SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan wil dat Wilco het nog een keer gaat nameten
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze gaan natellen. Ik hoop toch zo dat er een rekenfout is gemaakt. Ik wil die kop van die neus wel zien.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Heeft om 15.00 uur een afspraak met een mogelijke trouw kandidaat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tien al wat nuttigs gedaan?Allemaal cabaretteketet!![]()
oei hij is het er echt niet mee eens.....Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
als ze gaan natellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:06 schreef notturna het volgende:
Ze gaan natellen. Ik hoop toch zo dat er een rekenfout is gemaakt. Ik wil die kop van die neus wel zien.
wint chris
die had 75 puntenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Wacht ik weet het al die hebben ze laten winnen omdat hij er uit gaat in mei en neus er uit wordt gestemd![]()
neequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef Prisha het volgende:
oei hij is het er echt niet mee eens.....
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Hopelijk gaan Gio en Noompie weer gillen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft om 15.00 uur een afspraak met een mogelijke trouw kandidaat.
Weet Tien dat zelf ook al?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft om 15.00 uur een afspraak met een mogelijke trouw kandidaat.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
de een blijft zeikenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef Prisha het volgende:
oei hij is het er echt niet mee eens.....
een ander lacht en geeft de winnaar een handIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
zijn gewoon acteurs waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft om 15.00 uur een afspraak met een mogelijke trouw kandidaat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat weet ze al sinds gisteren, tenminste dat verkondigde ze zelf steeds.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet Tien dat zelf ook al?Allemaal cabaretteketet!![]()
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zijn gewoon acteurs waarschijnlijkAllemaal cabaretteketet!![]()
Volwassen mensen die gaan lopen sneuneuzen over een spelletje.
Juist als je denkt dat het niet triester kan...![]()
![]()
een silver foxquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zijn gewoon acteurs waarschijnlijk
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Dit gaat gedoe geven, nou ja dat hoop ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Juist als je denkt dat het niet triester kan...
De poort !!
Isa komt terug !!
O nee..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik ben voor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef rico80 het volgende:
Zou het niet hilarisch zijn als hij weer winnaar af is.![]()
gaat om het groepsgevoelquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Juist als je denkt dat het niet triester kan...Het is het weer nét niét
Dat hoop ik oohookquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Dit gaat gedoe geven, nou ja dat hoop ik.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waarmee het groepsgevoel in die loods weer haarscherp in beeld gebracht is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef ammartje het volgende:
[..]
gaat om het groepsgevoelHet is het weer nét niét
![]()
![]()
ZO de spelen al klaar?
Wat is er met Ivan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wat een zooi daar bij die ingang..
en dan komt er klant straks..
amateurs.. leren het nooit
de TYFUS MET ZE
#ANTON-MODE'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan is het niet eens met de uitslag, ze gaan volgens mij door tot hij wel gewonnen heeftquote:
Ivan is niet eens met de uitslag en ze zijn nu aan het nameten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Dotteke het volgende:
ZO de spelen al klaar?
Wat is er met Ivan?Silence breaks apart, Brightness comes to life
O kinderachtig mannetje, kan hij niet tegen zijn verliesquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ivan is het niet eens met de uitslag, ze gaan volgens mij door tot hij wel gewonnen heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahh gossie zielepietenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ivan is het niet eens met de uitslag, ze gaan volgens mij door tot hij wel gewonnen heeftJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Die baalt dat hij heeft verloren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Dotteke het volgende:
ZO de spelen al klaar?
Wat is er met Ivan?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef LLgetikt het volgende:
wat een zooi daar bij die ingang..
en dan komt er klant straks..
amateurs.. leren het nooit
de TYFUS MET ZE
#ANTON-MODE
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
LauBquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wie hebben nou gewonnen? Joey en...? En Ivan is nu boos?
en Ivan is boos
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja echt sneu, maar ik hoop dat hij gelijk heeft. Die kop van Jopie en Laupie zijn dan onbetaalbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wie hebben nou gewonnen? Joey en...? En Ivan is nu boos?
Tegen Gio kan ik me voorstellen.......die moet altijd winnen. Zou denk ik ook op mijn strepen staan.quote:![]()
![]()
Herr Einkaufführer rekent af.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
die heeft gezegd wie er gewonnen heeft, Mark had het advies van Wilco ingewonnen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef Ebinas het volgende:
Maar nogmaals wat heeft Wilco er mee te maken?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Kan daar heel slecht tegen als iemand niet tegen zijn verlies kan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt hequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Thanks. Waar mensen zich wel niet druk om maken.![]()
dit is best triest ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geld zat ..................................te kort in kasquote:Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Zolang het daar maar ellende geeft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan daar heel slecht tegen als iemand niet tegen zijn verlies kan.
Laton ze nu maar over hun gevoelons gaan praton dan
Perfect momentMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh, dat dat is dan dom van Markquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:17 schreef ammartje het volgende:
[..]
die heeft gezegd wie er gewonnen heeft, Mark had het advies van Wilco ingewonnen.![]()
Dank je, het scheelt toch wat ergenis![]()
![]()
Ja helemaal mee eens en dan ook eerlijk zeggen wat ze voelen als lauraB weer zo rond loopt niks te doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef puzziepie het volgende:
Laton ze nu maar over hun gevoelons gaan praton dan
Perfect moment![]()
![]()
Directeur Financiënquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef Yeszie het volgende:
Doet Joey nu ook al alles afrekenen , dat doet de boekhouder toch altijd?![]()
![]()
Hij heeft de Reichstaatskasse naar zichzelf toegetrokken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef Yeszie het volgende:
Doet Joey nu ook al alles afrekenen , dat doet de boekhouder toch altijd?FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Yeahhquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog even wachten, eerst Ivan nog wat over de zeik jagen.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een saamhorigheid of niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Houw op schei uit...........Ik heb er zin inquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens en dan ook eerlijk zeggen wat ze voelen als lauraB weer zo rond loopt niks te doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alles maar dan alles heeft hij naar zich toe getrokken , dit wilde hij vanaf dag 1 al .quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij heeft de Reichstaatskasse naar zichzelf toegetrokken.
Weten jullie nog dat hij en Ivan dat wilde gaan doen.
Nu heeft hij de neus er voor.
Die gaat deze macht nooit meer afgeven en die sukkels hebben niks door, maarrrrrrrrrrrr is er straks geld weg is hij de klos.![]()
Ohhh dat gezicht als ze zich helemaal uitlevenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Houw op schei uit...........Ik heb er zin in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kunnen de macht ook afpakken .............maar dat doen ze nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Alles maar dan alles heeft hij naar zich toe getrokken , dit wilde hij vanaf dag 1 al .
Weten jullie nog dat hij en Ivan dat wilde gaan doen.
Nu heeft hij de neus er voor.
Dit gaat deze macht nooit meer afgeven en die sukkels hebben niks door, maarrrrrrrrrrrr is er straks geld weg is hij de klos.
dat zegt veel over de rest...
Macht krijg je ook door dat de omgeving macht uit handen geeftMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* Pats * Daar gaat mijn zeepbel..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vodka, whisky....toe maar.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ja die sukkels stonden erbij en keken er naar en die jandoedel stoppen ze ook nog een topi in zijn holquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kunnen de macht ook afpakken .............maar dat doen ze niet
Macht krijg je ook door dat de omgeving macht uit handen geeft![]()
Het is een hele rare groepsverhouding daar.. dit gaat een x misquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Macht krijg je ook door dat de omgeving macht uit handen geeft'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het is wachten tot ze Wilco een spoorbaan laten aanleggen. Die steenoven van Joey vertrouw ik de intenties ook niet achter.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Het is een hele rare groepsverhouding daar.. dit gaat een x misFHRITP
wat was het? 300 euro in de maand boodschappen toch? m'n neus, haar neus nou ja dat dusquote:Volg je hart, want dat klopt....![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja die sukkels stonden erbij en keken er naar en die jandoedel stoppen ze ook nog een topi in zijn holDit gaat een keer goed mis ja ............. maar voorlopig nog niet vrees ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Het is een hele rare groepsverhouding daar.. dit gaat een x mis
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mark zei gister ergens eerlijk... Joey gedraagt zich als de keizer.... maar dat hebben we hem ook gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Macht krijg je ook door dat de omgeving macht uit handen geeftIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ter ere waarvan is dat dan?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het is wachten tot ze Wilco een spoorbaan laten aanleggen. Die steenoven van Joey vertrouw ik de intenties ook niet achter.![]()
![]()
![]()
Bezoek, volwassen dame met laarzen, gaten in dr panty en een roze multomap
FHRITP
Dat is ook zo .... ze kunnen er zelf wat aan doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mark zei gister ergens eerlijk... Joey gedraagt zich als de keizer.... maar dat hebben we hem ook gemaakt.
en dat doen ze nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geld zat daar.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dit alleen al kostte ¤390,-.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:24 schreef ammartje het volgende:
wat was het? 300 euro in de maand boodschappen toch? m'n neus, haar neus nou ja dat dus“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Billy !!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef rico80 het volgende:
Bezoek, volwassen dame met laarzen, gaten in dr panty en een roze multomap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bezoekster voor Gnoom..
Vertegenwoordigster van de Rode Draad?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat moet je een uur voor je dood doen. Dan kan je nog drie kwartier spijt hebbenquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat was toch een man? Ene Wesley of zoiets.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Beter helemaal niet , veel makkelijkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat moet je een uur voor je dood doen. Dan kan je nog drie kwartier spijt hebben
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt zijn vriendin weet nog van nietsquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch een man? Ene Wesley of zoiets.![]()
Script 4.0 Samen spelen, samen delen .quote:
Sinds gister middag van kracht.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Komt goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het is wachten tot ze Wilco een spoorbaan laten aanleggen. Die steenoven van Joey vertrouw ik de intenties ook niet achter.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
pfff ik al 33 jaar en reuze handig, hij zet altijd de kliko bij de weg hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter helemaal niet , veel makkelijker
Volgens mij heeft die toen de boel afgeblazen omdat het zo lawaaierig was ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch een man? Ene Wesley of zoiets.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
LauB ligt weer in bed. Kapot van de Utopiade natuurlijk.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Geld voor vleeswaren is er niet................. maar drank kan er komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die heeft gisteren gebeld komt vandaag is een nieuwequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die toen de boel afgeblazen omdat het zo lawaaierig was ?![]()
Maar om nou alleen daarvoor te trouwen .................quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:29 schreef ammartje het volgende:
[..]
pfff ik al 33 jaar en reuze handig, hij zet altijd de kliko bij de weg hoor
gaat mij iets te ver
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die eerste die toen belde heette ook Wesley,quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nee die heeft gisteren gebeld komt vandaag is een nieuwe
apart
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar om nou alleen daarvoor te trouwen .................
gaat mij iets te verdas ook weer waar
En chipsquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Geld voor vleeswaren is er niet................. maar drank kan er komen.![]()
Oh nou dit is een nieuwe heeft een budget van 4 a 5 duizend euroquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die eerste die toen belde heette ook Wesley,
apart![]()
Tering.............dat moet wel fake zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:32 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Oh nou dit is een nieuwe heeft een budget van 4 a 5 duizend euro
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
♫ En we gaan met z'n allen naar de ratsmodee. Ome Sjon zal wel betalen ♫quote:![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Heb je over haar gedroomd?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En wie hangt er weer te kijken met in één hand wat te vreten?![]()
Die kakt helemaal in,hij utopiaan zij gewonnen met bedenken spel en samen de spelen gewonnen......dat moet je even verwerken zoveel blijdschap.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef beequeen het volgende:
LauB ligt weer in bed. Kapot van de Utopiade natuurlijk.![]()
Gabri?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En wie hangt er weer te kijken met in één hand wat te vreten?
Ohnee, Ouwe60 doet dat óók![]()
![]()
Nou heeft Gabrielle weer een grijs vest aan
gister de hele dag met een rode gelopen... en 's avonds zei Mark dat die rode verkocht was![]()
ze dragen dus gewoon de vesten en daarna verkopen ze ze?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Pfff zal wel vreselijk gelachen hebben ohhhh Joe we zijn ze een goed team samenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die a
Kakt helemaal , hij utopiaan zij gewonnen met bedenken spel en samen de spelen gewonnen......dat moet je even verwerken zoveel blijdschap.![]()
![]()
Mark roept om dat iedereen zich zo volwassen moet gedragen....
Nou kunnen ze er wel een paar uit voorzorg in de stal vastbinden..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lau zei gisteren dat ze 1 achteruit had gehouden voor zichzelf, dus de rest zal wel verkocht wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:33 schreef puzziepie het volgende:
gister de hele dag met een rode gelopen... en 's avonds zei Mark dat die rode verkocht was![]()
ze dragen dus gewoon de vesten en daarna verkopen ze ze?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Gnoomie moet zogenaamd een zakelijk gesprek voeren, dat mag natuurlijk niet in beeld, want dat kan ze natuurlijk helemaal niet
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Deden ze met de mutsen ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:33 schreef puzziepie het volgende:
ze dragen dus gewoon de vesten en daarna verkopen ze ze?
Kijk dat is Nicole hè.. terwijl ze toast maakt ruimt ze ondertussen de keuken op...
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
en die worden dus o.a nu gedragen door Collie en Gabrielle(en Gabrielle heeft er al 2 gedragen)quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:34 schreef ammartje het volgende:
[..]
Lau zei gisteren dat ze 1 achteruit had gehouden voor zichzelf, dus de rest zal wel verkocht worden
raar toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tineke had vanmiddag een zwarte aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en die worden dus o.a nu gedragen door Collie en Gabrielle(en Gabrielle heeft er al 2 gedragen)
raar toch?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Weer een schuimpje die zich vrijwillig laat verminken door Herr Flick.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Naomi krijgt 2 armbanden van Gio.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gio zegt net iets tegen Mark, over dat iemand het maar niks vond en het 31 maart niet doorgaat.
Iemand meegekregen wat er precies gezegd werd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat verdubbeld de waarde, gedragen door BN'er ( Beroemde Nono)quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en die worden dus o.a nu gedragen door Collie en Gabrielle(en Gabrielle heeft er al 2 gedragen)
raar toch?![]()
Dat snap je toch niet , echt pakken die nu elke kans aan om daar heen te gaan .quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:39 schreef beequeen het volgende:
Weer een schuimpje die zich vrijwillig laat verminken door Herr Flick.![]()
Verbonden met een kettinkje? Da's makkelijk als ze haar af komen voeren.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Gio zegt net iets tegen Mark, over dat iemand het maar niks vond en het 31 maart niet doorgaat.
Iemand meegekregen wat er precies gezegd werd?
1 april grap, dat hij in het geheim z'n 24 uur had aangevraagd en binnen een kwartier weg moestquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Iemand meegekregen wat er precies gezegd werd?![]()
hij zou een afscheid feestje willen geven en dan op 1 april zeggen grapje .quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat een humorquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:41 schreef yaba het volgende:
[..]
hij zou een afscheid feestje willen geven en dan op 1 april zeggen grapje .![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verbonden met een kettinkje? Da's makkelijk als ze haar af komen voeren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het zijn wel echte lolbroeken daar.quote:
O, was ook een flauwe grap vond ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:41 schreef utopinee het volgende:
[..]
1 april grap, dat hij in het geheim z'n 24 uur had aangevraagd en binnen een kwartier weg moestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die mond vooral!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik denk dat het door die onderkin komt
![]()
Vorm van de mond, wengbrouwen...vrolijke gezichtquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik denk dat het door die onderkin komt
Algehele houding.. Ik zag het al een week ofzo.. kon er niet meer onderuit... tis familie![]()
Tien is een GunganIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Die foto is sprekond Tinekequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vorm van de mond, wengbrouwen...vrolijke gezicht
Algehele houding.. Ik zag het al een week ofzo.. kon er niet meer onderuit... tis familie![]()
Tien is een Gungan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nogal wiedes, die gangun zijn gemodelleerd naar padden, en tineke is gewoon ene droevige padquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Tante Tinus is een belediging voor alle padden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nogal wiedes, die gangun zijn gemodelleerd naar padden, en tineke is gewoon ene droevige pad
Ik weet niet eens wat aan gangun is , dus daar heb ik me ook maar niet over uitgelatenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nogal wiedes, die gangun zijn gemodelleerd naar padden, en tineke is gewoon ene droevige pad![]()
Maar de foto van die pad is sprekend Tien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vorm van de mond, wengbrouwen...vrolijke gezicht
Tien is een Gunganomg dat lijkt echt
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat aan gangun Gungan is , dus daar heb ik me ook maar niet over uitgelaten![]()
Maar de foto van die pad is sprekend TienIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zou het dan ook familie zijn van de moeder van Brian?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vind 10us toch meer lijken op Jabba.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat aan gangun is , dus daar heb ik me ook maar niet over uitgelaten![]()
Maar de foto van die pad is sprekend Tienquote:En ze kijkt altijd op de manier van een stokstaartje. Met haar hoofd iets omhoog.
![]()
Komen die dates van Tineke zo al?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die leek ook zo op Jabba. Klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:53 schreef Kaleddi het volgende:
Zou het dan ook familie zijn van de moeder van Brian?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik denk dat ze er al zijn en nat gehouden worden achter tot het juiste momentquote:
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er al zijn en nat gehouden worden achter tot het juiste moment
En met een kopje in de hand .... loopt Tien druk rond ..
Ohnee.. zit zeIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Geen idee, maar de dames zijn alles aan het klaar zetten, Tinus is mooi gemaakt vanmorgen dus zou maar zo kunnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh idd : Tineke heeft ook al zo'n lelijk vest aan........
dat zijn er al 5 die in zo'n ding lopen, die nog verkocht gaan worden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mensen kopen eigenlijk een tweedehands vest voor teveel geld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:56 schreef puzziepie het volgende:
Oh idd : Tineke heeft ook al zo'n lelijk vest aan........
dat zijn er al 5 die in zo'n ding lopen, die nog verkocht gaan worden
Was dat ook met oude mensen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er afgewezen IsThisLovers bij zittenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Arme Gnoom... De redactie is nu ook al tegen haar. Ze zetten haar helemaal verkeerd neer op de streams, zodat we alleen maar zien wat ze niet doet en niet wat ze wel doet.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is bezoek langs laten komen ook al iets doen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Arme Gnoom... De redactie is nu ook al tegen haar. Ze zetten haar helemaal verkeerd neer op de streams, zodat we alleen maar zien wat ze niet doet en niet wat ze wel doet.
[ afbeelding ]
Ah, dan snap ik het, dat wij alles verkeerd zien![]()
![]()
Het is één groot complot om Sloomie als een de hele dag giebelende nixnut neukkippetje voor Gio neer te zetten..quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ehh.. verrék.. en dat is ook nog zo![]()
![]()
dat is ditquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef freaky40 het volgende:
Ze heeft toch een afspraak met die trouw klant?
geregeld door A en gabrIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Oh jolijt, dat hebben we nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de maling nemen met 3 gehuurde "dates" uit een castingbureau.. lagge jôh enzo![]()
![]()
![]()
Daar zijn ze...de mannenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Die linker.quote:
Goed ideequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Utostreams zijn toch geen reet aan, dus maar even over naar AT5.
Lifestream krakermeppen.![]()
![]()
![]()
Debiele laaf wilde toch ook een vrouw erbij?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
ik voorspel middelste man vind het leukstquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
Eéntje wil er al opklimmen?
[ afbeelding ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Onze linker of hun linker?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik heb gelezen wat die ziekte inhoud. Daar wordt je niet blij van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dan ook niet dat ze zich heeft opgegeven voor dit programma.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Utostreams zijn toch geen reet aan, dus maar even over naar AT5.
Lifestream krakermeppen.![]()
![]()
géén silver fox, deze......
Beetje potloodventertype ditquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Onze.quote:
Fijne zussenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:10 schreef Ransjih het volgende:
zn zussen hebben hem opgegeven, hij kent tineke niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar maakte ik niet eens de 10 minuten mee afquote:
Oh Lawd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mijn God... Wat een klapjostie.. Nog erger dan die clown voor Aike
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
dat dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Beetje potloodventertype dit![]()
![]()
Deze.quote:
als iemand over mij `zo n vrouwtje`zou zeggen mag dat ventje meteen gaanJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Misschien heeft hij wel een heel lief karakterquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat eng![]()
![]()
![]()
Dat voorhoofdquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn God... Wat een klapjostie.. Nog erger dan die clown voor Aike
[ afbeelding ]![]()
die kin!Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ach Alfred zag haar op tv, er zijn 2 soorten mensen jij en anderen en wat ze ook zeggen...... toen was ik het kwijt.....
Ik moet zeggen, 10us speelt het spel wel leuk mee.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Of heel goed in bed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een heel lief karakter![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze zijn ook voor de date?
Zien er beter uit dan degene die er nu is.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze zijn ook voor de date?
Zien er beter uit dan degene die er nu is.
Nee , dat kan nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:11 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een heel lief karakter![]()
![]()
![]()
ahhh weet je, t is vast een hele hele lieve man. Prettige stem ook. Mooie oorbel.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Voel eens onder mn regenjasquote:
hehehehe
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Die grijze hardloper.. die neukt vast ook nog welquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
inde eerste seconde weet je het vaak al
Lekker voor Ouwe60![]()
![]()
Wat triest weerquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:10 schreef Ransjih het volgende:
zn zussen hebben hem opgegeven, hij kent tineke niet![]()
![]()
SOONY![]()
Om beurten er overheenquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Die gaat dan toch uithuitttttquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeee hij heeft gele onderbroeken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Voel eens onder mn regenjas
hehehehe![]()
![]()
![]()
Dat gaat over die grap die Gio met Mark heeft besproken om 31 maart te zeggen dat hij 24 uur heeft aangevraagd en s avonds afscheidfeestje zou geven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Of een bafferquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hou op met mequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die grijze hardloper.. die neukt vast ook nog wel
Lekker voor Ouwe60![]()
en met Tineke weer een, nee! ik doe het nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef Ransjih het volgende:
geen kinderen, vroeger een rat en nu een kat
hij lijkt me wél een Smulders type....Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Neeeee neeee neeee ik wil het niet horen .![]()
![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
die heeft vast een Befsnorkel thuisquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Neeeee neeee neeee ik wil het niet horen .
Forum Opties Forumhop: Hop naar: