Ja, met wat zal het zijn.. 22inch touchscreens ofso van Dell, werkte wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat gaat nu via computers enzo toch?
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat gaat nu via computers enzo toch?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.
Headshotquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee man, je moet het in een steen kerven, en als je klaar bent dan tyf je die gewoon naar voren.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is hier nog droog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ah de regen klettert op mijn dakraam
Mag van mij wel gaan storten, heerlijk is datquote:
Eens. Zolang je niet op de fiets zit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag van mij wel gaan storten, heerlijk is dat
Ikstem op Yolanthe of .. die uit de politiek iets met een K dacht ik.. zij is knap Dipakquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-k3-wil-ook-moslima
Indien waar:
Dit ook jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens. Zolang je niet op de fiets zit.
En dan gewoon haren laten blonderen, en dan nog een brunette en redhead zoekenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikstem op Yolanthe of .. die uit de politiek iets met een K dacht ik.. zij is knap Dipak
Die heb ik niet, dus dat zal lastig worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ook ja
Of met de hont moet lopen
De eenten wel want die hebben dan extra waterquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dat zal lastig worden.
Ook als je de eendjes gaat voeren, ben je niet blij.
Ja maar straks raken ze in de war. w0w0w allemaal water kwak. w0w0w0w kwak ik zwem op gras wat is deze. kwak kwak. ik ben helemaal in de war duckie g. kwak *vliegt tegen een boom*quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De eenten wel want die hebben dan extra water
misschien iets voor CKripquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-k3-wil-ook-moslima
Indien waar:
Nee man die eenden zijn fucking slim broeder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja maar straks raken ze in de war. w0w0w allemaal water kwak. w0w0w0w kwak ik zwem op gras wat is deze. kwak kwak. ik ben helemaal in de war duckie g. kwak *vliegt tegen een boom*
je moet verder denken brah
quote:
Niet allemaal, kijk maar naar Donald.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee man die eenden zijn fucking slim broeder.
Sommige geven zelfs advies enzo
zou een kind ter wereld brengen zodat ik als pappa ongegeneerd mee kan naar alle optredensquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Zou naar concert gaan. Backstage alles
Wat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou een kind ter wereld brengen zodat ik als pappa ongegeneerd mee kan naar alle optredens
ofja, zou een vrouw een kind ter wereld laten brengen, tis maar hoe je het bekijktquote:
www.kindjehuren.nlquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou een kind ter wereld brengen zodat ik als pappa ongegeneerd mee kan naar alle optredens
ik durf niet te klikken om te kijken of het bestaatquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken om te kijken of het bestaat
Nog zo'n 1.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er loopt wel zo'n babe door het binnenhof, heb geen idee hoe ze heet of bij welke partij ze zit
Ik kan likken als Lassiequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
LB, waarom ben je hier aan begonnen.
Thiemequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er loopt wel zo'n babe door het binnenhof, heb geen idee hoe ze heet of bij welke partij ze zit
die taal spreek ik nietquote:
''De kinderen zijn op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer.''quote:
wtf is dezequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die is ook wel fijn, maar de deerne in kwestie heet Marieke v/d Zilver en is een journaliste.
[ afbeelding ]
wel noordelijke taal is het?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''De kinderen zijn op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer.''
Met de 1e 4 letters van het 2e woord kom je aardig in de buurt.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ag_reaguurders_.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Is er ook bewegend beeld beschikbaar? Misschien is het dan beter.
woon je daar?quote:
jawel, leuk zo'n lampenkapquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Nu hopen dat ze niet aan het wondje gaat zitten. Heb geen zin om haar een kap om te doen ofzo
Maar wat nou als Generaal Biggles haar wondje open trekt of infecties krijgtquote:
Oh, verkeerde info dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, paar uurtjes. 09:00 brengen, 16:00 ophalen.
Even kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ag_reaguurders_.html
Ja ben ik wel beetje bang voor. Maar aan de andere kant.. Iedereen die ik ken heeft er niks aangedaan en bij iedereen hun kat kwam het wel goed. Schijnt sowieso een heel klein wondje maar te zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar wat nou als Generaal Biggles haar wondje open trekt of infecties krijgt
Neuh, spreek het.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woon je daar?
bezorg mij een larvik handbalshirt
Nu hopen dat ze mij niet haatquote:
Maximaal 3 uurquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze mij niet haatZe was al niet erg blij met mij bij de DA vanochtend
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ag_reaguurders_.html
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze mij niet haatZe was al niet erg blij met mij bij de DA vanochtend
Maar ik ben ook de gene die haar weer meeneemt naar huis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh. Of nou ja, doen alsof ze je haat.
Zo zijn vrouwen. Eerst trappen ze je de grond in, en dan ''sorry bby bedoelde het niet zo''. De kat is een vrouwtje, die kent die tactiek dus.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik ben ook de gene die haar weer meeneemt naar huis.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen. Eerst trappen ze je de grond in, en dan ''sorry bby bedoelde het niet zo''. De kat is een vrouwtje, die kent die tactiek dus.
A.K.A ur fukt soz
De kat is onafhankelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Blijft toch raar dat de kat op mijn vriend zijn naam staat. Eigenlijk doe ik alles voor en met die kat..
swsquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk wanneer het ooit uitgaat dat ik alsnog de kat claim.
Maar ik betaal alles en ga er steeds mee naar de dierenartsquote:
Kun je haar niet sneaky alsnog op jouw naam zettenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Komt ooit nog wel. Zodra relatie voorbij isquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kun je haar niet sneaky alsnog op jouw naam zetten
katten hebben dan ook geen baasje, die hebben een butlerquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik betaal alles en ga er steeds mee naar de dierenartsEn verschoon haar kattenbak, haar water etc.
Klinkt alsof je jezelf al aan het voorbereiden bentquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt ooit nog wel. Zodra relatie voorbij is
Luie eega heb je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik betaal alles en ga er steeds mee naar de dierenartsEn verschoon haar kattenbak, haar water etc.
Beetje wel. Hou wel veel van hem hoor maar dit soort dingen moet ik toch echt doenquote:
niks moetquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje wel. Hou wel veel van hem hoor maar dit soort dingen moet ik toch echt doen
Heb begin dit jaar al knallende ruzie gehad.. leek het ook niet meer goed te komen. Toen heb ik de kat ook geclaimt en dat was prima (wellicht zei hij dat omdat hij boos was maar goed iedereen hier in huis weet en ziet dat ik 100x meer bezig ben met Kuroi dus ik sta niet zomaar toe dat ze weg gaat bij mij)quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klinkt alsof je jezelf al aan het voorbereiden bent
behalve poepen en dood gaanquote:
Als Kuroi het zelf kon dan niet neequote:
Ah, dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb begin dit jaar al knallende ruzie gehad.. leek het ook niet meer goed te komen. Toen heb ik de kat ook geclaimt en dat was prima (wellicht zei hij dat omdat hij boos was maar goed iedereen hier in huis weet en ziet dat ik 100x meer bezig ben met Kuroi dus ik sta niet zomaar toe dat ze weg gaat bij mij)
Delen jullie de rekening van de dierenarts enzo wel? Of dat ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Het was zijn idee om haar in huis te nemen omdat iemand anders er niet mee naar de dierenarts wou enz. Toen hebben we in het begin dus haar op mijn vriend zijn naam gezet. Maar nu we half jaar verder zijn denk ik er wel een beetje anders over.
Hoe bedoel je btw op naam gezet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Het was zijn idee om haar in huis te nemen omdat iemand anders er niet mee naar de dierenarts wou enz. Toen hebben we in het begin dus haar op mijn vriend zijn naam gezet. Maar nu we half jaar verder zijn denk ik er wel een beetje anders over.
Kuroi heeft geen keusquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik dan weer niet.
En de kat kiest meestal zelf![]()
Dus doe ff je best straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |