quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
subtiele hint naar geo dat hij een aquamen kostuum moet fixen
Aquamanquote:
je maakt een grap toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]Dan zo'n 2/3 jarig kind traumatiseren zodat ze zich erg bewust zijn van de situatie
die chick maakt geen grappen, ik ben ook al van alles aan het regelen om mijn katten in leven te houden en shit.quote:
Ja mevrouw, u heeft gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt een additude je weet dat ze geweldig worden als ze ouder zijn
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.quote:
Niet sinds je geboorte awesome zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt een additude je weet dat ze geweldig worden als ze ouder zijn
bullshitquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.
Dit. Hoe later je het fixt hoe meer bewust van de situatie hoe angstiger ze zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet sinds je geboorte awesome zijn
Dat had ik dan niet. Vond ik juist stoerquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
exacte wetenschap dit, bam zo is het hoor mensenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
oke, als flips het zegt zal het wel waar zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Hoe later je het fixt hoe meer bewust van de situatie hoe angstiger ze zijn
psychologie gvd, PeZuquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
exacte wetenschap dit, bam zo is het hoor mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |