Kijk dat moeten we hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aanstekelijk. Ik wil de volgende ronde ook meedoen
.
Jouwe is klaar! Ik ga hem morgen of overmorgen op de bus doen!quote:
Verzenddatum is toch ook 6 april? Komt waarschijnlijk tegelijk aan, of je hem nou morgen of maandag/dinsdag op de post doet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:50 schreef simmu het volgende:
mij gaat het niet lukken om het boekje morgen al op de post te doen. dus dat wordt maandag annex dinsdag (want pasen)
ja, is ook wel en weet ik ook wel. maar ik had het gewoon in mn kop zitten dat het dinsdag bezorgd zou moeten worden als ik morgen opstuur. net als zoals wanneer ik normaal op maandag opstuurquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Verzenddatum is toch ook 6 april? Komt waarschijnlijk tegelijk aan, of je hem nou morgen of maandag/dinsdag op de post doet.
Het boekje dat ik nu heb gaat morgen meereizen naar mijn ouders en daar gaat hij ergens dit weekend op de post (afhankelijk van wanneer mijn vader langs de brievenbus rijdt). Even gebruik maken van de gemakken van het ouderlijk huis.
Thanksquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:13 schreef mocha het volgende:
[..]
Muck d'r boekje toch
Wat trouwens ook een tof boekje is. Lekker veel geschreven Muck.
[..]
Thanks![]()
Ik vind dit zo leuk om te doen .![]()
Ik ga denk ik aan nog een boekje beginnen, voor mezelf.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:30 schreef MissStevie het volgende:
Wat leuk al die enthousiasme!heb zo een voorgevoel dat in een volgende ronde de groepjes een stukje groter gaan zijn
ik snap ook wel waarom jaleesajoia aan 2 RR's mee doet. Mw. Puff's boekje is ook al bijna klaar.. Dus dan weer 2 weken wachten voor ik aan de knutsel kan.. maar ik ben verder niet enthousiast over dit project hoor
![]()
Hoezee!quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Aspergermeisje het volgende:
Daarna foto's gemaakt, envelop klaargemaakt en die staat nu op de kast om op de post te gaan.
quote:Op zondag 5 april 2015 08:59 schreef Duufje het volgende:
Ik vind dat er te weinig sneak previews zijn hoor
Voor Mocha:quote:Op zondag 5 april 2015 08:59 schreef Duufje het volgende:
Ik vind dat er te weinig sneak previews zijn hoor
Kantquote:Op zondag 5 april 2015 09:52 schreef mocha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor Muck
(en Duufje)
nog niet klaar, nog een paar bladzijdes tegaan
slechte foto, i know
M'n vriend vindt het maar raar verder en verder hou ik het net zo geheim als fokquote:Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef MissStevie het volgende:
er hangt nog een aardig taboe om het knutselen en kleuren heen iddik ben ook een geheime knutselaar.. als vrienden dit zouden weten dan zoUden ze daar wel ff een lullig grapje over gemaakt worden denk ik
Dit inderdaad. Ieder z'n ding hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Duufje het volgende:
Je merkt idd wel snel genoeg welke vrienden/familie geintresseerd zijn in je gefreubel en welke niet. Ik vind het zo fijn om lekker bezig te zijndat het me weinig interesseert wat een ander ervan vind.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Gisteren nog wat last minute stress (lijm wilde niet netjes drogen), maar uiteindelijk toch in de envelop kunnen doen. Na het dichttapen van de vlop helaas beseft er geen foto's van genomen te hebben. (grmbl, ik vergeet altijd overal foto's van te maken).
Straks nog even postzegels kopen en dan gaat het boekje van Gebakken-koekje weer op reis.
bij mij werd t op papier echt snel groen of bruinigquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb vandaag eens geëxperimenteerd met waterverf op krantenpapier. Heb heel goedkope genomen, 5 kleurtjes bij Kruidvat. Mengen is toch best lastig. Nu wachten op het nieuwe boekje!
Oh leuk!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb je boekje hier Spuuglokje! Ben al druk aan de knip
eerst gesso er overheen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij mij werd t op papier echt snel groen of bruinignog even oefenen
das een goede tip idd! Hier hebben ze bij de wibra gesso voor 2,50 ofzo dacht ik.quote:
Daar heb ik ook mijn gesso vandaan, werkt perfectquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef MissStevie het volgende:
[..]
das een goede tip idd! Hier hebben ze bij de wibra gesso voor 2,50 ofzo dacht ik.
morgen ga ik mevrouw Puff haar boekje afmaken en sneak's plaatsen en maken bij daglicht![]()
Sarabi zeg maar wanneer er een nieuw boekje welkom is
en Mocha, zodra je een boekje af hebt, mag je hem van mij wel meteen doorsturen hoor(als hij een keer eerder af is bedoel ik dan
)
steeds als ik een vrije dag heb knal ik in en paar uur 8 blz's erdoorheeninspiration loads
Zo leeeeeeuuheeuuukk!!quote:
De bloemetjespagina uit mijn eigen boekje heb ik met creapatch pearl van de Action gedaan, en de kersenpagina uit het boekje van Summerbreeze heb ik met creapodge (dat is hetzelfde maar dan zonder parelmoerglans) van de Action gedaan. Dat is lijm en vernis in één. Ik heb ook nog een sparklevariant, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Het is heel goedkoop spul, nog geen euro per flesje.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:13 schreef nectarientje het volgende:
Wat is dat gesso? Heb jij daar die bloemetjespagina mee gedaan Spuug?
Waarom moest ik dat nou weer lezen? Ik heb mezelf een action-verbod opgelegd omdat er te veel leuks te koop is. Maar ik ben bang dat ik dat verbod nu ga breken, want ik heb hier een pot modpodge (de echte dus) staan, maar die is bijna op.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
De bloemetjespagina uit mijn eigen boekje heb ik met creapatch pearl van de Action gedaan, en de kersenpagina uit het boekje van Summerbreeze heb ik met creapodge (dat is hetzelfde maar dan zonder parelmoerglans) van de Action gedaan. Dat is lijm en vernis in één. Ik heb ook nog een sparklevariant, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Het is heel goedkoop spul, nog geen euro per flesje.
Gesso is heel leuk spul! Je kan het als ondergrond op (dun) papier aanbrengen en laten drogen zodat je er met verf overheen kan maar je kan er ook mee "schrijven" zodat je een soort 3d letters hebt en als dat droog is kan je er ook weer overheen schilderen.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:13 schreef nectarientje het volgende:
Wat is dat gesso? Heb jij daar die bloemetjespagina mee gedaan Spuug?
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Waarom moest ik dat nou weer lezen? Ik heb mezelf een action-verbod opgelegd omdat er te veel leuks te koop is. Maar ik ben bang dat ik dat verbod nu ga breken, want ik heb hier een pot modpodge (de echte dus) staan, maar die is bijna op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |