abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151014809

Welkom in het centrale FC Utrecht-topic!

//

Het eerste elftal:

Fransie van Seumeren:

Ons grootste talent en Amerikaans international:

1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:

Memorabele FCU-wedstrijden:

• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_151014986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:55 schreef Downwards het volgende:

[..]

Niet als hij in de enige rol die hij zal en wil aannemen geen reet toevoegt.

Als hij bijv. TD zou worden en het gaat toch niet door is het wel jammer te noemen.
Wel benieuwd wat er met van den Ham gebeuren gaat.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_151015102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Matip het volgende:

[..]

Wel benieuwd wat er met van den Ham gebeuren gaat.
Hij had zijn lot toch verbonden aan dat van Robby? Zie voor hem eerlijk gezegd ook geen rol meer weggelegd bij het eerste elftal.. Maar goed, het is FC Utrecht, dus wie weet wordt hij wel de nieuwe hoofdcoach.
pi_151015135
Als vd Ham ook zou vertrekken dan was dat nu al wel bekend lijkt me.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151015227
Hij zal wel solidair met Robby zijn. Zie geen toekomst voor Harry. Trainer van buitenaf, daar hoop ik op.
pi_151015428
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als vd Ham ook zou vertrekken dan was dat nu al wel bekend lijkt me.
Zou ook kunnen dat ze nog aan het kijken zijn of hij een rol en zo ja welke rol hij kan vervullen in de toekomst.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:30:52 #7
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_151015856
Die Utrecht samenvatting tegen Roda.

Mertens, van Wolfswinkel, Mulenga :*
pi_151015898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Pino0 het volgende:
Die Utrecht samenvatting tegen Roda.

Mertens, van Wolfswinkel, Mulenga :*
Te klein, te traag, te weing techniek.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:48:00 #9
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151016398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Downwards het volgende:

[..]

Te klein, te traag, te weing techniek.
Vorm
Schut
nesu
Van dijk
silberpower
Wolfwinkel
Nijholt
Mertens'
Mulenga

Ik noem maar iets. Als we een kwart nu nog hadden. Hadden we voor top 4 gespeeld
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_151016412
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Vorm
Schut
nesu
Van dijk
silberpower
Wolfwinkel
Nijholt
Mertens'
Mulenga

Ik noem maar iets. Als we een kwart nu nog hadden. Hadden we voor top 4 gespeeld
Ja dat dachten we toen ook.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:51:21 #11
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151016507
Oh

Strootman vergessen,

Hierbij een voorspelling

Rob Alflen volgend jaar geen trainer meer is van Fc Utrecht. Uit verschillende hoeken zijn negatieve verhalen gekomen betreffende de trainingen:
- Er vinden te weinig trainingen plaats die specifiek op systeem gericht zijn. Patronen, looplijnen, vastigheden etc.
- Hij laat zijn hulpjes (Ultee, Koevermans etc.) te vaak de training leiden en staat zelf op tribune een peuk te doen.
- Organisatorisch laat het nog wel eens te wensen over (leidinggeven)
- Grijpt veel te weinig in!
Zaak Kali gehad, daarna een overdreven sanctie tegen Barazite voor te laat zijn, om enigszins te compenseren.
Maar tijdens de 6-2 tegen AZ stond Rubin klaar om in te vallen (voor Haller) maar Chris Kum gaf aan niet verder te kunnen.
Kai Heerings moest voor hem invallen maar Heerings was zijn wedstrijdshirt binnen vergeten. Hier geen sanctie opgelegd, dit was voor vele de druppel.

Men kijkt welke trainers er beschikbaar zijn die pressievoetbal in 433 systeem als visie heeft (lees: binnen voetbalvisie van Co)
Keuze 2 opties:
1. Goedkoopste oplossing. Ze gaan nu eerst kijken binnen de eigen organisatie wie dat eventueel kan overnemen: opties zijn vd Ham (of Pronk).
2. Trainer van buitenaf moet uit het contract lopen of geen club hebben. Een trainer bij een club wegkopen is geen optie ivm financiële plaatje van de club.
Luc Nijholt is in ieder geval ook een kandidaat (stal van Co).

Wat betreft de spelerszaken een update.

KEEPERS
Verhoeven gaan ze nog mee praten, staat in belangstelling van veel clubs om eerste keeper te worden. Ligt eraan wat hij zelf wilt. Als Utrecht nog iets wilt verdienen, moet hij komende zomer weg.
Ruiter gaat weg naar een buitenlandse club voor een goed bedrag!
Hiervoor gaat men de markt op om vervanger te halen, er zijn al een 3-tal keepers in beeld.

VERDEDIGING
Letschert is al vastgelegd.
Markiet mag weg tegen een redelijk bod.
Men is in Frankrijk aan het kijken naar een rechtsback.
Zullo, Heerings en Cortie lopen uit hun contract.
Contract Hardeveld word opgewaardeerd!
Abena komt door vanuit Jong.

Nieuwe seizoen:
Hardeveld-Letschert-Leeuwin-Nieuwe aankoop

MIDDENVELD
Ayoub is te koop voor een goed bedrag, men verwacht dat hij gaat.
Tevens krijgt men nog een x-bedrag van Feyenoord overgemaakt mbt Toornstra. Van dit bedrag gaat men kijken om een "steunpilaar" te krijgen binnen de mogelijkheden. Een leiderstype.
De rest blijft redelijk hetzelfde. Keuze tussen Goossens en Ramselaar is geweest, Ramselaar komt definitief bij A-selectie.
Janssen, Diemers, Amrabat en Rubin blijven erbij.
Sarota, Nando, Pappot etc. probeert men te slijten.

AANVAL
Haller gaat komen, word in April vastgelegd.
Boymans is te koop voor een goed bedrag (Vincent Janssen is het alternatief).
Duplan word verlengd (met 2 jaar).
Verbeek is gewogen en te licht (en blessuregevoelig) bevonden, moest bijna 7 ton kosten (kwam nog bonussen bij). Er word gekeken of men nog een buitenkansje kan vinden voor de linksbuiten plaats. Men houd hierbij ook de degradatiestrijd in de gaten (NAC, Dort, Heracles, GAE).
De Kogel: exit.

Dus resumerend:
Nieuwe keeper
Nieuwe rechtsback
Nieuwe middenvelder (ipv Ayoub)
Nieuwe linksbuiten (ipv Verbeek)
Nieuwe spits (Haller!)
Bij vertrek Boymans: nieuwe extra spits.

Staat een hoop (goeds) te gebeuren heren! Mede met voetbalvisie van Co. Ik krijg eindelijk het gevoel dat men de goede weg ingeslagen is, maar kritisch zullen we blijven.

[ Bericht 100% gewijzigd door RoodWitBlauw op 25-03-2015 12:57:22 (Fcu.net) ]
pi_151017039
Wie zien jullie graag als nieuwe hoofdtrainer komen?

Is Jean-Paul de Jong een optie? De afgelopen twee seizoenen heeft hij prima werk afgeleverd bij FC Eindhoven. Hij kent FC Utrecht door en door.
pi_151017076
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:

Is Jean-Paul de Jong een optie? De afgelopen twee seizoenen heeft hij prima werk afgeleverd bij FC Eindhoven. Hij kent FC Utrecht door en door.
Is geen optie want die heeft ''ruzie'' met Van Seumeren wegens het doorsluizen van kaartjes.
pi_151017157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is geen optie want die heeft ''ruzie'' met Van Seumeren wegens het doorsluizen van kaartjes.
Wat.

Vertel me meer, want als ik google, kan er niets over vinden.
pi_151017275
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat.

Vertel me meer, want als ik google, kan er niets over vinden.
De Jong beheerde Klein Galgenwaard, een maatschappelijk project voor arme kinderen die dan konden voetballen e.d. en het schijnt (!) dat De Jong via de club goedkoop aan (seizoens)kaarten kon komen en deze met winst heeft doorverkocht in die tijd...
pi_151017558
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Jong beheerde Klein Galgenwaard, een maatschappelijk project voor arme kinderen die dan konden voetballen e.d. en het schijnt (!) dat De Jong via de club goedkoop aan (seizoens)kaarten kon komen en deze met winst heeft doorverkocht in die tijd...
Klopt en dat neemt Frans hem - terecht - erg kwalijk. Ondenkbaar dat JP wordt aangesteld, zolang Frans het min of meer voor het zeggen heeft.. Zulke dingen vergeet hij niet.
pi_151017583
Hm, die valt dus af.

Is de kans aanwezig dat Harry van den Ham wordt doorgeschoven naar de post van hoofdtrainer?
pi_151017632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, die valt dus af.

Is de kans aanwezig dat Harry van den Ham wordt doorgeschoven naar de post van hoofdtrainer?
Die kans lijkt mij het grootste zelfs.
pi_151017641
Het maakt mij niet uit wie er komt, maar dit is gewoon een logische conclusie. Nu snel iemand vinden zodat hij vast aan het team van volgend jaar kan beginnen te bouwen en er geen aankopen worden gedaan die later nutteloos op de bank komen (zoals met Rodney Sneijder bijvoorbeeld).
pi_151017662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind Marinus Dijkhuizen het prima doen met Excelsior en vind ook dat hij zich heel fatsoenlijk en realistisch presenteert in de media. Ook iemand die nog brandt van de ambitie.

Er zijn natuurlijk betere coaches met meer ervaring te bedenken, maar er is niet zo gek veel mogelijk. Mensen die aan een Van Marwijk denken bijvoorbeeld.. :')
pi_151017681
Dijkhuizen heeft een doorlopend contract en ik denk niet dat Utrecht geld gaat betalen om een contract af te kopen...

Daarbij doet ie het nu leuk natuurlijk maar ik zie liever eens een echt ervaren trainer voor de groep..
pi_151017693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Dijkhuizen heeft een doorlopend contract en ik denk niet dat Utrecht geld gaat betalen om een contract af te kopen...
Tot de zomer van 2016. Dat hoeft niet zo gek veel te kosten, al is het niet ideaal.
pi_151017730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarbij doet ie het nu leuk natuurlijk maar ik zie liever eens een echt ervaren trainer voor de groep..
En aan wie denk je dan?
pi_151017768
Ik heb wel een zwak voor Ron Jans, maar denk niet dat ie weggaat bij Zwolle :)
pi_151017792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik op zich ook wel, maar die heeft toch al aangegeven volgend seizoen bij "zijn" PEC te coachen? Lijkt mij onhaalbare kaart.
pi_151017824
Ik heb ook aardig vaak de naam Mario Been langs zien komen, maar ik vind dat toch een net-niet-trainer. Als het tegen zit, maakt hij aardig vreemde capriolen vind ik.
pi_151017848
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook aardig vaak de naam Mario Been langs zien komen, maar ik vind dat toch een net-niet-trainer. Als het tegen zit, maakt hij aardig vreemde capriolen vind ik.
Geen idee waar hij het op baseert, maar Been is volgens mij een vrij dure coach.
pi_151017854
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef Downwards het volgende:

[..]

En aan wie denk je dan?
Jos Luhukay :P
pi_151017895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Jos Luhukay
Vind ik op zich wel een interessante en originele optie.
pi_151017994
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef Downwards het volgende:

[..]

Vind ik op zich wel een interessante en originele optie.
Zeker.

Misschien te duur want hij zal bij Hertha BSC vast wel een flink salaris hebben gehad maar het proberen waard lijkt me. Volgens mij heeft ie ooit wel eens gezegd dat ie zich ook in NL zou willen bewijzen als hoofdtrainer als ie de kans kreeg.

Schijnt verder keihard te zijn, heeft natuurlijk ervaring in Duitsland dus kan een ploeg topfit krijgen en stond daar ook bekend om verzorgd ''Nederlands'' voetbal.

Dat ie dan uiteindelijk ook wel eens is ontslagen dat hoort er denk ik een beetje bij als trainer..
pi_151018255
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien te duur want hij zal bij Hertha BSC vast wel een flink salaris hebben gehad maar het proberen waard lijkt me. Volgens mij heeft ie ooit wel eens gezegd dat ie zich ook in NL zou willen bewijzen als hoofdtrainer als ie de kans kreeg.
Bij Hertha wordt zeker goed betaald, maar hij zal zich ook realiseren dat er (voorlopig) in Nederland niet meer dan een middenmoter als Utrecht inzit voor hem. Als hij het ook graag eens in Nederland wil laten zien, is het wellicht mogelijk dat hij erin stapt.
pi_151018367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:46 schreef Downwards het volgende:

[..]

Bij Hertha wordt zeker goed betaald, maar hij zal zich ook realiseren dat er (voorlopig) in Nederland niet meer dan een middenmoter als Utrecht inzit voor hem. Als hij het ook graag eens in Nederland wil laten zien, is het wellicht mogelijk dat hij erin stapt.
Het lijkt mij persoonlijk de beste kandidaat iig, voor zover ik dat kan inschatten. :P
pi_151018801
Ik hoop nog steeds op Tha_Duck
pi_151018935
quote:
Met het naderende afscheid van Robby Alflen vertrekt er weer een kind van de club bij FC Utrecht. Sneu voor de club, de supporters en vooral de trainer zelf. Voetbal International sprak over de huidige perikelen met Ton du Chatinier, John van Loen en Jan Willem van Ede, die de club én Robby Alflen goed kennen.
John van Loen speelde samen met Alflen bij FC Utrecht en Ajax, was zelfs zijn carpoolmaatje tijdens hun gezamenlijke dienstverband in de hoofdstad. De voormalige spits en assistent-trainer was ooit het eerste slachtoffer sinds Frans van Seumeren de club op 2 april 2008 had overgenomen. Op 23 oktober van dat jaar werd op hoofdtrainer Willem van Hanegem na de hele technische staf ontslagen.

'Van Seumeren heeft de laatste jaren meer verloren dan gewonnen met zijn geld. Toen ik zelf werd ontslagen, stonden we zevende. Als je dan kijkt waar de club nu staat... En juist nu de club niks meer kan halen dit seizoen, was het een mooie gelegenheid geweest om Robby in alle rust aan zijn elftal te laten bouwen. Ik was vrijdag nog in het stadion. Het team creëert een hoop, maar moet alleen wel leren verdedigen.'

Met Robby Alflen verdwijnt er volgens hem weer een echte clubman uit de organisatie. En dat betreurt hij zeer. 'Het valt me op dat er zoveel gesaneerd wordt bij de club. Zelfs de beste werklui zijn inmiddels ontslagen. Er werkte in mijn tijd een vrouw die van alles regelde. Je hoefde bij wijze van spreken maar met je vingers te knippen of ze kwam het brengen. Zat er zeker al dertig jaar. Ook weg.'

Ton du Chatinier voetbalde tien jaar in de Domstad, waar hij Robby Alflen als jeugdspeler zag doorbreken. Maar trainer zijn in Utrecht, dat is andere koek. 'Echt helemaal verbaasd ben ik dan ook niet. De tijd, de tijd, waar krijg je tegenwoordig nog de tijd? Het gebeurt niet zo vaak dat een trainer door de voordeur binnenkomt en door de voordeur weer naar buiten gaat. Ronald Koeman bij Feyenoord was een uitzondering, maar meestal ga je toch echt door de achterdeur.'

Alflen heeft volgens hem ook veel te hoge druk opgelegd gekregen van het bestuur. 'Je moet ook naar de selectie kijken. Toen ik er zat, wilde Frans van Seumeren structureel in de topvier meespelen. Maar dan had hij naar mijn mening door moeten pakken. Prima om een of twee spelers met winst te verkopen, geen zes of zeven. Maar begrijp me goed. Als die man er niet was geweest, hadden we met zelfgemaakte kwartetspelletjes langs de deur gekund om de club in leven te houden.'

Jan Willem van Ede verdedigde van 1982 en 1996 het doel van de Utrechters, waar hij vorig jaar nog een tijdje stage liep. Het nieuws dat Alflen en Adriaanse aan het eind van het seizoen vertrekken, overviel hem. 'Ik ben er erg door verrast. Een dergelijke trainersconstructie sluit je niet voor een jaar. Ik had de laatste weken juist de hoop dat ze op de goede weg waren. Het verbaast me dan ook zeer dat Robby en FC Utrecht elkaar niet wat meer tijd geven.'

De voormalige doelman had Alflen niet alleen als voetballer hoog zitten, maar ook als mens. Hij achtte hem op voorhand geschikt voor het trainersvak. 'Robby is een echt voetbaldier. Een rustige en weloverwogen gozer, die geen domme dingen doet. De doelstelling was spektakel bieden en dat heeft FC Utrecht gedaan. Er staat een jonge, talentvolle groep. Met twee verdedigende versterkingen kan dit elftal heel ver komen.'

Van Loen vreest voor de verdere trainersloopbaan van Alflen. 'Zijn eerste job kan meteen zijn laatste zijn. Want zo gaat dat in de voetballerij.' Ook Van Ede en Du Chatinier hebben het flink met Alflen te doen. Maar Chat ziet een lichtpuntje. 'Bij geen enkele club is de druk zo hoog als bij FC Utrecht. Dan zijn ze weer slapende reus, dan weer een challenger, het houdt nooit op. Echt, als je daar trainer bent geweest, kun je daarna overal terecht.' (Oscar van der Horst)
vi.nl
pi_151019014
quote:
Willem van Hanegem ziet het voortijdige vertrek van Rob Alflen en Co Adriaanse als bewijs dat bij FC Utrecht alle mogelijke vormen van voetbalvisie ontbreken. "De keuzes voor dit seizoen zijn uitgelopen op een fiasco."

Dat vertelt de voormalig trainer en speler van de Domstedelingen tegenover ELF Voetbal. Als hij het voorgelezen persbericht heeft aangehoord, is zijn mening duidelijk. "Het lijkt me niet dat Robby Alflen voor deze oplossing heeft gekozen. Het is een eenzijdig besluit verpakt in Noord-Koreaanse teksten."

"De volgorde van handelen is echter volledig verkeerd. De clubleiding had als eerste Co Adriaanse moeten ontslaan en daarna pas richting Alflen moeten kijken. De clubleiding is een weg ingeslagen. Een voetbalvisie achterna gegaan waar iedereen achter zou staan. Als je daar binnen een jaar vanaf stapt. Dan is er geen visie aanwezig en moet je de technisch adviseur, die alles in de gaten houdt en coördineert, daarvoor aansprakelijk stellen."

Feyenoord
"Adriaanse zal nu wel naar Feyenoord gaan. Hij is een goede vriend van Martin van Geel (technisch directeur, red.). Daar zou ik niet verbaasd over zijn. Adriaanse heeft zogenaamd voetbalwijsheid, maar luister eens naar wat hij zegt. Zolang we met zijn allen achter hem aan hobbelen, gaan we hem nog geloven ook. Co heeft de media mee. Maar we worden niet voor niets Europees links en rechts ingehaald. De speelstijl, die hij voor ogen heeft en naar buiten toe uitdraagt, werkt tegenwoordig niet meer. FC Utrecht staat niet voor niets zo laag en draait haar slechtste seizoen in zes, zeven of misschien wel tien jaar."

"Terwijl FC Utrecht een hele goede groep heeft. Gévero Markiet is een uitstekende voetballer. Ik heb hem onder mijn hoede gehad. Fysiek sterk, kan centraal spelen, heeft een goede techniek. Maar hij wordt pas sinds kort weer gebruikt. Die Kristoffer Peterson is een uitstekende linksbuiten en Rubio Rubin is een groot talent. Ik begrijp niet dat hij niet vaker speelt. Rubin is een uitstekende schaduwspits achter Sébastien Haller."

Stoorzender
"Alleen die Yassin Ayoub is een stoorzender. Toen hij van Ajax kwam, waren Koos van Tamelen erg gecharmeerd van hem. Maar waarom vertelt niemand hem dat hij ook ballen rechtstreeks moet spelen. In plaats van dat voortdurende kappen en draaien. Daar hebben we toch Alflen of Adriaanse voor? Zo moeilijk kan dat niet zijn."

Als nieuwe trainer verwacht Van Hanegem de aanstelling van Jean-Paul de Jong. "Marinus Dijkhuizen wordt ook genoemd, maar als ik hem was, was ik nog minstens een jaartje bij Excelsior gebleven. Niet nu al in een wespennest stappen, waardoor de kans is dat je carrière direct afglijdt."

Veilige oplossing
"Jean-Paul de Jong lijkt me de meest veilige oplossing. Een jongen van de club, populair bij de spelers en hij presteert uitstekend bij FC Eindhoven. Al wil dat eigenlijk niet zoveel zeggen. Onze Jupiler League stelt weinig voor. En spelen voor 20.000 toeschouwers is toch anders dan voor 1.500. Hij zal die uitdaging zeker willen aangaan. Maar als hij zou falen... de clubleiding staat voor een zeer belangrijke beslissing." Zelf heeft Van Hanegem geen interesse om de vacature van technisch adviseur aan te nemen. "Nee, totaal niet. Ik heb bij FC Utrecht ook altijd getracht aanvallend te spelen. Risico's genomen door in de extra tijd voor de winst te gaan, wat niet altijd goed uitpakte. Maar mijn visie werd ook niet door iedereen gedragen. FC Utrecht zit niet op mij te wachten of andersom."
Iedereen heeft zijn mening alweer klaar hoor :P
pi_151021211
quote:
Adriaanse heeft zogenaamd voetbalwijsheid, maar luister eens naar wat hij zegt. Zolang we met zijn allen achter hem aan hobbelen, gaan we hem nog geloven ook.
Niet helemaal mee eens, maar dit is Willem ten voeten uit. Waar anderen zich aan hem ergeren, kan ik eigenlijk wel genieten van Willem.
pi_151023025
Ik mis de namen Gert Kruys en Frans Adelaar hier tot nu toe.
Ik vond destijds Gert Kruys bij Cambuur geen slechte trainer ondanks de degradatie.
pi_151023110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:04 schreef Idisrom het volgende:
Ik mis de namen Gert Kruys en Frans Adelaar hier tot nu toe.
Ik vond destijds Gert Kruys bij Cambuur geen slechte trainer ondanks de degradatie.
En hoe vind je dat Gert het de 13 jaar daarna heeft gedaan als coach? Voor zover ik hem heb gevolgd, heeft hij niet echt overtuigd. Denk ook dat je nu eens voor een coach moet kiezen die niet uit 'het Utrechtse' komt van origine.
pi_151023758
quote:
De naam van Marinus Dijkhuizen valt veelvuldig als opvolger van Robby Alflen, maar volgens de coach van Excelsior is Jean-Paul de Jong de topkandidaat voor de vacante trainerspositie van FC Utrecht.
'Voor mij is er maar één kandidaat en dat is Jean-Paul. Dit is voor hem een mooi moment om in te stappen. Hij doet het geweldig bij FC Eindhoven. Met zijn verleden en gezien de prestaties in Eindhoven is hij dé topkandidaat', zegt Dijkhuizen in gesprek met Voetbal International. De Jong, die onlangs zijn contract met een jaar verlengde bij FC Eindhoven, bezet op dit moment de tweede plaats in de Jupiler League.

De clubleiding van FC Utrecht maakte woensdag bekend dat trainer Robby Alflen en technisch adviseur Co Adriaanse na dit seizoen vertrekken uit de Domstad. 'Ik vind het wel opvallend dat Robby en Co na één jaar alweer opstappen. Maar dat geeft ook direct aan dat het een moeilijke club is om te werken, zeker als relatief onervaren coach. Maar tegelijkertijd ook een club met mogelijkheden als je kijkt naar de enorme achterban.'

Geruchtenstroom
Het vertrek van Alflen brengt de geruchtenstroom aardig op gang in Utrecht, maar de namen van oud-spelers Dijkhuizen en De Jong zijn de meest genoemde. 'Dat is misschien wel logisch. Frans van Seumeren (eigenaar van FC Utrecht, red.) heeft mijn naam weleens laten vallen. Ik ben daar speler en spitsen-trainer geweest en ik presteer prima bij Excelsior', aldus Dijkhuizen, die met de Rotterdammers is terug te vinden op de dertiende plaats in de Eredivisie.

Vooralsnog is een overstap naar Stadion Galgenwaard geen optie voor de voormalige succestrainer van amateurclub Montfoort. 'Laat mij nog maar even met rust. Ik heb het uitstekend naar mijn zin bij Excelsior. Bovendien heb ik nog een doorlopend contract (tot medio 2017, red.)', aldus de 43-jarige oefenmeester. 'Maar ik heb natuurlijk wel ambitie en in de toekomst zou FC Utrecht prachtig zijn.'
  Forum Admin woensdag 25 maart 2015 @ 16:25:49 #40
35723 crew  GGMM
pi_151023788
Ach het is ook niet zo relevant wie er trainer wordt. Met dit zooitje spelers kom je nergens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_151023819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ach het is ook niet zo relevant wie er trainer wordt. Met dit zooitje spelers kom je nergens.
  Forum Admin woensdag 25 maart 2015 @ 16:27:37 #42
35723 crew  GGMM
pi_151023879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Uh, oke
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_151024320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
Een coach als Tony Pulis zou met dit materiaal degradatie kunnen voorkomen volgend seizoen. Dat zou wel degelijk wat uitmaken.
  Forum Admin woensdag 25 maart 2015 @ 16:42:15 #44
35723 crew  GGMM
pi_151024425
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:39 schreef Downwards het volgende:

[..]

Een coach als Tony Pulis zou met dit materiaal degradatie kunnen voorkomen volgend seizoen. Dat zou wel degelijk wat uitmaken.
Degradatie zou sowieso een schande zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:46:25 #45
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_151024578
FC van Seumeren kan maar beter de heer Van Schaik wegtrappen
RED ONS HENNIEGOD
pi_151025821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn mening alweer klaar hoor :P
Van Hanegem :')

Wat heeft die bereikt als trainer? Als het moeilijk wordt vlucht ie weg door een gat in het hek :')
pi_151029186
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:21 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Van Hanegem :')

Wat heeft die bereikt als trainer? Als het moeilijk wordt vlucht ie weg door een gat in het hek :')
Ik vond vooral het ophemelen van Markiet en neersabelen van Ayoub erg geestig.
pi_151029426
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij moet gewoon in het algemeen zijn grote mond houden, enkel commentaar van afstand. Kan zelf helemaal niks op het trainingsveld, dat hebben we zelf gezien.
pi_151029846
Van mij mag hij elke dag een column schrijven. Je moet ze alleen niet belangrijker maken dan ze zijn.
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:03:42 #50
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_151037497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik denk inderdaad ook wel dat Ron Jans een prima coach zou zijn voor Utrecht. Of anders die kerel van Excelsior.
pi_151040342

quote:
Haller geeft ook tijdens monsterzege van 'les Bleuets' visitekaartje af

Sébastien Haller blijft scoren. De aanvaller van FC Utrecht nam woensdag de helft van de doelpuntenproductie in de oefeninterland van Jong Frankrijk tegen Jong Estland voor zijn rekening. Bondscoach Pierre Mankowski keek goedkeurend toe hoe Haller driemaal scoorde: 6-0.

Haller scoorde tien minuten voor rust de 2-0 en was in de laatste twaalf minuten ook goed voor de 4-0 en de 6-0. De aanvaller speelde in november 2013 zijn laatste interland voor Frankrijk Onder-21. Corentin Tolisso en Yassine Benzia namen de andere treffers van les Bleuets voor hun rekening.
Haller, twintig jaar, maakte voor FC Utrecht sinds januari zeven doelpunten in elf competitiewedstrijden. De club uit de Domstad heeft een optie om de spits in de zomer definitief over te nemen van AJ Auxerre.
pi_151046502
Vandaag meldt Van Schaik in het AD dat de nieuwe trainer sowieso van buiten komt. Dus geen vd Ham of Pronk.

quote:
FC Utrecht zoekt buiten de deur

Algemeen directeur Wilco van Schaik sluit niet uit dat FC Utrecht na het vertrek van Robby Alflen opnieuw voor een jonge, onervaren trainer kiest. ,,Het is niet zo dat we per se een oudere trainer gaan zoeken, omdat we nu na een jaar alweer stoppen met Robby. Wat is ervaring? Ik heb zat ervaren trainers gezien die er ook na een jaar mee ophielden."

Assistent-trainer Harry van den Ham, die zich dit seizoen nadrukkelijk manifesteerde op het trainingsveld, heeft het diploma om door te schuiven naar het hoofdtrainerschap, maar is geen kandidaat. ,,Van den Ham is als senior coach aangenomen en als we hem als hoofdtrainer wilden hebben, hadden we dat toen al wel gedaan. Dus dat is niet aan de orde", laat Van Schaik weten.

Sowieso zal de opvolger van Alflen niet uit de eigen gelederen komen. ,,We zullen het extern zoeken, omdat we geen interne kandidaten hebben om door te schuiven. Dat hebben we met Robby al gedaan en ik denk dat het nu goed is om buiten de organisatie te zoeken", aldus Van Schaik.
pi_151048694
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

over Ayoub heeft ie een punt vind ik.
pi_151049324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:14 schreef Matip het volgende:

[..]

over Ayoub heeft ie een punt vind ik.
Je ziet Ayoub zowat smeken om een fatsoenlijke trainer die hem wat kan leren.
pi_151052403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Zou echt enorm dom zijn om deze jongen niet te kopen voor 8 ton.
Dat ga je er zeker wel uit halen in de toekomst.
pi_151052511
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Zou echt enorm dom zijn om deze jongen niet te kopen voor 8 ton.
Dat ga je er zeker wel uit halen in de toekomst.
Volgens mij is ie allang vastgelegd..
pi_151064503
quote:
12s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Volgens mij is ie allang vastgelegd..
Lijkt nu min of meer wel zeker. Afgaande op meerdere 'insiders'.
pi_151090842
quote:
FC Utrecht heeft goudhaantje in huis: Zijn waarde is een flink stuk gestegen

Sebastian Haller maakt dit seizoen met regelmaat indruk in het shirt van FC Utrecht. De van Auxerre gehuurde aanvaller deed dat afgelopen week ook in het blauw van Frankrijk. Twee jaar na zijn laatste optreden voor een nationale selectie scoorde de spits drie keer voor Jong Frankrijk in een oefenduel met Estland. Zijn naam staat weer op de kaart, weet Didier Martel.

"Sébas was zo blij dat hij eindelijk weer eens werd opgeroepen", zegt Martel in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Als je dan zo de aandacht op je vestigt, is dat natuurlijk heerlijk. Een paar maanden terug nog trof ik een jongen die heel down was. Ik zag zijn potentie, gaf hem vertrouwen en tipte FC Utrecht. Dan zie je hoe snel het kan gaan in een voetballeven."

"Maar hij is er nog lang niet", vervolgt Martel zijn verhaal over de twintigjarige spits. "Hij moet leren er elke wedstrijd te staan. Toch kun je gerust zeggen dat zijn waarde in Frankrijk, maar ook in de rest van Europa, een flink stuk is gestegen."

FC Utrecht kan de jongeling voor acht ton oppikken. Er lijkt geen twijfel over te bestaan dat de Domstedelingen dat gaan doen. Daar rekent Edouard Duplan, gids en tolk van zijn landgenoot, ook op. "Het is, gelet op de enorme concurrentie, al heel knap om überhaupt bij een nationale Franse ploeg te zitten, drie keer scoren is nog knapper. Sébas heeft zich bij Utrecht enorm ontwikkeld. De kritieken in Frankrijk zijn lovend, dat doet hem goed."
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:44:02 #59
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151093057
Wat hoop ik toch zo op Stijn Vreven als trainer....wat een held is dat
En als hij nog succes heeft. Podverdomme. Zou toch wel zorg dragen aan een telkens vol Galgenwaard.
pi_151093215
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef RoodWitBlauw het volgende:
En als hij nog succes heeft. Podverdomme. Zou toch wel zorg dragen aan een telkens vol Galgenwaard.
Reken er maar niet op.
pi_151093254
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Is misschien nog denkbaar in een assistentenrol (ooit), maar hoofdcoach zie ik hem aankomend seizoen i.i.g. niet worden.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:00:02 #62
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151093575
Dacht ik al.

Maar hopen mag men altijd
pi_151093627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Dacht ik al.

Maar hopen mag men altijd
Absoluut. Denk dat het ook wel nodig is voor een Utrecht-supporter om het een beetje leefbaar te houden.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:19:00 #64
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151094158
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:01 schreef Downwards het volgende:

[..]

Absoluut. Denk dat het ook wel nodig is voor een Utrecht-supporter om het een beetje leefbaar te houden.
Mooi gezegd!
Maakt het ook wel mooi om supporter te zijn van fcu. Gebeurt van allerhand hier
pi_151094239
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:19 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Mooi gezegd!
Maakt het ook wel mooi om supporter te zijn van fcu. Gebeurt van allerhand hier
Oh ja, zeker. Ondanks alles blijft het de mooiste club van Nederland en er is altijd wel wat om over te praten of te zeiken. :P
pi_151169853
quote:
Een derde speler van FC Utrecht is toegevoegd aan de selectie van Jong Oranje. Jeff Hardeveld is vandaag (zondag) aangesloten bij het team van bondscoach Remy Reijnierse, als vervanger van de geblesseerd geraakte Joost van Aken.

Naast Hardeveld maken ook FC Utrecht’s Yassin Ayoub en de aan FC Dordrecht verhuurde Sean Klaiber deel uit van de huidige kern van Jong Oranje, die zich in Maastricht voorbereidt op een vriendschappelijke wedstrijd tegen Jong Frankrijk. Die wordt morgen in de Noord-Franse stad Sedan gespeeld. Mogelijk komt het Nederlandse FC Utrecht-drietal dan hun teamgenoot Sébastien Haller tegen, die deel uitmaakt van de selectie van de Fransen.
pi_151176500
Hoe groot is de kans dat Jean-Paul de Jong de nieuwe trainer wordt?
pi_151176912
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:23 schreef louter_genieten het volgende:
Hoe groot is de kans dat Jean-Paul de Jong de nieuwe trainer wordt?
Niet zo bijster groot zolang Frans van Seumeren het voor het zeggen heeft (die twee hebben een conflict gehad in het verleden).
pi_151181281
Ik denk dat Frans dat wel los kan laten, helaas had hij een groter (lees: duurder) conflict met Foeke, anders hadden ze die kunnen bellen.
pi_151181451
Laat die oude kliek eens voor wat het is en haal vers bloed...
pi_151189105
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik denk dat Frans dat wel los kan laten, helaas had hij een groter (lees: duurder) conflict met Foeke, anders hadden ze die kunnen bellen.
Dat denk ik niet, aangezien het meer een vertrouwenskwestie in plaats van een meningsverschil of een 'conflictje'.

Overigens lijkt JP mij helemaal niet wenselijk als hoofdcoach voor volgend seizoen.
pi_151189189
Van Seumeren is straks te gast bij Namen & Rugnummers.
pi_151189511
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:18 schreef Downwards het volgende:
Overigens lijkt JP mij helemaal niet wenselijk als hoofdcoach voor volgend seizoen.
Dat denk ik ook niet, maar als de directie denkt dat JP de beste is dan moeten ze hem halen en dan moet Frans maar slikken.

Geen idee wie je zou moeten halen overigens.
pi_151189540
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:32 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet, maar als de directie denkt dat JP de beste is dan moeten ze hem halen en dan moet Frans maar slikken.
Een Van Schaik heeft feitelijk geen reet te vertellen en zal zeker niet tegen de zin van Frans in persoon X opperen als hoofdcoach.
pi_151189585
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:33 schreef Downwards het volgende:

[..]

Een nitwit als Van Schaik heeft feitelijk geen reet te vertellen en zal zeker niet tegen de zin van Frans in persoon X opperen als hoofdcoach.
Is het arrogant als ik zeg: laat ze het lekker uitzoeken daar hogerop.

Al die randzaken wordt je toch moe van, resultaten willen we zien. 20-0 tegen 020, dat zijn de cijfers. En wie het doet, al roepen ze het zandmannetje op :P
pi_151192462
quote:
FC Utrecht hoopt eind deze week de naam van de nieuwe trainer bekend te maken. Dat zegt Frans van Seumeren in Namen & Rugnummers.

Namen noemt de clubeigenaar niet. "Maar wat we voor ogen hebben is toch iets anders dan de laatste jaren", zegt de clubeigenaar. "En als het lukt, weet ik zeker dat iedereen tevreden is."

FC Utrecht zoekt een nieuwe trainer, nadat vorige week bekend werd dat Robby Alflen de club na dit seizoen verlaat. Ook technisch adviseur Co Adriaanse vertrekt bij FC Utrecht.

Van Seumeren schat de kans dat het rond komt op meer dan 50%. Op namen wilde hij niet ingaan. "Maar Harry van den Ham schuiven we niet door, anders hadden we hem wel meteen hoofdtrainer gemaakt."
Hmm.... zou ie eindelijk eens een ervaren en bewezen hoofdtrainer aan gaan stellen? :o
pi_151192634
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hmm.... zou ie eindelijk eens een ervaren en bewezen hoofdtrainer aan gaan stellen? :o
Tja, het zou natuurlijk kunnen dat hij langzaam in de rol van eigenaar van een BVO begint te groeien na 7 jaar.
pi_151192661
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef Downwards het volgende:

[..]

Tja, het zou natuurlijk kunnen dat hij langzaam in de rol van eigenaar van een BVO begint te groeien na 7 jaar.
:D

Toch van mij nooit een kwaad woord over Van Seumeren, topvent.
pi_151193048
quote:
UTRECHT - Sébastien Haller heeft een vierjarig contract getekend bij FC Utrecht. Dat meldt Frans van Seumeren maandag in Namen & Rugnummers.

"Hij heeft voor vier jaar getekend, maar we moeten nog wel de optie lichten", zegt de clubeigenaar.

Haller kwam in de winterstop op huurbasis van het Franse Auxerre naar de Galgenwaard. Daar maakte hij naam door vier keer te scoren in de wedstrijd tegen FC Dordrecht. Inmiddels heeft de Fransman zeven keer gescoord voor FC Utrecht.
pi_151193539
Goede zaak en nog wel voor vier seizoenen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 maart 2015 @ 17:42:45 #81
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151195968
*O* *O* *O*
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 30 maart 2015 @ 18:40:23 #82
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151197865
Wat een topper is onze Frans toch.
Alles aan hem te danken.

Nieuwe trainer wordt deze week bekend gemaakt, maar in ieder geval binnen 14 dagen.
Trainer wordt ander soort dan voorgaande jaren wordt gezegt.

Ik ben benieuwd.

Been? Vreven?

[ Bericht 62% gewijzigd door RoodWitBlauw op 30-03-2015 18:53:46 ]
pi_151199254
Ik zeg Adriaanse.
pi_151199735
Ik zeg Been.
pi_151200136
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg Been.
Nah strookt niet met de woorden van Van Seumeren net.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:07:22 #86
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151201488
Om 20.55 jong Frankrijk tegen jong Oranje op FOX 1

Hup HALLER!
pi_151201513
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Om 20.55 jong Frankrijk tegen jong Oranje op FOX 1

Hup HALLER!
Haller v Oranje -21

4-1
  maandag 30 maart 2015 @ 20:14:11 #88
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151201804
quote:
17s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef Downwards het volgende:

[..]

Haller v Oranje -21

4-1
Als Haller er 2 of meer inlegt.
Dan lach ik echt hard!
En Fransie nog harder. Mag ook wel na jaren investeren.

En dan doorpakken tegen 020. Mooie droom

Ik zeg 3-0

[ Bericht 4% gewijzigd door RoodWitBlauw op 30-03-2015 20:42:05 ]
  maandag 30 maart 2015 @ 22:46:54 #89
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151208553
quote:
17s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef Downwards het volgende:

[..]

Haller v Oranje -21

4-1
Heb je geld ingezet op jouw uitslag ?

Leuk voor haller dat ie nog even speelde. Had wel mooie acties vond ik
pi_151214390
Ik zeg Johan Neeskens.
pi_151214397
Adriaanse, Neeskens, Jol, Verbeek, Advocaat...

Dan zal het wel Arno Pijpers oid worden. :P
pi_151214874
Ik zet 100 euro op Nesu.
pi_151215058
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 08:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Adriaanse, Neeskens, Jol, Verbeek, Advocaat...

Dan zal het wel Arno Pijpers oid worden. :P
Mark my words.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zet 100 euro op Nesu.
:')
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:12:23 #94
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_151217602
Ik blijf bij het duo JP de Jong / Stijn Vreven.
pi_151217777
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef Oliver23 het volgende:
Ik blijf bij het duo JP de Jong / Stijn Vreven.
Die worden het zeker niet.

Het wordt een ervaren (oudere) trainer die ook TD zaken regelt.
pi_151217889
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die worden het zeker niet.

Het wordt een ervaren (oudere) trainer die ook TD zaken regelt.
Schijnt er één vorig jaar een pannenkoekenhuis te hebben geopend in de omgeving. ;)
pi_151217915
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef Matip het volgende:

[..]

Schijnt er één vorig jaar een pannenkoekenhuis te hebben geopend in de omgeving. ;)
Haha ja ik zag het. :D

Frank Rijkaard als het boegbeeld van FC Utrecht de komende jaren, zie jij het voor je?
pi_151217983
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Haha ja ik zag het. :D

Frank Rijkaard als het boegbeeld van FC Utrecht de komende jaren, zie jij het voor je?
Niet echt, snap dan ook niet dat dit soort geruchten de wereld in worden geholpen. :P
pi_151220477
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:23 schreef Matip het volgende:

[..]

Niet echt, snap dan ook niet dat dit soort geruchten de wereld in worden geholpen. :P
''Humor''

De namen Han Berger en Bert van Marwijk zingen rond op Zoudenbalch geloof ik.
Han Berger lijkt mij nou niet echt een goede optie, die man zit al tig jaar down under....
pi_151220926
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''Humor''

De namen Han Berger en Bert van Marwijk zingen rond op Zoudenbalch geloof ik.
Han Berger lijkt mij nou niet echt een goede optie, die man zit al tig jaar down under....
En Van Marwijk heeft al talloze keren aangegeven dat hij geen club in Nederland meer gaat trainen, dus dat is dan ook weer opgelost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')