abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151014809

Welkom in het centrale FC Utrecht-topic!

//

Het eerste elftal:

Fransie van Seumeren:

Ons grootste talent en Amerikaans international:

1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:

Memorabele FCU-wedstrijden:

• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_151014986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:55 schreef Downwards het volgende:

[..]

Niet als hij in de enige rol die hij zal en wil aannemen geen reet toevoegt.

Als hij bijv. TD zou worden en het gaat toch niet door is het wel jammer te noemen.
Wel benieuwd wat er met van den Ham gebeuren gaat.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_151015102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Matip het volgende:

[..]

Wel benieuwd wat er met van den Ham gebeuren gaat.
Hij had zijn lot toch verbonden aan dat van Robby? Zie voor hem eerlijk gezegd ook geen rol meer weggelegd bij het eerste elftal.. Maar goed, het is FC Utrecht, dus wie weet wordt hij wel de nieuwe hoofdcoach.
pi_151015135
Als vd Ham ook zou vertrekken dan was dat nu al wel bekend lijkt me.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151015227
Hij zal wel solidair met Robby zijn. Zie geen toekomst voor Harry. Trainer van buitenaf, daar hoop ik op.
pi_151015428
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als vd Ham ook zou vertrekken dan was dat nu al wel bekend lijkt me.
Zou ook kunnen dat ze nog aan het kijken zijn of hij een rol en zo ja welke rol hij kan vervullen in de toekomst.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:30:52 #7
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_151015856
Die Utrecht samenvatting tegen Roda.

Mertens, van Wolfswinkel, Mulenga :*
pi_151015898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Pino0 het volgende:
Die Utrecht samenvatting tegen Roda.

Mertens, van Wolfswinkel, Mulenga :*
Te klein, te traag, te weing techniek.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:48:00 #9
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151016398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Downwards het volgende:

[..]

Te klein, te traag, te weing techniek.
Vorm
Schut
nesu
Van dijk
silberpower
Wolfwinkel
Nijholt
Mertens'
Mulenga

Ik noem maar iets. Als we een kwart nu nog hadden. Hadden we voor top 4 gespeeld
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_151016412
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Vorm
Schut
nesu
Van dijk
silberpower
Wolfwinkel
Nijholt
Mertens'
Mulenga

Ik noem maar iets. Als we een kwart nu nog hadden. Hadden we voor top 4 gespeeld
Ja dat dachten we toen ook.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:51:21 #11
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151016507
Oh

Strootman vergessen,

Hierbij een voorspelling

Rob Alflen volgend jaar geen trainer meer is van Fc Utrecht. Uit verschillende hoeken zijn negatieve verhalen gekomen betreffende de trainingen:
- Er vinden te weinig trainingen plaats die specifiek op systeem gericht zijn. Patronen, looplijnen, vastigheden etc.
- Hij laat zijn hulpjes (Ultee, Koevermans etc.) te vaak de training leiden en staat zelf op tribune een peuk te doen.
- Organisatorisch laat het nog wel eens te wensen over (leidinggeven)
- Grijpt veel te weinig in!
Zaak Kali gehad, daarna een overdreven sanctie tegen Barazite voor te laat zijn, om enigszins te compenseren.
Maar tijdens de 6-2 tegen AZ stond Rubin klaar om in te vallen (voor Haller) maar Chris Kum gaf aan niet verder te kunnen.
Kai Heerings moest voor hem invallen maar Heerings was zijn wedstrijdshirt binnen vergeten. Hier geen sanctie opgelegd, dit was voor vele de druppel.

Men kijkt welke trainers er beschikbaar zijn die pressievoetbal in 433 systeem als visie heeft (lees: binnen voetbalvisie van Co)
Keuze 2 opties:
1. Goedkoopste oplossing. Ze gaan nu eerst kijken binnen de eigen organisatie wie dat eventueel kan overnemen: opties zijn vd Ham (of Pronk).
2. Trainer van buitenaf moet uit het contract lopen of geen club hebben. Een trainer bij een club wegkopen is geen optie ivm financiėle plaatje van de club.
Luc Nijholt is in ieder geval ook een kandidaat (stal van Co).

Wat betreft de spelerszaken een update.

KEEPERS
Verhoeven gaan ze nog mee praten, staat in belangstelling van veel clubs om eerste keeper te worden. Ligt eraan wat hij zelf wilt. Als Utrecht nog iets wilt verdienen, moet hij komende zomer weg.
Ruiter gaat weg naar een buitenlandse club voor een goed bedrag!
Hiervoor gaat men de markt op om vervanger te halen, er zijn al een 3-tal keepers in beeld.

VERDEDIGING
Letschert is al vastgelegd.
Markiet mag weg tegen een redelijk bod.
Men is in Frankrijk aan het kijken naar een rechtsback.
Zullo, Heerings en Cortie lopen uit hun contract.
Contract Hardeveld word opgewaardeerd!
Abena komt door vanuit Jong.

Nieuwe seizoen:
Hardeveld-Letschert-Leeuwin-Nieuwe aankoop

MIDDENVELD
Ayoub is te koop voor een goed bedrag, men verwacht dat hij gaat.
Tevens krijgt men nog een x-bedrag van Feyenoord overgemaakt mbt Toornstra. Van dit bedrag gaat men kijken om een "steunpilaar" te krijgen binnen de mogelijkheden. Een leiderstype.
De rest blijft redelijk hetzelfde. Keuze tussen Goossens en Ramselaar is geweest, Ramselaar komt definitief bij A-selectie.
Janssen, Diemers, Amrabat en Rubin blijven erbij.
Sarota, Nando, Pappot etc. probeert men te slijten.

AANVAL
Haller gaat komen, word in April vastgelegd.
Boymans is te koop voor een goed bedrag (Vincent Janssen is het alternatief).
Duplan word verlengd (met 2 jaar).
Verbeek is gewogen en te licht (en blessuregevoelig) bevonden, moest bijna 7 ton kosten (kwam nog bonussen bij). Er word gekeken of men nog een buitenkansje kan vinden voor de linksbuiten plaats. Men houd hierbij ook de degradatiestrijd in de gaten (NAC, Dort, Heracles, GAE).
De Kogel: exit.

Dus resumerend:
Nieuwe keeper
Nieuwe rechtsback
Nieuwe middenvelder (ipv Ayoub)
Nieuwe linksbuiten (ipv Verbeek)
Nieuwe spits (Haller!)
Bij vertrek Boymans: nieuwe extra spits.

Staat een hoop (goeds) te gebeuren heren! Mede met voetbalvisie van Co. Ik krijg eindelijk het gevoel dat men de goede weg ingeslagen is, maar kritisch zullen we blijven.

[ Bericht 100% gewijzigd door RoodWitBlauw op 25-03-2015 12:57:22 (Fcu.net) ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_151017039
Wie zien jullie graag als nieuwe hoofdtrainer komen?

Is Jean-Paul de Jong een optie? De afgelopen twee seizoenen heeft hij prima werk afgeleverd bij FC Eindhoven. Hij kent FC Utrecht door en door.
pi_151017076
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:

Is Jean-Paul de Jong een optie? De afgelopen twee seizoenen heeft hij prima werk afgeleverd bij FC Eindhoven. Hij kent FC Utrecht door en door.
Is geen optie want die heeft ''ruzie'' met Van Seumeren wegens het doorsluizen van kaartjes.
pi_151017157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is geen optie want die heeft ''ruzie'' met Van Seumeren wegens het doorsluizen van kaartjes.
Wat.

Vertel me meer, want als ik google, kan er niets over vinden.
pi_151017275
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat.

Vertel me meer, want als ik google, kan er niets over vinden.
De Jong beheerde Klein Galgenwaard, een maatschappelijk project voor arme kinderen die dan konden voetballen e.d. en het schijnt (!) dat De Jong via de club goedkoop aan (seizoens)kaarten kon komen en deze met winst heeft doorverkocht in die tijd...
pi_151017558
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Jong beheerde Klein Galgenwaard, een maatschappelijk project voor arme kinderen die dan konden voetballen e.d. en het schijnt (!) dat De Jong via de club goedkoop aan (seizoens)kaarten kon komen en deze met winst heeft doorverkocht in die tijd...
Klopt en dat neemt Frans hem - terecht - erg kwalijk. Ondenkbaar dat JP wordt aangesteld, zolang Frans het min of meer voor het zeggen heeft.. Zulke dingen vergeet hij niet.
pi_151017583
Hm, die valt dus af.

Is de kans aanwezig dat Harry van den Ham wordt doorgeschoven naar de post van hoofdtrainer?
pi_151017632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, die valt dus af.

Is de kans aanwezig dat Harry van den Ham wordt doorgeschoven naar de post van hoofdtrainer?
Die kans lijkt mij het grootste zelfs.
pi_151017641
Het maakt mij niet uit wie er komt, maar dit is gewoon een logische conclusie. Nu snel iemand vinden zodat hij vast aan het team van volgend jaar kan beginnen te bouwen en er geen aankopen worden gedaan die later nutteloos op de bank komen (zoals met Rodney Sneijder bijvoorbeeld).
pi_151017662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind Marinus Dijkhuizen het prima doen met Excelsior en vind ook dat hij zich heel fatsoenlijk en realistisch presenteert in de media. Ook iemand die nog brandt van de ambitie.

Er zijn natuurlijk betere coaches met meer ervaring te bedenken, maar er is niet zo gek veel mogelijk. Mensen die aan een Van Marwijk denken bijvoorbeeld.. :')
pi_151017681
Dijkhuizen heeft een doorlopend contract en ik denk niet dat Utrecht geld gaat betalen om een contract af te kopen...

Daarbij doet ie het nu leuk natuurlijk maar ik zie liever eens een echt ervaren trainer voor de groep..
pi_151017693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Dijkhuizen heeft een doorlopend contract en ik denk niet dat Utrecht geld gaat betalen om een contract af te kopen...
Tot de zomer van 2016. Dat hoeft niet zo gek veel te kosten, al is het niet ideaal.
pi_151017730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarbij doet ie het nu leuk natuurlijk maar ik zie liever eens een echt ervaren trainer voor de groep..
En aan wie denk je dan?
pi_151017768
Ik heb wel een zwak voor Ron Jans, maar denk niet dat ie weggaat bij Zwolle :)
pi_151017792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Ron Jans, maar denk niet dat ie weggaat bij Zwolle :)
Ik op zich ook wel, maar die heeft toch al aangegeven volgend seizoen bij "zijn" PEC te coachen? Lijkt mij onhaalbare kaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')