SPOILER: ActielijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ja, dat zijn geen verkeerde dingen om te winnen iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:31 schreef Guard het volgende:
Questionaire ingevuld over de Eiger Ultra Trail, met verloting van tickets voor de 2016 editie onder de respondenten. Zou mooi zijn mocht ik winnen
ik ga wel een keertje in de heuvels rond Dunedin lopen als ze thuis isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:03 schreef Guard het volgende:
Best wel prijzig trouwens, 10 daagjes trailen in Buthan: $ 11.550, en dan moeten daar nog even de reiskosten bij.
Wel Frosty als je guide dan
Afspoelen met de tuinslang (of onder de douche), oude kranten erin om ze te drogen (niet bij de verwarming zetten, dan bestaat de kans dat ze uitdrogen en gaan scheuren).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:16 schreef wyccie het volgende:
Doen jullie aan speciale schoenverzorging als je een goede baggertrail hebt gelopen?
Dan ben ik bijna net zoveel kwijt, als ik dat doequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga wel een keertje in de heuvels rond Dunedin lopen als ze thuis is
Behoort in mijn ogen tot de mooiere stukken natuur van Nederland. Welke kant is het?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:24 schreef wyccie het volgende:
GotC, het is dan wel niet over een paar maanden, maar er is 26 april wel een korte trail op de Posbank: Posbank6x6. Je kunt kiezen uit 6 of 12km. Kun je zelfs nog combineren met fietsen.
Ik heb me al ingeschreven. Nog nooit daar gelopen, maar ik hoor er goede verhalen over.
Ik heb dit jaar mijn eerste trailmarathon gelopen in Zeeland. Die was verrassend supervet!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:05 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, die bergen zijn ook best redelijk.
Ik heb me ingeschreven voor de Stuwwaltrail.![]()
Ooit zou ik ook wel een trailmarathon willen doen.
Tof! Waren er plekken vrijgekomen?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:05 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, die bergen zijn ook best redelijk.
Ik heb me ingeschreven voor de Stuwwaltrail.![]()
Ooit zou ik ook wel een trailmarathon willen doen.
via runtotrail? Die doen ook best veel daarquote:Op donderdag 23 april 2015 08:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tof! Waren er plekken vrijgekomen?
Ik ga op die dag een trailclinic doenbij mij in bergschenhoek daaro. Dus incl stukkie fietsen
Nee, van MST en Bever.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:13 schreef YUR het volgende:
[..]
via runtotrail? Die doen ook best veel daar
quote:Op donderdag 23 april 2015 06:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Lijkt mij helemaal niks zo'n trailmarathon in de bergen.
Coolquote:Op woensdag 29 april 2015 09:42 schreef Guard het volgende:
Climbing challenge for runners op Strava
maar hoeveel meter is 6600 feet eigenlijk?![]()
https://www.strava.com/challenges/dipsea-challengequote:Op woensdag 29 april 2015 22:29 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Coolik ben helemaal into de hoogtemeters de laatste tijd. Waar kan ik die challenge vinden?
Als het nou nog tot een weekje later kon kwam ik aan 3300 in 1 dagquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:44 schreef Tarahumara het volgende:
Moet wel lukken 2.000 hoogtemeters in 3 weken als je je een beetje kwaad maakt.
Schotlandquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:35 schreef YUR het volgende:
Zojuist met superstip gestegen op mijn todolist: De Hoka Highland Fling. 84km over de West Highland Way
Zo maak je dus hoogtemeters in training in ons landjequote:Wat heb je gedaan als voorbereiding op de Transvulcania?
Ik ben drie keer naar de duinen van Walcheren gereden en ben die steeds anderhalf uur op en af gerend.
http://running.competitor(...)#jmFc2yrccCYKt08v.99quote:Apt won Colorado’s Hardrock 100 Endurance Run in 2000 and finished it for a record setting 20th time in 2014. He plans to run his 20th Leadville 100 in August. “I used to make my own gel. I'd blend tofu, liver, scrambled eggs, rice, sweet potato, avocado, salt, plain yogurt and water until it was really smooth, then put it in squeeze bottles. The trick was getting it so smooth, so that you could almost get it down before you tasted it. But it become too labor intensive. Now I eat anything that looks good."
quote:Pauwels begon behoedzaam aan de Transvulcania, maar schoof stelselmatig op. “Ik startte op de eerste rij, omdat de ultramarathon al na enkele meters over een singletrail gaat. Ik wilde vooral de lopers met hun stokken vermijden, want anders was ik waarschijnlijk na zes kilometer mijn twee ogen en minstens een schoen kwijt."
Goed nieuws trouwens van de MRIquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, ik ga echter ook aan de cheaty sticks, zoals we ze hier noemen, om mijn rug te ondersteunen.
Dan krijg je een badge voor het lopen op mijn verjaardagquote:Op maandag 18 mei 2015 10:34 schreef Guard het volgende:
ik heb de laatste tijd zoveel wedstrijden gedaan dat ik nu ontwenningsverschijnselen heb gekregen na 2 weken geen wedstrijd![]()
Volgend week vrijdag weer
hebben ze daar een badge voor ja?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan krijg je een badge voor het lopen op mijn verjaardag
Ik ga hem niet krijgen, al was het alleen maar omdat ik geen smashrun heb.quote:
Ik snap. Ben er ook niet actief mee bezig verder. Het is dat het zo makkelijk synchroniseertquote:Op maandag 18 mei 2015 11:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga hem niet krijgen, al was het alleen maar omdat ik geen smashrun heb.
Ik heb al genoeg prikkels om te lopen, als ik ook nog eens badges ga sparen loop ik mezelf echt zo voorbij (en in de lappenmand)
Hoe is het met de knie na de clinic?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik snap. Ben er ook niet actief mee bezig verder. Het is dat het zo makkelijk synchroniseert
Opvallend goed eigenlijk. Mijn bovenbenen en billen barsten van de spierpijn van de krachttrainingsclinic, maar verder heb ik helemaal nergens last van. Vanmiddag ff voor een massage, en dan pak ik morgen gewoon mijn schema weer op.quote:
Goeie berichtenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Opvallend goed eigenlijk. Mijn bovenbenen en billen barsten van de spierpijn van de krachttrainingsclinic, maar verder heb ik helemaal nergens last van. Vanmiddag ff voor een massage, en dan pak ik morgen gewoon mijn schema weer op.
Meevallertje dusAl is het maar goed geweest dat ik niet mee ben geweest met het extra lusje...
Inderdaad! Het is allemaal nog lang geen 100%, maar er zit in ieder geval een stijgende lijn in. Nu maar hopen dat ie voorlopig nog ff blijft stijgenquote:
Klopt, dit is de Mysterytrail, ipv de Amelandtrail die niet is gelukt.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:30 schreef Guard het volgende:
Alsof ik nog niet genoeg op de lijst heb staan
Zie trouwens het Devil's trail logo en een .nl contact adres
Klinkt goed!quote:Op maandag 18 mei 2015 11:12 schreef YUR het volgende:
Opvallend goed eigenlijk. Mijn bovenbenen en billen barsten van de spierpijn van de krachttrainingsclinic, maar verder heb ik helemaal nergens last van. Vanmiddag ff voor een massage, en dan pak ik morgen gewoon mijn schema weer op.
Ik vind hem best leuk, maar wel een beetje ver wegquote:Op maandag 18 mei 2015 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, dit is de Mysterytrail, ipv de Amelandtrail die niet is gelukt.
[..]
Klinkt goed!
Of je vakantie gebruiken als trainingsstagequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:31 schreef Guard het volgende:
Dat ook, maar daar is vakantiegeld voor
Hardlopen of vakantie (of vakantie plannen rondom hardloopevenement)
Ik zit ook regelmatig weg te kwijlen bij filmpjes. Het is moeilijk voor te stellen dat ik daar over 8,5 weken zelf loopquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:15 schreef Guard het volgende:
Bij de Bachalpsee op de Eigertrail
[ afbeelding ]
Ik ben verder helemaal niet jaloers hoor....
Volgend jaar doe ik die 51, zeker weten
Wanneer ongeveer weet ik nog niet. Niet voor augustus iig. Er zijn meerdere routes, dus ik zou zeggen: 2 dagen lekker lol maken daarquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
wat een kakwebsite![]()
Hoe lang is dat of hoeveel wou je dan gaan lopen en wanneer (ongeveer)?
dat zie ik zeker wel zitten jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer weet ik nog niet. Niet voor augustus iig. Er zijn meerdere routes, dus ik zou zeggen: 2 dagen lekker lol maken daar
Ik wil ook!quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer weet ik nog niet. Niet voor augustus iig. Er zijn meerdere routes, dus ik zou zeggen: 2 dagen lekker lol maken daar
En is 22e geeindigd!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:15 schreef Guard het volgende:
Huub loopt momenteel op een 23e plek op het WK: http://maxirace.livetrail.net/coureur.php?rech=1283
Het was een winactie op FB voor een startbewijs, met verblijf enzo...quote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Je had je ook nog echt ingeschreven ook? Geniaal! Wel jammer dat het niet is gelukt, gewoon een keer proberen, supermooie ervaring!
nu ben ik ook naar de N70 aan het kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:03 schreef GotC het volgende:
Misschien inschrijven voor de 7km van de N70 trailrun... *denkt*
Mn Hoka's bevielen op zich wel, maar ondanks dat ik ze wat groter had gekocht kwam ik toch nog tegen de voorkant.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:26 schreef Guard het volgende:
ik wil ook voor nieuwe trailschoenen gaan kijken.
Ben er na de KvS wel achter dat de Speedcross 3 de grootste veroorzaker van blauwe nagels en blaren is van alle schoenen in mijn collectie.
Dus maar weer eens naar Valkenswaard binnenkort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Meer voor het uitzicht tijdens de race eigenlijk...quote:Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Je doet 't alleen voor de foto's Guard, geef maar toe!
quote:Gezocht: Trailrunners!
Voor het Run2Day Magazine zijn we opzoek naar hardlopers die liever de natuur in duiken, om over onverharde wegen en paden te lopen. Of je nu al aan meerdere trail wedstrijden hebt deelgenomen of nog aan het trainen bent voor je eerste trail, maakt niet uit.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Vind je het leuk om dat te delen in het najaarsnummer?
Laat hieronder een reactie achter of stuur een mail naar redactie@run2day.nl
Cool, thanks!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:27 schreef Guard het volgende:
De app voor zaterdag staat al gereed, Yur en Jero succes alvast
Hij heeft het op zijn eigen Facebook nog even verduidelijkt met foto'squote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:49 schreef Guard het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl/huisregels_trailrunning
Je hoeft hem niet ondersteboven te houden, gewoon ervoor zorgen dat eventuele luchtbellen bij de slangkoppeling komen en dan de lucht eruit zuigen, dat kan ook als de zak plat ligt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef wyccie het volgende:
Die klotsende waterzak vind ik lastig.
Als ik mijn Salomon waterzak op de kop houdt is het dus met de vulkant naar beneden en slang boven, dus lucht aan de bovenkant? En dan heel hard zuigen tot het vacuum trekt dus?
Ik ken hem niet, maar ik denk er een bak zout en een doosje vol cynisme bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:16 schreef YUR het volgende:
Als je de schrijver een beetje kent, weet je precies hoe hij het bedoelt
Dat in het kwadraatquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar ik denk er een bak zout en een doosje vol cynisme bij.
Er zijn er genoegquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen die dit serieus neemt zou geen stremrecht mogen hebben.
quote:Op maandag 13 juli 2015 09:19 schreef Guard het volgende:
Stiekem al plannen aan het maken voor volgend jaar.
Lastig hoor, Eiger of Ultraks...
Eiger is heel mooi, maar ben ik dus al wel een paar keer geweest.
Ultraks lijkt me ook zo gaaf, die foto's met de Matterhorn
Ik neem wel wat foto's voor je mee over 2 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Denk je dat het daarmee makkelijker wordt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:04 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik neem wel wat foto's voor je mee over 2 weken
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:14 schreef Frsh het volgende:
Tot nog toe 50 inschrijvers voor de Maddalene Mountain Race en ongeveer 80 voor de Maddalene Sky Marathon.
In totaal 2 duitsers, 2 spanjaarden en 1 nederlanders, de rest italiaantjes :-D
[ afbeelding ]
Oh dit weekend al...quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:55 schreef McTwente het volgende:
Mocht er nog iemand de 31 km van de TdF willen lopen zondag, ik begreep dat er nog een ticket beschikbaar is van een loopmaatje. Ik kan wel naar de details vragen als er interesse is.
Ja, last minute uitvaller.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dit weekend al...
Ga jij hem nu ook lopen?
Waarom niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:22 schreef YUR het volgende:
Ik zie al dagen startbewijzen aangeboden worden...het blijft verleidelijk
Ik weet dat de rest in een huis zit... en er is vermoedelijk nog wel plek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Op en neer op een dag zie ik niet zo zitten
Ik sla m toch maar overquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:30 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik weet dat de rest in een huis zit... en er is vermoedelijk nog wel plek.
En diegene die er zijn kunnen morgen al een rondje met Huub maken:quote:Het hevig onweer van gisteren heeft de paden glibberig gemaakt in en rond La Roche.
Volgens mij kan asics prima trailschoenen maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:47 schreef Quoi het volgende:
Dodelijk saai en stil hier, maar geheel legaal kan ik hier het volgende neerplempen:
Donderdag ga ik langs de Bever. Sale. Op zoek naar: trailschoenen.
Tips zijn meer dan welkom. Ik wil graag relatief veel demping en net wat meer grip dan een normale groep. Dus: semi-diehardIk loop namelijk echt op fijne klompen met veel demping en wil geen klachten of blessures krijgen.
Ik moet erg mijn best doen om niet op de knop te drukken voor deze schoen. Maarja, passen enzo..
Vechten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:03 schreef wyccie het volgende:
Hoe kan het dat de besten vaak van die iele mensen zijn? Jero is nou ook niet bepaald stevig te noemen. Als ik heel hard blaas, vallen ze om.
Een beetje vetreserve is toch handig.
Ik wil wel vechten, maar ik ben bang dat ik je doormidden breek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vechten?![]()
Minder kilo's is makkelijker snel lopen. Zo goed als iedereen heeft 'voorraad' genoeg om het 48 uur uit te houden op vetverbranding waarschijnlijk wel meer. Dus dat is nog geen issue.
Wat was het, 7000 calorieën per kilo vet ofzo? 10% bodyfat is dan al heul veul!
Beetje stoeien danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil wel vechten, maar ik ben bang dat ik je doormidden breek.![]()
Jij trailt niet op vetverbranding, jij loopt op Duracell.
Thanks, erg gaaf!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef Guard het volgende:
Jero, gefeliciteerd met je plek in #TeamScarabee
Klinkt goed! Ben toch echt wel benieuwd naar dat stuk!quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:28 schreef YUR het volgende:
Ik lees net dat er in 2016 wordt gestart met Dutch Beach Trails. Lijkt op een parcours door Meijendel
Je hebt al een keer mogen lopen daar, al heb je niet echt goed opgelet op het uitzicht. Maar toch, je mag een checkmark zetten op je bucketlist hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 18:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
eigertrail is denk wel een stapje te ver buiten mijn comfortzone. Bij de jungfrau waren al wat stukjes die wat minder prettig voor mij waren.
Ik zei gewoon letterlijk hardop "WOW" en "Bwoh, wat mooi" bij het bekijken van het filmpje...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:07 schreef GotC het volgende:
Ik hoorde Yur ook al iets mompelen over lopen van de 101 bij de Eiger door een filmpje. Was misschien hetzelfde filmpje
Het uitzicht is juist hetgene waar ik het meest bang voor ben.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hebt al een keer mogen lopen daar, al heb je niet echt goed opgelet op het uitzicht. Maar toch, je mag een checkmark zetten op je bucketlist hoor
[..]
Ik zei gewoon letterlijk hardop "WOW" en "Bwoh, wat mooi" bij het bekijken van het filmpje...
Full HD zie ik, even op groot scherm kijken dan maarquote:Op woensdag 30 september 2015 19:21 schreef GotC het volgende:
Nou, volgend jaar gezellig samen erheen![]()
Ga 'm zo even kijken. Enne, als je nog een half uurtje over hebt, dat filmpje van Gary op de Wonderland trail: Méér dan de moeite waard
Enjoyquote:Op woensdag 30 september 2015 19:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Full HD zie ik, even op groot scherm kijken dan maar
Nou ik zit te kijken, maar die Wonderlandtrail lijkt me echt helemaal niks hoor... bah daar wil je toch niet lopen...quote:Op woensdag 30 september 2015 19:55 schreef GotC het volgende:
[..]
EnjoyEn kijk daarna nog wat van de supertoffe filmpjes van Ginger Runner. Ik wil naar Amerika dankzij die vent
Hel op aarde he?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ik zit te kijken, maar die Wonderlandtrail lijkt me echt helemaal niks hoor... bah daar wil je toch niet lopen...
Tempting ... is in de schoolvakanties dus daar zou een vakantie omheen gepland kunnen worden. Dan zou ik uiteraard niet de 50/50 doen maar 50k max.quote:
Ik geloof dat Yur dan met je mee wilquote:Op woensdag 30 september 2015 20:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tempting ... is in de schoolvakanties dus daar zou een vakantie omheen gepland kunnen worden. Dan zou ik uiteraard niet de 50/50 doen maar 50k max.
* ..-._---_-.- bookmarkt
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yur dan met je mee wil
quote:Pacers are not allowed
Ik ga sowieso nog een keer naar Squamish, maar dit is natuurlijk een goede reden om de gezinsvakantie er aan te bestedenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht meer als crew
![]()
Enne, Fok!reisje naar Squamish dus maar?
Zo lang wachten nogquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:05 schreef Guard het volgende:
Dit is wel zo'n beetje wat ik in 2017 wil doen:
https://www.facebook.com/salomonrunning/posts/10156133472435346
Op bezoek bij een vriend in HK, en dan trailen daar
Ja volgend jaar eerst Brasilquote:
Ik zou zo met je meegaan, maar ik denk dat ik trailen misschien maar helemaal uit mijn hoofd moet zetten voor ik mijn enkelbanden een keer scheur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:05 schreef Guard het volgende:
Dit is wel zo'n beetje wat ik in 2017 wil doen:
https://www.facebook.com/salomonrunning/posts/10156133472435346
Op bezoek bij een vriend in HK, en dan trailen daar
Die gaat mij te verquote:Op woensdag 16 december 2015 09:40 schreef Devv het volgende:
De Tromsø Skyrace gaat ook op het lijstje. Ik vrees dat mijn agenda voor volgend jaar al vol zit maar in 2017 kan ik vast nog wel een gaatje vinden
.
[ afbeelding ]
fantastisch!! Mountain running at it's best!quote:Op woensdag 16 december 2015 09:40 schreef Devv het volgende:
De Tromsø Skyrace gaat ook op het lijstje. Ik vrees dat mijn agenda voor volgend jaar al vol zit maar in 2017 kan ik vast nog wel een gaatje vinden
.
[ afbeelding ]
ik zou bij de Salland Trail niet voor de 75km kiezen., oke, je bent langer onderweg maar het draagt in mijn ogen niets bij aan je training, er is zelfs meer kans op een averechts effect doordat langer herstel noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:48 schreef YUR het volgende:
Ik twijfel en heb advies nodig.
Voorbereiding:
10 januari - Den Haag strandmarathon
21 februari - Trail by the Sea 42km
12 maart - Sallandtrail 50km
Doel:
30 april - HOKA Highland Fling 85km.
Ik verwacht op 30 april zo tussen de 12 en 13 uur onderweg te zijn. Maar in voorbereiding is mijn langste loop ca. 5u15. Dat is een flink verschil.
Nu kan de bij de Sallandtrail nog kiezen voor de 75km. Daar zal ik dan 8 a 8,5 uur over doen. Daarmee wordt het "tijdsgat" aardig gevuld.
Maar nu vraag ik me af of ik aan 7 weken voldoende heb om daar volledig van te herstellen.
Ik hoor graag jullie ideeën hierover
Ja...daar zit wel wat in! En op welk moment zou jij dan nog een marathon inplannen? Begin april?quote:Op woensdag 6 januari 2016 04:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou bij de Salland Trail niet voor de 75km kiezen., oke, je bent langer onderweg maar het draagt in mijn ogen niets bij aan je training, er is zelfs meer kans op een averechts effect doordat langer herstel noodzakelijk is.
Je zult in die zeven weken wel herstelt zijn maar misschien verlies je "along the way" behoorlijk wat trainingskilometers.
En die kilometers kan je op dat moment niet echt meer missen want je hebt eigenlijk nog maar 5 weken na de Salland Trail want zo'n twee weken voor de Highland Fling begin je waarschijnlijk langzamerhand te taperen.
alle training langer dan 6 uur doet meer 'schade' dan dat je er enorm baat bij hebt., in mijn voorbereidingen voor 'Naseby' heb ik ook niets langer gelopen dan 50km.
Ik zou zelf in je schema er nog een marathon in proberen te passen, maar misschien doe je dat al, puur om de kiometers.
Voor mijn voorbereidingen voor Naseby doe ik om de twee weken een marathon en in de tussenliggende week 30km of iets dergelijks.
Ja hoor, begin april moet kunnen als je hem gebruik als laatste lange duurloop en dan de week erna een 30km en daarna langzaam afbouwenquote:Op woensdag 6 januari 2016 06:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja...daar zit wel wat in! En op welk moment zou jij dan nog een marathon inplannen? Begin april?
Klinkt goed! Bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja hoor, begin april moet kunnen als je hem gebruik als laatste lange duurloop en dan de week erna een 30km en daarna langzaam afbouwen
Dat is misschien wel goed jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://i.stuff.co.nz/nati(...)med-as-isabel-rivett
The dark side of mountain running in remote areas.
Soms ben ik blij dat Mrs.RD niet altijd weet in wat voor gebieden ik loop.
een evenement is wel wat motiverender.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:31 schreef Devv het volgende:
Kan je niet zelf een route bedenken? Dat is toch veel leuker dan naar een evenement te gaan. Heerlijk vrij rondlopen zonder in de rij te hoeven staan op nauwe paden
.
verstandig!quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:26 schreef YUR het volgende:
Klinkt tof, maar ik blijf bij mijn besluit om niets in te plannen na de Highland Fling
sow, even wat hoogtemeters makenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:59 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij zonder al teveel na te denken ingeschreven voor dit heftige loopje. We gaan zien hoe dat af gaat lopen.
[ afbeelding ]
Lijkt me inderdaad ook wel een keertje leuk...maar de kans bestaat dat we dan op vakantie zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef Guard het volgende:
Inschrijving Veluwezoom Trail is open, ik doe de 33 km op zondag.
Mooie gebied daar
Daar kan mijn hoogtevrees niet zo goed tegenquote:Op maandag 11 januari 2016 10:59 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij zonder al teveel na te denken ingeschreven voor dit heftige loopje. We gaan zien hoe dat af gaat lopen.
[ afbeelding ]
Zelfde gebied, dus ook die KZT zal ook wel genieten zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:31 schreef CaLeX het volgende:
Misschien dat ik me hiervoor in ga schrijven, de 21km dan
http://www.start2trailrun.nl/Welkom_KZT.html
Veluwe zoom trekt me ook wel, maar wil (nog) niet zo ver vooruit plannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:17 schreef Devv het volgende:
Oké, je moet je baan er waarschijnlijk voor opzeggen maar dan heb je ook wat.
http://katjastaartjes.nl/boeken/lopen-over-de-grens/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:17 schreef Devv het volgende:
Oké, je moet je baan er waarschijnlijk voor opzeggen maar dan heb je ook wat.
Oh, wat lijkt me dat geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Welke is dat devv? Dolomites Skyrace? Canazei is een tof dorpje, heb ik van de zomer ook nog een paar dagen gezeten. En fantastisch mooi rennen!quote:Op maandag 11 januari 2016 10:59 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is Canazeiquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:43 schreef Frsh het volgende:
[..]
Welke is dat devv? Dolomites Skyrace? Canazei is een tof dorpje, heb ik van de zomer ook nog een paar dagen gezeten. En fantastisch mooi rennen!
Ja bizar...quote:Op maandag 7 maart 2016 08:55 schreef Guard het volgende:
De finishers van de Legend Trail 2016:
http://live.legendstrails.com/
250 km
Nee, jij?quote:Op maandag 7 maart 2016 09:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb je al plannen om een keer mee te doen?
Nee, dat soort ondernemingen is in de nabije toekomst zeker niet aan mij besteed. die 50 km range is voorlopig wel even goed.quote:
*Zucht...quote:Ik twijfel nog steeds over de afstand voor zaterdag
Als ik start bij de 75 kan ik altijd nog uitstappen op 50...dan kom je langs start/finishquote:Op maandag 7 maart 2016 09:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, dat soort ondernemingen is in de nabije toekomst zeker niet aan mij besteed. die 50 km range is voorlopig wel even goed.
[..]
*Zucht...
Make up your mind!
Dus eigenlijk weet je allang wat je wilt...quote:Op maandag 7 maart 2016 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik start bij de 75 kan ik altijd nog uitstappen op 50...dan kom je langs start/finish
Ik weet nooit wat ik wilquote:Op maandag 7 maart 2016 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je allang wat je wilt...
quote:Op maandag 7 maart 2016 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je allang wat je wilt...
dit heb ik niet gelezen.......quote:Op maandag 7 maart 2016 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik start bij de 75 kan ik altijd nog uitstappen op 50...dan kom je langs start/finish
Ik word al moe als ik er naar kijkquote:Op maandag 25 april 2016 20:56 schreef Guard het volgende:
Core training met Fernanda Maciel
[ afbeelding ]
quote:Trail running is my hobby. Yeah, I’ve gotten competitive and I’ve got commitments to certain companies, but it’s not a job. And I don’t want it to get to that point.
Dat is de eerste post toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:44 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar weken, en dan is er daar een verzorgingspost waar ik langs zal komen![]()
Begint inmiddels goed te kriebelen
Ik weet nog dat dat vorig jaar al een kleine overwinning wasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:38 schreef Guard het volgende:
Tis op First, de eerste grote verzorgingspost inderdaad.
Heus wel!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:39 schreef Guard het volgende:
Ik hoop dat het een hele dag vol kleine overwinningen wordt, culminerend in een heeeeele grote...
Mooi! Ik was helaas te laat voor de Eiger maar misschien volgend jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:44 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar weken, en dan is er daar een verzorgingspost waar ik langs zal komen![]()
Begint inmiddels goed te kriebelen
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:50 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Stuiter, stuiter, nog een paar dagen...
Succes alvast en natuurlijk heel veel plezier!quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Mooi! Ik was helaas te laat voor de Eiger maar misschien volgend jaar. Ik mag een dag later mijn bovenbenen testen. Het zal niet zo een beproeving worden als de Eiger maar ik vind het toch wel spannend
. Het gaat denk ik wel een bijzondere ervaring worden.
[ afbeelding ]
Jij ook veel succes! Ik hoop dat ik nog iets van de Eiger mee kan krijgen en anders lees ik het verslag welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Succes alvast en natuurlijk heel veel plezier!
WUU2K is niet zo heel spannend hoor, gewoon een pokke-eind lopenquote:
Ff hikenquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:42 schreef Guard het volgende:
Er ligt hier een mooie beklimming achter het huisje, zou die stiekem wel even op willen rennen
Misschien maandag of dinsdag als "herstel-loopje"
Vandaag een hike gedaan inderdaad, best steile stukjes als je 500m klimt in 4 kmquote:
veel plezier van het weekend!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaag een hike gedaan inderdaad, best steile stukjes als je 500m klimt in 4 km
quote:
Das niet veelquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:24 schreef Guard het volgende:
Heul race vest vol verplichte gear 51 km meegesleept, en wat heb ik ervan gebruikt?
Zonnebril, buff, softflasks en zegge en schrijven 1 nakd reepje
Als je er nou gewoon wat langer over had gedaan, had je meer van je zooi kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:48 schreef Guard het volgende:
Nee ik heb weinig gegeten, iedere post wel paar stukjes fruit, een boterham hier en daar, maar voor de rest niets.
Allemaal overrated, die gelletjes, energy bars en al die andere meuk
Hahaha, gewoon om 21:00 finishen, maximaal genieten en al je meuk gebruikenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je er nou gewoon wat langer over had gedaan, had je meer van je zooi kunnen gebruiken
Waar voor je geldquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon om 21:00 finishen, maximaal genieten en al je meuk gebruiken
Later als ik groot ben wil ik dat ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef Guard het volgende:
[..]Gaat goed komen, morgen in de brandende zon door de sneeuw rennen in Zwitserland, doesn't get much better than that
Jouw avontuur was ook mooi?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet soms niet teveel nadenken over mooie avonturen maar het gewoon doen.
Ja, het was echt heel gaaf en zwaarquote:Op maandag 18 juli 2016 17:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Jouw avontuur was ook mooi?
Zag hem op strava voorbijkomen, ook een mooie klimpartijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:03 schreef Guard het volgende:
Even een verslagje (ahem):
Voor maximaal dramatisch effect even de Eiger tune op repeat zetten...
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Vetquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:40 schreef YUR het volgende:
MudSweatTrails opent een winkel in Zoetermeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |