wel verschijnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou nu vet smooth kunnen doen en vragen om je nummer. Maar dan lijk ik makkelijk in mijn nummer geven. #twijfels
Laptop niet 24/7 aangesloten hebben op het netstroomquote:
ditquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Laptop niet 24/7 aangesloten hebben op het netstroom
Ik nam hem mee van thuisquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Laptop niet 24/7 aangesloten hebben op het netstroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |