vast en zeker veel te veel....quote:Op woensdag 8 april 2015 11:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik ben benieuwd waar je mee thuiskomt uiteindelijk.
Heb je het boekje ontvangen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Crientj het volgende:
Top, ik zie 'm vanzelf wel verschijnen ^^.
Goeiequote:Op woensdag 8 april 2015 12:51 schreef gebakken-koekje het volgende:
Er zat een boekje bij mij in de brievenbus!![]()
Wel even iets voor de mensen die de action enveloppen gebruiken, die leuke gekleurde bubbelenveloppen. Als je met stift het adres op die stickertjes schrijft kan het gaan vervagen. Er kan dus het best even een plakbandje overheen ofzo dat het niet uitloopt of met permanent marker op het etiketje schrijven, zal zonde zijn als er boekjes verdwijnen omdat de postbode het adres niet kan lezen.
Maar ik kan weer knutselen
quote:
Wat een leuk boekje weer!quote:Op woensdag 8 april 2015 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo
Hij is afgelopen vrijdag al op de post gegaan, dus hij heeft er even over gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
dik aanbrengen inderdaad en er dan een papiertje op duwen en er weer af trekkenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:47 schreef mocha het volgende:
Wat gaan we snelll!! En wat een leuke sneakpeaks weer![]()
Boekje van Muck kan morgen op de post, MissStevie![]()
Ik ga vanavond weer knutselen. Afgelopen dagen helemaal geen tijd gehad![]()
een structuur maken zoals voorbeeldje van gebakkenkoekje lukt me nietMisschien nog meer en dikker aanbrengen?
als me dat niet lukt....quote:Op donderdag 9 april 2015 16:01 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
dik aanbrengen inderdaad en er dan een papiertje op duwen en er weer af trekken
Fijn! Hier is het boekje ook aangekomen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:51 schreef Aspergermeisje het volgende:
Spuuglokje, het boekje is aangekomen hoor!
Sorry, ja - hij is binnen!.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb echt zulke leuke plannen met Crientj dr boekjeal druk met de voorbereidende werkzaamheden
Fijn! Heb je toevallig een sneak voor me?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |