Dan ga je er specwise toch nauwelijks op vooruit?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xiaomi mi note 16gb bamboo editie is nu te koop voor ¤400 euro. Als ik nu mijn HTC One M8 verkoop hoef ik enkel ¤100 bij te betalen maar 16gb is gewoon te weinig :/. Prijzen gaan wel snel omlaag. Zal vast goedkoper zijn als de Xiaomi mi note pro editie beschikbaar is.
Het gaat mij meer om de grote van het scherm en die lelijke on-screen knoppen die de Xiaomi niet heeft, waardoor ik een mi note overweeg. Het design van de Xiaomi is ook wel tofquote:Op maandag 30 maart 2015 13:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan ga je er specwise toch nauwelijks op vooruit?
http://www.mi.com/en/events/launch-jan/quote:Op maandag 30 maart 2015 14:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de grote van het scherm en die lelijke on-screen knoppen die de Xiaomi niet heeft, waardoor ik een mi note overweeg. Het design van de Xiaomi is ook wel tof. De Xiaomi mi note pro gaat waarschijnlijk ¤700 euro kosten.
Dat zijn de prijzen in China. De Xiaomi's die wij als Europeanen kunnen bestellen zijn alleen verkrijgbaar via derde partijen, waardoor het bedrag aanzienlijk oploopt.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.mi.com/en/events/launch-jan/
daar noemen ze 3299rmb, 490 euro. Met eventuele tax wordt dat wel iets meer, maar geen 700 toch?
de normale note is 341/415 euro als je de prijs van xiaomi overneemt, dus dat verschilt niet veel met winkelprijs.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zijn de prijzen in China. De Xiaomi's die wij als Europeanen kunnen bestellen zijn alleen verkrijgbaar via derde partijen, waardoor het bedrag aanzienlijk oploopt.
quote:
Dan gaat het vaak met PostNL, dat lukt wel binnen een dag of 10-12 over het algemeen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef zik3100 het volgende:
Als ik bij banggood voor 90 cent priority direct mail kies gaat men pakketje dan ook effectief binnen de 10 dagen aankomen? Of kan ik dan beter 10 euro betalen en het met expedited shipping verzenden en zekerder zijn dat het ook effectief sneller aankomt?
Of als iemand een usb poort van een jiayu g4s verkoopt of een kappote g4 wel doneren mag je het ook even laten weten.
Waarom staat er dan geen tracking bij? Ik dacht dat PostNL standaard tracking nummers geeft.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan gaat het vaak met PostNL, dat lukt wel binnen een dag of 10-12 over het algemeen.
Nee, ook zonder tracking.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef zik3100 het volgende:
[..]
Waarom staat er dan geen tracking bij? Ik dacht dat PostNL standaard tracking nummers geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OnePlus hoort daar imo niet tussen. Jaiyu is bekender en groter dan Oneplus imoquote:De OnePlus One, Samsung galaxy S5, Iphone 6, Nexus 6, HTC One M8 ... Allemaal flagships van de bekende merken. Maar wat heeft China op dit gebied te bieden?
Voor ons ja, niet voor de meute die op de frontpage komtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef Catch22- het volgende:
ff lezen
[..]
De OnePlus hoort daar imo niet tussen. Jaiyu is bekender en groter dan Oneplus imo
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:36 schreef rene90 het volgende:
Breaking news...alles komt goed. Rutte heeft een gesprekje gehad in China met ZOPO
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |