WUU2K is niet zo heel spannend hoor, gewoon een pokke-eind lopenquote:
Ff hikenquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:42 schreef Guard het volgende:
Er ligt hier een mooie beklimming achter het huisje, zou die stiekem wel even op willen rennen
Misschien maandag of dinsdag als "herstel-loopje"
Vandaag een hike gedaan inderdaad, best steile stukjes als je 500m klimt in 4 kmquote:
veel plezier van het weekend!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaag een hike gedaan inderdaad, best steile stukjes als je 500m klimt in 4 km
quote:
Das niet veelquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:24 schreef Guard het volgende:
Heul race vest vol verplichte gear 51 km meegesleept, en wat heb ik ervan gebruikt?
Zonnebril, buff, softflasks en zegge en schrijven 1 nakd reepje
Als je er nou gewoon wat langer over had gedaan, had je meer van je zooi kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:48 schreef Guard het volgende:
Nee ik heb weinig gegeten, iedere post wel paar stukjes fruit, een boterham hier en daar, maar voor de rest niets.
Allemaal overrated, die gelletjes, energy bars en al die andere meuk
Hahaha, gewoon om 21:00 finishen, maximaal genieten en al je meuk gebruikenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je er nou gewoon wat langer over had gedaan, had je meer van je zooi kunnen gebruiken
Waar voor je geldquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon om 21:00 finishen, maximaal genieten en al je meuk gebruiken
Later als ik groot ben wil ik dat ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef Guard het volgende:
[..]Gaat goed komen, morgen in de brandende zon door de sneeuw rennen in Zwitserland, doesn't get much better than that
Jouw avontuur was ook mooi?quote:Op maandag 18 juli 2016 17:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet soms niet teveel nadenken over mooie avonturen maar het gewoon doen.
Ja, het was echt heel gaaf en zwaarquote:Op maandag 18 juli 2016 17:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Jouw avontuur was ook mooi?
Zag hem op strava voorbijkomen, ook een mooie klimpartijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:03 schreef Guard het volgende:
Even een verslagje (ahem):
Voor maximaal dramatisch effect even de Eiger tune op repeat zetten...
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |