quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
subtiele hint naar geo dat hij een aquamen kostuum moet fixen
Aquamanquote:
je maakt een grap toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]Dan zo'n 2/3 jarig kind traumatiseren zodat ze zich erg bewust zijn van de situatie
die chick maakt geen grappen, ik ben ook al van alles aan het regelen om mijn katten in leven te houden en shit.quote:
Ja mevrouw, u heeft gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt een additude je weet dat ze geweldig worden als ze ouder zijn
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.quote:
Niet sinds je geboorte awesome zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt een additude je weet dat ze geweldig worden als ze ouder zijn
bullshitquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.
Dit. Hoe later je het fixt hoe meer bewust van de situatie hoe angstiger ze zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
9/10 keer wilt een meisje een oorbel. Als je wacht en je vraagt het zo'n meisje durft ze het niet meer door die naalden etc hoor.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet sinds je geboorte awesome zijn
Dat had ik dan niet. Vond ik juist stoerquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
exacte wetenschap dit, bam zo is het hoor mensenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
oke, als flips het zegt zal het wel waar zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Hoe later je het fixt hoe meer bewust van de situatie hoe angstiger ze zijn
psychologie gvd, PeZuquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
exacte wetenschap dit, bam zo is het hoor mensen
Verstandig dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als flips het zegt zal het wel waar zijn
Jij bent izan jaquote:
Hoor ik vaak van de ouders waar ik stage loop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Hoe later je het fixt hoe meer bewust van de situatie hoe angstiger ze zijn
Izan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent izan ja
[..]
Hoor ik vaak van de ouders waar ik stage loop.
Ik kan me nog herinneren ik was denk ik 5 ofzo. Heb echt lopen krijsen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik dan niet. Vond ik juist stoer
is zandvolks voor poepquote:
Dat is wel tof.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was fa2 bb
wil wel tattoo met familieschild
Echt zo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als flips het zegt zal het wel waar zijn
Waar stages wel niet goed voor zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent izan ja
[..]
Hoor ik vaak van de ouders waar ik stage loop.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren ik was denk ik 5 ofzo. Heb echt lopen krijsen.
jij bent ook een mokkel, meng je ff in deze discussie plzquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hier ook even. Kusjes knuffels
Nou, misschien zet ik hem aan. Zijn er hier en daar nog gaatjes vrij? Dan haal ik mijn mixer weer eens uit de kofferquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Pixelquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Watjequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren ik was denk ik 5 ofzo. Heb echt lopen krijsen.
mja als je poep praat kan je poep krijgen tochquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als je poep praat kan je poep krijgen toch
psst er zit wat op je hoofdquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
echt nooit gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt zo.Paar keer meegemaakt bij een juwelier. Als meisje jaar of 5/6 is, vinden ze het toch wel eng. Na alleen het linkeroor bijv. willen ze vaak bij de rechter niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |