Wat goed dat je dat nu pas zegt, nu kan ik niet meer naar de stadquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:15 schreef Duufje het volgende:
Ff n tip voor de washi verslaafden. Bij de hema liggen bij de paas spullen schattige tapjes, 1+1 gratis. Vier rolletjes voor n euro. [ afbeelding ]
De vlaggetjes vind ik t tofst.
Wauw wat knap dat je sterk bent geweest! Ik had laatst idd ook kruidvat geplunderd. A4 papier in leuke dessigns, eeb blok met karton met allerlei designs en lijm.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat nu pas zegt, nu kan ik niet meer naar de stad
Kruidvat had ook wat leuke dingetjes, maar ik ben sterk geweest, heb nog genoeg, moet ik m'n creativiteit maar iets meer aanspreken
Hihi. Ik stond in de rij toen iemand voor me een rolletje had, zei de mevrouw aan de kassa ze zijn 1+1 gratis! Dus pak er nog maar een bij. Dus ik ook gauw uit de rij gegaan en gepaktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Duufje wat een goede aanbieding! Ik voel een spontaan Hemabezoek opkomen morgenvroeg!
Ik vind die vlaggetjes heel mooi, maar die turquoise met groene het mooist.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef Duufje het volgende:
[..]
Hihi. Ik stond in de rij toen iemand voor me een rolletje had, zei de mevrouw aan de kassa ze zijn 1+1 gratis! Dus pak er nog maar een bij. Dus ik ook gauw uit de rij gegaan en gepakthet stond er namelijk niet duidelijk bij in het schap.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:14 schreef nectarientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu met snuiflijm!
Helaas wel echt te laat gekocht waardoor sommige pagina's stom hobbelig zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
![]()
Ziet er leuk uit. Ben benieuwd naar het geheel.
Heb ook pas sinds vandaag prittquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Helaas wel echt te laat gekocht waardoor sommige pagina's stom hobbelig zijnEn natuurlijk als ik klaar ben de beste inspiratie.. Crientje, hij gaat morgen alvast op de bus
Inspiratie opschrijven en gebruiken voor de volgende!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Helaas wel echt te laat gekocht waardoor sommige pagina's stom hobbelig zijnEn natuurlijk als ik klaar ben de beste inspiratie.. Crientje, hij gaat morgen alvast op de bus
thnxquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Boekje ontvangenwat leuk van jullie beide
Hij komt nu toch juist netjes uit? Jij kon beginnen met twee pagina's naast elkaar als het goed isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Crientj het volgende:
(Overigens, volgens mij heb jij 7 pagina's zelf weten te vullen, ik zal kijken of ik voldoende inspiratie heb om een extra pagina te vullen, zodat de rest weer netjes uitkomt.)
Dit is precies waarom ik ook 7 pagina's heb gevuld.quote:Op woensdag 1 april 2015 04:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij komt nu toch juist netjes uit? Jij kon beginnen met twee pagina's naast elkaar als het goed isDan hoef jij geen extra te doen,want de volgende heeft dan ook een dubbele om mee te beginnen.
Yeah.!!quote:Op woensdag 1 april 2015 13:05 schreef Sarabi het volgende:
Alvast de achtergrondjes gemaakt voor het boekje van Mocha
haha.. soms heb je gewoon nieuwe dingen nodig als je inspiratie krijgt..quote:Op woensdag 1 april 2015 13:29 schreef mocha het volgende:
[..]
Yeah.!!
Kom net van Flying Tiger vandaan.
Heb ik lang volgehouden, de koopstop.
Oeps
Boekje van Mevr.Puff kimt vanavond af. Dan zou ie morgen op de bus kunnen.
Maar Tiger is zo leukquote:Op woensdag 1 april 2015 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier ook flying tiger25¤ aan waterverfmeuk, papier, stempels en lijm. Zucht
Ik moet me ook inhouden, ben te klein behuisd. De big bazar heeft geen waterverf anderd had ik die denk ik wel gekocht. Wel acryl en gesso, action naapers.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik mis eigenlijk (water)verf
Maar ik probeer me nog even in te houden
bijna alles van die winkel zou ik zonder twijfelen mn huis in slepenquote:
Oh zo. Ja okay, dan snap ik jequote:Op woensdag 1 april 2015 04:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij komt nu toch juist netjes uit? Jij kon beginnen met twee pagina's naast elkaar als het goed isDan hoef jij geen extra te doen,want de volgende heeft dan ook een dubbele om mee te beginnen.
Wohhh dat ziet er geweldig uit!quote:Op woensdag 1 april 2015 17:20 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet nog één pagina, maar alvast een sneak voor Spuuglokje!
[ afbeelding ]
Sure! Ik ga vandaag aan mijne beginnen, dus kan hem dan morgen denk ik ook al doorsturenquote:Op woensdag 1 april 2015 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaleesa kan ik het volgende boekje ook alvast opsturen?
Spannendquote:Op woensdag 1 april 2015 16:59 schreef Sarabi het volgende:
Opeens allemaal inspiratie voor Mocha's boekje
Yeah, gaat lekker vlot zoquote:Op woensdag 1 april 2015 18:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
En er is weer een boekje naar het Westen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just Breathe
Als je een film als 'Gegen die Wand' tipt, snap je precies mijn smaak.quote:
Ik heb geprobeerd het speciaal voor jou te maken adhv de dingen die je leuk vindt. Dat is dan goed gelukt blijkbaar!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je een film als 'Gegen die Wand' tipt, snap je precies mijn smaak.En dat konijnenplaatje is too cute
en ik hou van sneeuw en patronen en ook van (peren-)taart. Zo leuk!
Super! thnx!! kan ik weer aan de knutselquote:Op donderdag 2 april 2015 09:28 schreef mocha het volgende:
Miss Stevie: Boekje van Mevr.Puff is ahgi morgen bij je
gelijk opgezocht, er wordt gewoon bezorgdquote:Op donderdag 2 april 2015 09:30 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Super! thnx!! kan ik weer aan de knutsel![]()
![]()
Nu hopen dat er post wordt bezorgd op goede vrijdag
Top! Ach anders had ik hem zaterdag gehadquote:Op donderdag 2 april 2015 09:33 schreef mocha het volgende:
[..]
gelijk opgezocht, er wordt gewoon bezorgd
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:56 schreef simmu het volgende:
ik heb het weekend echt nodig hoor dames (alhoewel ik al wel 2 pagina's af heb). ik had al wat meer af willen hebben, maar ik heb ff toestandjes hier. (onze knuffelkater is ziek en opgenomen nu, want ik vertrouw het niks)
wat naarquote:Op donderdag 2 april 2015 11:56 schreef simmu het volgende:
ik heb het weekend echt nodig hoor dames (alhoewel ik al wel 2 pagina's af heb). ik had al wat meer af willen hebben, maar ik heb ff toestandjes hier. (onze knuffelkater is ziek en opgenomen nu, want ik vertrouw het niks)
doe je mee aan nog een RR project?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef mocha het volgende:
Kreeg net een berichtje dat er thuis "nog zo'n freubelboekje" op me ligt te wachten
Yeah!
Muck d'r boekje tochquote:Op donderdag 2 april 2015 22:01 schreef MissStevie het volgende:
[..]
doe je mee aan nog een RR project?
Thanksquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:48 schreef MissStevie het volgende:
Mocha, het boekje is veilig aangekomen!Hij is leuk.. en wat heb je er leuke dingetjes in gemaakt!!
![]()
Aanstekelijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:15 schreef Moira. het volgende:
Leuk om te zien allemaalOok jullie enthousiasme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |