SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan wil dat Wilco het nog een keer gaat nameten
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze gaan natellen. Ik hoop toch zo dat er een rekenfout is gemaakt. Ik wil die kop van die neus wel zien.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Heeft om 15.00 uur een afspraak met een mogelijke trouw kandidaat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tien al wat nuttigs gedaan?Allemaal cabaretteketet!![]()
oei hij is het er echt niet mee eens.....Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
als ze gaan natellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:06 schreef notturna het volgende:
Ze gaan natellen. Ik hoop toch zo dat er een rekenfout is gemaakt. Ik wil die kop van die neus wel zien.
wint chris
die had 75 puntenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Wacht ik weet het al die hebben ze laten winnen omdat hij er uit gaat in mei en neus er uit wordt gestemd![]()
neequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef Prisha het volgende:
oei hij is het er echt niet mee eens.....
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Hopelijk gaan Gio en Noompie weer gillen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft om 15.00 uur een afspraak met een mogelijke trouw kandidaat.
Weet Tien dat zelf ook al?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft om 15.00 uur een afspraak met een mogelijke trouw kandidaat.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
de een blijft zeikenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef Prisha het volgende:
oei hij is het er echt niet mee eens.....
een ander lacht en geeft de winnaar een handIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
zijn gewoon acteurs waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft om 15.00 uur een afspraak met een mogelijke trouw kandidaat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat weet ze al sinds gisteren, tenminste dat verkondigde ze zelf steeds.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet Tien dat zelf ook al?Allemaal cabaretteketet!![]()
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zijn gewoon acteurs waarschijnlijkAllemaal cabaretteketet!![]()
Volwassen mensen die gaan lopen sneuneuzen over een spelletje.
Juist als je denkt dat het niet triester kan...![]()
![]()
een silver foxquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zijn gewoon acteurs waarschijnlijk
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Dit gaat gedoe geven, nou ja dat hoop ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Juist als je denkt dat het niet triester kan...
De poort !!
Isa komt terug !!
O nee..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik ben voor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef rico80 het volgende:
Zou het niet hilarisch zijn als hij weer winnaar af is.![]()
gaat om het groepsgevoelquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Juist als je denkt dat het niet triester kan...Het is het weer nét niét
Dat hoop ik oohookquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Dit gaat gedoe geven, nou ja dat hoop ik.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waarmee het groepsgevoel in die loods weer haarscherp in beeld gebracht is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef ammartje het volgende:
[..]
gaat om het groepsgevoelHet is het weer nét niét
![]()
![]()
ZO de spelen al klaar?
Wat is er met Ivan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wat een zooi daar bij die ingang..
en dan komt er klant straks..
amateurs.. leren het nooit
de TYFUS MET ZE
#ANTON-MODE'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan is het niet eens met de uitslag, ze gaan volgens mij door tot hij wel gewonnen heeftquote:
Ivan is niet eens met de uitslag en ze zijn nu aan het nameten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Dotteke het volgende:
ZO de spelen al klaar?
Wat is er met Ivan?Silence breaks apart, Brightness comes to life
O kinderachtig mannetje, kan hij niet tegen zijn verliesquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ivan is het niet eens met de uitslag, ze gaan volgens mij door tot hij wel gewonnen heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ahh gossie zielepietenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:14 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ivan is het niet eens met de uitslag, ze gaan volgens mij door tot hij wel gewonnen heeftJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Die baalt dat hij heeft verloren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Dotteke het volgende:
ZO de spelen al klaar?
Wat is er met Ivan?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef LLgetikt het volgende:
wat een zooi daar bij die ingang..
en dan komt er klant straks..
amateurs.. leren het nooit
de TYFUS MET ZE
#ANTON-MODE
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: