Ja, met wat zal het zijn.. 22inch touchscreens ofso van Dell, werkte wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat gaat nu via computers enzo toch?
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat gaat nu via computers enzo toch?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.
Headshotquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is hier nog droog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ah de regen klettert op mijn dakraam
Mag van mij wel gaan storten, heerlijk is datquote:
Eens. Zolang je niet op de fiets zit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag van mij wel gaan storten, heerlijk is dat
Ikstem op Yolanthe of .. die uit de politiek iets met een K dacht ik.. zij is knap Dipakquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-k3-wil-ook-moslima
Indien waar:
Dit ook jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens. Zolang je niet op de fiets zit.
En dan gewoon haren laten blonderen, en dan nog een brunette en redhead zoekenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikstem op Yolanthe of .. die uit de politiek iets met een K dacht ik.. zij is knap Dipak
Die heb ik niet, dus dat zal lastig worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ook ja
Of met de hont moet lopen
De eenten wel want die hebben dan extra waterquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dat zal lastig worden.
Ook als je de eendjes gaat voeren, ben je niet blij.
Ja maar straks raken ze in de war. w0w0w allemaal water kwak. w0w0w0w kwak ik zwem op gras wat is deze. kwak kwak. ik ben helemaal in de war duckie g. kwak *vliegt tegen een boom*quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De eenten wel want die hebben dan extra water
misschien iets voor CKripquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-k3-wil-ook-moslima
Indien waar:
Nee man die eenden zijn fucking slim broeder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja maar straks raken ze in de war. w0w0w allemaal water kwak. w0w0w0w kwak ik zwem op gras wat is deze. kwak kwak. ik ben helemaal in de war duckie g. kwak *vliegt tegen een boom*
je moet verder denken brah
quote:
Niet allemaal, kijk maar naar Donald.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee man die eenden zijn fucking slim broeder.
Sommige geven zelfs advies enzo
zou een kind ter wereld brengen zodat ik als pappa ongegeneerd mee kan naar alle optredensquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Zou naar concert gaan. Backstage alles
Wat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou een kind ter wereld brengen zodat ik als pappa ongegeneerd mee kan naar alle optredens
ofja, zou een vrouw een kind ter wereld laten brengen, tis maar hoe je het bekijktquote:
www.kindjehuren.nlquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou een kind ter wereld brengen zodat ik als pappa ongegeneerd mee kan naar alle optredens
ik durf niet te klikken om te kijken of het bestaatquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken om te kijken of het bestaat
Nog zo'n 1.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er loopt wel zo'n babe door het binnenhof, heb geen idee hoe ze heet of bij welke partij ze zit
Ik kan likken als Lassiequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
LB, waarom ben je hier aan begonnen.
Thiemequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er loopt wel zo'n babe door het binnenhof, heb geen idee hoe ze heet of bij welke partij ze zit
die taal spreek ik nietquote:
''De kinderen zijn op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer.''quote:
wtf is dezequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die is ook wel fijn, maar de deerne in kwestie heet Marieke v/d Zilver en is een journaliste.
[ afbeelding ]
wel noordelijke taal is het?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''De kinderen zijn op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer.''
Met de 1e 4 letters van het 2e woord kom je aardig in de buurt.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ag_reaguurders_.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Is er ook bewegend beeld beschikbaar? Misschien is het dan beter.
woon je daar?quote:
jawel, leuk zo'n lampenkapquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Nu hopen dat ze niet aan het wondje gaat zitten. Heb geen zin om haar een kap om te doen ofzo
Maar wat nou als Generaal Biggles haar wondje open trekt of infecties krijgtquote:
Oh, verkeerde info dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, paar uurtjes. 09:00 brengen, 16:00 ophalen.
Even kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ag_reaguurders_.html
Ja ben ik wel beetje bang voor. Maar aan de andere kant.. Iedereen die ik ken heeft er niks aangedaan en bij iedereen hun kat kwam het wel goed. Schijnt sowieso een heel klein wondje maar te zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar wat nou als Generaal Biggles haar wondje open trekt of infecties krijgt
Neuh, spreek het.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woon je daar?
bezorg mij een larvik handbalshirt
Nu hopen dat ze mij niet haatquote:
Maximaal 3 uurquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze mij niet haatZe was al niet erg blij met mij bij de DA vanochtend
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ag_reaguurders_.html
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze mij niet haatZe was al niet erg blij met mij bij de DA vanochtend
Maar ik ben ook de gene die haar weer meeneemt naar huis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh. Of nou ja, doen alsof ze je haat.
Zo zijn vrouwen. Eerst trappen ze je de grond in, en dan ''sorry bby bedoelde het niet zo''. De kat is een vrouwtje, die kent die tactiek dus.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik ben ook de gene die haar weer meeneemt naar huis.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen. Eerst trappen ze je de grond in, en dan ''sorry bby bedoelde het niet zo''. De kat is een vrouwtje, die kent die tactiek dus.
A.K.A ur fukt soz
De kat is onafhankelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Blijft toch raar dat de kat op mijn vriend zijn naam staat. Eigenlijk doe ik alles voor en met die kat..
swsquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk wanneer het ooit uitgaat dat ik alsnog de kat claim.
Maar ik betaal alles en ga er steeds mee naar de dierenartsquote:
Kun je haar niet sneaky alsnog op jouw naam zettenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Komt ooit nog wel. Zodra relatie voorbij isquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kun je haar niet sneaky alsnog op jouw naam zetten
katten hebben dan ook geen baasje, die hebben een butlerquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik betaal alles en ga er steeds mee naar de dierenartsEn verschoon haar kattenbak, haar water etc.
Klinkt alsof je jezelf al aan het voorbereiden bentquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt ooit nog wel. Zodra relatie voorbij is
Luie eega heb je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik betaal alles en ga er steeds mee naar de dierenartsEn verschoon haar kattenbak, haar water etc.
Beetje wel. Hou wel veel van hem hoor maar dit soort dingen moet ik toch echt doenquote:
niks moetquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje wel. Hou wel veel van hem hoor maar dit soort dingen moet ik toch echt doen
Heb begin dit jaar al knallende ruzie gehad.. leek het ook niet meer goed te komen. Toen heb ik de kat ook geclaimt en dat was prima (wellicht zei hij dat omdat hij boos was maar goed iedereen hier in huis weet en ziet dat ik 100x meer bezig ben met Kuroi dus ik sta niet zomaar toe dat ze weg gaat bij mij)quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klinkt alsof je jezelf al aan het voorbereiden bent
behalve poepen en dood gaanquote:
Als Kuroi het zelf kon dan niet neequote:
Ah, dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb begin dit jaar al knallende ruzie gehad.. leek het ook niet meer goed te komen. Toen heb ik de kat ook geclaimt en dat was prima (wellicht zei hij dat omdat hij boos was maar goed iedereen hier in huis weet en ziet dat ik 100x meer bezig ben met Kuroi dus ik sta niet zomaar toe dat ze weg gaat bij mij)
Delen jullie de rekening van de dierenarts enzo wel? Of dat ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Het was zijn idee om haar in huis te nemen omdat iemand anders er niet mee naar de dierenarts wou enz. Toen hebben we in het begin dus haar op mijn vriend zijn naam gezet. Maar nu we half jaar verder zijn denk ik er wel een beetje anders over.
Hoe bedoel je btw op naam gezet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Het was zijn idee om haar in huis te nemen omdat iemand anders er niet mee naar de dierenarts wou enz. Toen hebben we in het begin dus haar op mijn vriend zijn naam gezet. Maar nu we half jaar verder zijn denk ik er wel een beetje anders over.
Kuroi heeft geen keusquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik dan weer niet.
En de kat kiest meestal zelf![]()
Dus doe ff je best straks
gewoon de deur open laten. een nieuwe komt vanzelf een keer binnen lopenquote:
Jep, ze is gechipt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe bedoel je btw op naam gezet?
Chip oid?
Nee niet echt. Momenteel sowieso niet omdat hij werkloos is maar daarvoor betaalde ik ook vrijwel alles. Doe het met liefde maar je zult misschien begrijpen dat ik dan niet zomaar haar weg laat gaan als het over en uit is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Delen jullie de rekening van de dierenarts enzo wel? Of dat ook niet
Is het dan vreemd dat ik het raar vind dat die kad dan nog niet op jouw naam staatquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, ze is gechipt.
[..]
Nee niet echt. Momenteel sowieso niet omdat hij werkloos is maar daarvoor betaalde ik ook vrijwel alles. Doe het met liefde maar je zult misschien begrijpen dat ik dan niet zomaar haar weg laat gaan als het over en uit is.
Dit klinkt niet goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb begin dit jaar al knallende ruzie gehad.. leek het ook niet meer goed te komen. Toen heb ik de kat ook geclaimt en dat was prima (wellicht zei hij dat omdat hij boos was maar goed iedereen hier in huis weet en ziet dat ik 100x meer bezig ben met Kuroi dus ik sta niet zomaar toe dat ze weg gaat bij mij)
Oh het gaat momenteel prima tussen ons. Maar ik neem toch voor 95% de zorg van Kuroi op mij, met alle liefde maar daardoor voelt het toch meer als mijn kat dan zijn kat (wanneer het uitgaat, nu is het gewoon onze kat).quote:
quote:Is de registratie van het dier op mijn naam juridisch gezien een bewijs van eigendom?
Het registratiecertificaat mag juridisch gezien niet als een bewijs van eigendom beschouwd worden, maar het helpt een eigenaar wel degelijk om een teruggevonden dier terug te krijgen.
Lawyer Surge allesquote:
Deze reacties zetten mij wel aan het denken. Ik kijk het nog een tijdje aan en dan ga ik op een goed en rustig moment vragen aan hem of het niet realistischer is dat zij op mijn naam komt te staan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is het dan vreemd dat ik het raar vind dat die kad dan nog niet op jouw naam staat
Doe eens een voorstelquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom hebben we het hier nu over btw?
Leuke onderwerpen plz.
Dat is een goeie. Ik denk dat ik zo 1 van m'n series verder ga kijken!quote:
Welke serie?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Ik denk dat ik zo 1 van m'n series verder ga kijken!
Weet jij anders een onderwerp?
Vakantie?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Ik denk dat ik zo 1 van m'n series verder ga kijken!
Weet jij anders een onderwerp?
Haha echt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gossip girl moet ik nog ff afkijken.
Nu begrijp je hoe gescheiden vaders zich voelenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Blijft toch raar dat de kat op mijn vriend zijn naam staat. Eigenlijk doe ik alles voor en met die kat..
Goeie wel.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu begrijp je hoe gescheiden vaders zich voelen
lolwatquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gossip girl moet ik nog ff afkijken.
quote:
Yuhquote:
Marrakechquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goeie wel.
Ga je nog op vakantie, heb je tips?
Dit hadden we niet afgesprokenquote:
Nee manquote:
Haha nice. Ik heb in korte tijd seizoen 1 tot 6 gekeken maar ben halverwege seizoen 6 toch afgehaaktquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yuh
Chuck, wat een baas.
En Blair, omgawd![]()
Ja, ik zou naar Kroatie gaan, mooi land en niet duurquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goeie wel.
Ga je nog op vakantie, heb je tips?
Oepsquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit hadden we niet afgesproken
Jawel manquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee manOf Crip moet mee gaan, dan durf ik het nog wel aan.
Denk ik.
Nee man, dan word je gelyncht door haar broers en vader.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee manOf Crip moet mee gaan, dan durf ik het nog wel aan.
Denk ik.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa
Besteld hij voor mij een mclfurry, "Dat is dan 2,45, bij het tweede raam"
- Nou dat is niet duur, bij het 2e raam in Amsterdam betaal je veel meer
no spoilers plzquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nice. Ik heb in korte tijd seizoen 1 tot 6 gekeken maar ben halverwege seizoen 6 toch afgehaaktToen ook opgezocht wie Gossip Girl is dus ik kijk sowieso niet meer
Maar wel bijna alles gezien. Vond het wel leuk
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa
Heldquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa
Ik hou mijn mond.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
no spoilers plz
Afhaken tijdens series heb ik ook een handje vanMaar heb altijd wat om verder te kijken, dat is een voordeel
Ben ik paar jaar geleden nog geweest.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, ik zou naar Kroatie gaan, mooi land en niet duur
Al kun je op zo'n megacamping wel eens een kolonie Nederlanders tegen komen maarja, Nederlanders heb je overal
Ik zat in Istrië, lekker weer enzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben ik paar jaar geleden nog geweest.
Was episch.
Goeie inderdaad, ff noteren.
Nee, ik durf dat echt niet aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Destinations-cTop-g1
Van dit jaar nog wel Surge!
Clarkson is een baas maar ook echt een lulquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Nog Top Gear fans hier met een mening?
NWS / Jeremy Clarkson ontslagen
Niet genoeg details, maar ze staan in hun recht. Maar je kan ervoor kiezen om in het belang van het programma er uit te komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Aan de ene kant terecht natuurlijk, iemand meppen doe je gewoon niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Juh, natuur is daar inderdaad mooi, al heb ik voornamelijk drank en clubs gezienquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zat in Istrië, lekker weer enzo![]()
Mooie natuur ook
Zo is elke brit welquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dat hele gedoe rondom Clarkson wel grappig. Ene helft van de mensen vinden het echt een ramp en schande dat BBC hem weg wilt hebben en de andere helft van de mensen geeft de BBC groot gelijk.
Ik behoor zelf tot de laatste. Terecht dat hij weg is. Arrogant ventje.
hee, daar ben ik vroeger ooit bijna dood geblevenquote:
ze hebben al een nieuwe aangenomenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mocht de BBC doorgaan met een ander trio (ik neem aan dat Captain Slow en Hammond nu ook niet doorgaan) dan wordt Top Gear nooit meer hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do tell!quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, daar ben ik vroeger ooit bijna dood gebleven
Daarom ook stoppenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mocht de BBC doorgaan met een ander trio (ik neem aan dat Captain Slow en Hammond nu ook niet doorgaan) dan wordt Top Gear nooit meer hetzelfde
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa op de terugweg heel serieus, ja ik ga zo de AIVD bellen, kan je het nummer even zoeken voor mij?
- De AIVD? Wtf.. wat heb je gezien dan?
Ja pak dat nummer nou maar snel, ik zal het je laten zien
"Kijk, we moeten doorgeven dat IS ook in Nederland zit"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
dat kan niet eens want clarkson heeft de rechten van topgearquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
was een beetje aan het snorkelen maar niet in de gaten dat ik door de stroming wel erg ver van het strand af was gekomen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was een beetje aan het snorkelen maar niet in de gaten dat ik door de stroming wel erg ver van het strand af was gekomen.
na ik weet niet hoe lang zwemmen eindelijk op het strand gekropen waar het me toch een beetje zwart voor mn ogen werd
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn pa op de terugweg heel serieus, ja ik ga zo de AIVD bellen, kan je het nummer even zoeken voor mij?
- De AIVD? Wtf.. wat heb je gezien dan?
Ja pak dat nummer nou maar snel, ik zal het je laten zien
"Kijk, we moeten doorgeven dat IS ook in Nederland zit"omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
in het water welquote:
ik kan niet stil op een strand liggenquote:
Dan ga je rennen over een strandquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet stil op een strand liggen
ja, bij 40 gradenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan ga je rennen over een strand
Dat is sowieso kutquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet stil op een strand liggen
Yolo tochquote:
sowieso heb ik het niet zo op zon, zee strand vakanties. dat doe ik dus tegenwoordig ook niet meerquote:
die faberyayeahyo krijgt een bebe dacht ikquote:
Moh soms vind ik dat ook wel lekker hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso heb ik het niet zo op zon, zee strand vakanties. dat doe ik dus tegenwoordig ook niet meer
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso heb ik het niet zo op zon, zee strand vakanties. dat doe ik dus tegenwoordig ook niet meer
peppie is ook wel een baasjequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
die faberyayeahyo krijgt een bebe dacht ik
Pro tip: ga naar je lokale Lidl of Jumbo en trakteer je zelf op een tray pitt bier (of bij de Lidl een kist Oettinger)quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Al was dat ook niet echt het plan van die vakantie, maar het bier was zo goedkoop
* Lt.Surge is het aan het noteren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Pro tip: ga naar je lokale Lidl of Jumbo en trakteer je zelf op een tray pitt bier (of bij de Lidl een kist Oettinger)
Lidl heeft ook goede gemarineerde kipfilet lapjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
* Lt.Surge is het aan het noteren.
verder is er toch niet heel veel in medulin? al is pula op zich wel leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Al was dat ook niet echt het plan van die vakantie, maar het bier was zo goedkoop
Ik haal daar zelf altijd varkensfiletlapjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lidl heeft ook goede gemarineerde kipfilet lapjes
Ik Bittburger. Halve liter blikken prima Duits bierquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik haal daar zelf altijd varkensfiletlapjes
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik Bittburger. Halve liter blikken prima Duits bier
Sowieso; Lidlquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lidl heeft ook goede gemarineerde kipfilet lapjes
Truequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder is er toch niet heel veel in medulin? al is pula op zich wel leuk.
paar jaar erna in de buurt van dubrovnik gezet, dat was eigenlijk wel mooier
Aanrader. Ik woon nu redelijk dichtbij de Duitse grens. Ga komende maand met een maatje met de auto die kant op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
Komt ook omdat mijn ouwe heer vaak Heineken in de schuur heeft staan, dus drink ik dat vaak
maar niet naar de plitvice merenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sowieso; Lidl
[..]
TrueMaar was wel mooie omgeving verder hoor
En anders gewoon ff bus pakken oid.
In Pula ben ik destijds nog in het ziekenhuis geweestquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder is er toch niet heel veel in medulin? al is pula op zich wel leuk.
paar jaar erna in de buurt van dubrovnik gezet, dat was eigenlijk wel mooier
Neenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar niet naar de plitvice meren
oh man. tot 6 uur uitgaan en om 7 uur in de bus stappen, wat een hel was dat.
Ik zag laatst in de Xenos Aziatische bierenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aanrader. Ik woon nu redelijk dichtbij de Duitse grens. Ga komende maand met een maatje met de auto die kant op.
Dan gaan we naar zo'n drankengroothandel. Een lege krat pakken en allemaal verschillende (wit)biertjes in het kratje doen. HeerlijkExperimenteren met bier
![]()
bitch plsquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In Pula ben ik destijds nog in het ziekenhuis geweest
Was op m'n bek gestuiterd en had een snee van 4 cm in mijn hoofd
Dus eerst naar de eerste hulp daar, kom je in zo'n (op het 1e oog) niet echt steriel en modern hok
Dus die gast zo'' yeah I need to stitch that'' en ik zo ''Nah I'd rather go to the hospital''
En was het ziekenhuis veel beter?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In Pula ben ik destijds nog in het ziekenhuis geweest
Was op m'n bek gestuiterd en had een snee van 4 cm in mijn hoofd
Dus eerst naar de eerste hulp daar, kom je in zo'n (op het 1e oog) niet echt steriel en modern hok
Dus die gast zo'' yeah I need to stitch that'' en ik zo ''Nah I'd rather go to the hospital''
Was nog wel een rit van 40km naar Pula tho
Ja gelukkig welquote:
medluin was bij mij ook zuipen en tetten. daar bij dubrovnik (orebic geloof) was wat meer rondtrekken en wandelen en stadjes bekijken. maar nog steeds elke dag dronkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen
Nu ik plaatjes bekijk wel zonde.
Maar ik was..17 of 18. Toen was het drank/tetten > mooie natuur. Nog steeds btw, maar soms is een mooie omgeving ook wel prettig.
5? Waaromquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel![]()
Eerst 5 verdovingen in die wond gekregen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
medluin was bij mij ook zuipen en tetten. daar bij dubrovnik (orebic geloof) was wat meer rondtrekken en wandelen en stadjes bekijken. maar nog steeds elke dag dronken
Geen ideequote:
Doe niet tijger als je poesie bentquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen idee
Zat aan de achterkant van mijn hoofd dus kon het verder niet zien, maar schijnt een beste snee te zijn geweest
medulin 19 of 20 geloof ik. orebic 4 jaar laterquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
En zo moet het ook.
Hoe oud was jij toen?
wats met jou aidskopquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Doe niet tijger als je poesie bent
kquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
medluin was bij mij ook zuipen en tetten. daar bij dubrovnik (orebic geloof) was wat meer rondtrekken en wandelen en stadjes bekijken. maar nog steeds elke dag dronken
Ja, ik was...17 volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
medulin 19 of 20 geloof ik. orebic 4 jaar later
Heb je dat filmpje wel eens gezien van die 'cliff dive' dat mis gaat? Dat die kerel onder op een rots komt en zijn hele kop opengespleten is?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Geen pics?Man dit soort pics moet je hebben gewoon.
id, kom opquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik was...17 volgens mij![]()
![]()
Ik was helemaal in shock hoe het daar ging met drank. Ik wil graag een glas Jäger. Ok. Ik sta al klaar met mijn IDGewoon krijgen, kost niks, en gewoon een goed glas vol koude goddelijkheid
goeie fapsessies met dat filmpje jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien van die 'cliff dive' dat mis gaat? Dat die kerel onder op een rots komt en zijn hele kop opengespleten is?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goeie fapsessies met dat filmpje ja
Neen, en ik denk ook niet dat ik dat wilquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien van die 'cliff dive' dat mis gaat? Dat die kerel onder op een rots komt en zijn hele kop opengespleten is?
Ja hallo, ik was een onschuldige jonge knul van het platteland.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
id, kom op
vroegah toen je je als 16jarige snotjong wezenloos mocht zuipen in renesse
Jammer van haar clean vocals. Die klinken niet echt clean.quote:
het klinkt valsquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jammer van haar clean vocals. Die klinken niet echt clean.
dat ben ik nu nogquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, en ik denk ook niet dat ik dat wil
[..]
Ja hallo, ik was een onschuldige jonge knul van het platteland.
Nou dat dus.quote:
En RT + QFT.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ben ik nu nog
alleen dat jong wordt telkens minder
Renessequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
id, kom op
vroegah toen je je als 16jarige snotjong wezenloos mocht zuipen in renesse
Ik heb heel lang gedacht dat dit in Griekenland of Spanje oid wasquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb heel lang gedacht dat dit in Griekenland of Spanje oid was![]()
Ja hallo, ik zie alleen pics van zee + lui in zwemkleding.quote:
Mooi op tijd. Ik moet ook eens bedenken wat ik ga maken vandaag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd om wat voer op tafel te zetten
quote:
Heb alleen nog maar even de piepers gejast en de oven aangezet hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Ik moet ook eens bedenken wat ik ga maken vandaag.
hee, als eerste vakantie zonder ouders is dat heel watquote:
die man is echt een mongool gewordenquote:
Oooooh. Begin is er.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar even de piepers gejast en de oven aangezet hoor
jat er 1 bij de supermarktquote:
die past toch nooit in een wieg..quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
we hebben een wp in de aanbieding.
Wie is er nou bekrompenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze Marokkaan is is ze een dief zeker he gore racist
Serieusquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die man is echt een mongool geworden
elke dag gokken, naar de hoeren en blowen
maar dan wel pauperplant
nee, ik heb haar gisteren op de radio gehoord. tis gewoon een limburger met een doek over haar hoofdquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze Marokkaan is is ze een dief zeker he gore racist
Spinazie met aardappels en vissticksquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oooooh. Begin is er.
Wat gaat het worden?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb haar gisteren op de radio gehoord. tis gewoon een limburger met een doek over haar hoofd
ja vraag maar aan ro-aldquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Serieus![]()
Naja normaal was ie nooit
Best wel ok is zacht uitgedruktquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.smashpress.nl/(...)en-100-op-pukkelpop/
Oh, dat is best nog wel een ok line-up.
de vissticks had ik persoon ingeruild voor wat anders, maar sounds good.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Spinazie met aardappels en vissticks
Neennn, ik wil hun eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
we hebben een wp in de aanbieding.
Ik en LB willen waarschijnlijk gaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.smashpress.nl/(...)en-100-op-pukkelpop/
Oh, dat is best nog wel een ok line-up.
Het is wel veel, maar ook veel rotzooi (imo dan he)quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Best wel ok is zacht uitgedrukt
LB en ik*quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik en LB willen waarschijnlijk gaan
hebben die nou serieus al oorbellen in?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Neennn, ik wil hun eigenlijk.Twins.
https://instagram.com/p/0VoU-cDVtC/?taken-by=itsjudytime
Kan ook leuk zijn hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is wel veel, maar ook veel rotzooi (imo dan he)
Mooie bank wel volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Neennn, ik wil hun eigenlijk.Twins.
https://instagram.com/p/0VoU-cDVtC/?taken-by=itsjudytime
Wat dan? Ik had ook wel zin in een sappige biefstuk o.i.d. maar die had ik niet zo snel in huisquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
de vissticks had ik persoon ingeruild voor wat anders, maar sounds good.
Oehhh, dat heb ik nog in de koelkast liggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat dan? Ik had ook wel zin in een sappige biefstuk o.i.d. maar die had ik niet zo snel in huis
Explain plsquote:
Doe even ruilen danquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oehhh, dat heb ik nog in de koelkast liggen
Euh ja?! Zoiets doe je zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die nou serieus al oorbellen in?
Mooie kids ja <3quote:
Zoiets idd. Of van mij part een gehaktbalquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat dan? Ik had ook wel zin in een sappige biefstuk o.i.d. maar die had ik niet zo snel in huis
Ik ga vooral voor de bands.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boeie![]()
Ik ga vooral voor LP&LB met LB xD
Fishdicksquote:
euh nee, wacht op zn minst tot ze er zelf om kunnen vragenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Euh ja?! Zoiets doe je zo snel mogelijk.
Neh ik krijg morgen boontjes met een gehaktbalquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zoiets idd. Of van mij part een gehaktbal![]()
Godverquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
Mooie kids ja <3
Ik ging zo stuk hier om he, dit zou ik ook doen.
https://instagram.com/p/0cLNsUjVsW/?taken-by=itsjudytime
Ik las het jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Gekruide gehaktballetjes in tomatensaus en gepocheerde ei erop.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
euh nee, wacht op zn minst tot ze er zelf om kunnen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |