abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:50:20 #276
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151012604
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_151012650
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mario Been heb ik helemaal niks mee en Verbeek lijkt me onhaalbaar.
Mwah, nam Been ook even als voorbeeld. Zou Verbeek hier echt wel willen zien, maar denk dat 'ie onhaalbaar is.

Mensen die Stijn Vreven of Jean-Paul de Jong opperen :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 25 maart 2015 @ 10:55:03 #278
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151012730
Verbeek idd, zoiets, geen oudvoetballer van Utreg. We moeten gewoon een goede trainer krijgen nu
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_151012788
Verbeek, Jans, Van Marwijk, Advocaat, het hele riedeltje ''toptrainers'' kun je vergeten lijkt me.

Het zal meer de categorie Brood, Streppel, Dijkhuizen e.d. worden of nog waarschijnlijker dus, vd Ham en Pronk.

Wel is het belangrijk dat er in de RvC of het bestuur een man met voetbalvisie komt, die is nu Co vertrekt nml. weer niet aanwezig...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151013154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Matip het volgende:
Ik denk dat het oprecht zonde is dat Adriaanse ook vertrekt. Die man heeft zoveel kennis/inzicht.

Opvolger?
En geen reet toegevoegd in zijn vrijblijvende rolletje.
pi_151013192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Verbeek, Jans, Van Marwijk, Advocaat, het hele riedeltje ''toptrainers'' kun je vergeten lijkt me.

Het zal meer de categorie Brood, Streppel, Dijkhuizen e.d. worden of nog waarschijnlijker dus, vd Ham en Pronk.

Wel is het belangrijk dat er in de RvC of het bestuur een man met voetbalvisie komt, die is nu Co vertrekt nml. weer niet aanwezig...
Is het niet om het geld dan wel om de club. Zie van Marwijk hier niet zo snel trainer worden. Verbeek en Jans dan weer wel.

Henny Lee of Edwin de Kruijff daar in betrekken.

Maar Co was helemaal geen lid van de RvC toch?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_151013206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef Downwards het volgende:

[..]

En geen reet toegevoegd in zijn vrijblijvende rolletje.
True, dat is ook de reden dat hij nu vertrekt.
pi_151013301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:11 schreef Matip het volgende:

[..]

Is het niet om het geld dan wel om de club. Zie van Marwijk hier niet zo snel trainer worden. Verbeek en Jans dan weer wel.

Henny Lee of Edwin de Kruijff daar in betrekken.

Maar Co was helemaal geen lid van de RvC toch?
Was Co ook niet, maar je hebt nu hij weg gaat niemand met voetbalvisie in het bestuur of de RvC.
Van Schaik en Van Seumeren hebben keer op keer bewezen zich niet met technische zaken te moeten gaan bemoeien.

Bedacht me trouwens dat Han Berger een paar wedstrijden terug gespot was, misschien wordt dat wel de nieuwe TD.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:20:42 #284
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_151013463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:51 schreef Matip het volgende:

[..]

Mwah, nam Been ook even als voorbeeld. Zou Verbeek hier echt wel willen zien, maar denk dat 'ie onhaalbaar is.

Mensen die Stijn Vreven of Jean-Paul de Jong opperen :')
Ja. Leuk toch als mensen in je gaan geloven.

Zo worden prinsen koningen

Graag Stijn . Heeft een overmijndood mentaliteit .itt RVA
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_151013672
He er staat alleen maar dat Co vertrekt als adviseur. Laat genoeg ruimte over voor speculatie...
pi_151013695
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:26 schreef zatoichi het volgende:
He er staat alleen maar dat Co vertrekt als adviseur. Laat genoeg ruimte over voor speculatie...
Co nieuwe trainer met vd Ham als assistent. :P
pi_151013743
Is Hans de Koning van FC Volendam niet iets? Die gaat na dit seizoen weg, wil graag hogerop en heeft met aanvallend voetbal prima gepresteerd.
pi_151014064
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:12 schreef Matip het volgende:

[..]

True, dat is ook de reden dat hij nu vertrekt.
En een andere rol is ook door hemzelf al uitgesloten, dus ik zou niet weten wat er jammer is aan zijn vertrek.
pi_151014148
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:26 schreef zatoichi het volgende:
Als je niet meer dan adviseur bent dan lijkt het mij duidelijk dat je gewoon vertrekt.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:38 schreef Downwards het volgende:

[..]

En een andere rol is ook door hemzelf al uitgesloten, dus ik zou niet weten wat er jammer is aan zijn vertrek.
Dat er iemand met zoveel kennis/inzicht vertrekt.
pi_151014194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:42 schreef Matip het volgende:

[..]

Als je niet meer dan adviseur bent dan lijkt het mij duidelijk dat je gewoon vertrekt.

[..]

Dat er iemand met zoveel kennis/inzicht vertrekt.
Ja en we hadden toch al geconstateerd dat hij in deze vorm geen reet toevoegt? Over zijn kennis bestaat niet zoveel twijfel, maar daar hebben wij dus weinig tot niets aan gehad.

In het slechtste geval was hij dus nog een paar jaar zo doorgegaan.
pi_151014220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ja en we hadden toch al geconstateerd dat hij in deze vorm geen reet toevoegt? Over zijn kennis bestaat niet zoveel twijfel, maar daar hebben wij dus weinig tot niets aan gehad.
Hij adviseerde de RvC over de technische zaken....
Nu heb je, wederom, niemand met enige voetbalachtergond op een hoge positie.
pi_151014333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij adviseerde de RvC over de technische zaken....
Nu heb je, wederom, niemand met enige voetbalachtergond op een hoge positie.
Dat werkt niet echt. Stel je een betrokken iemand aan die er min of meer fulltime mee bezig is dan ben je uiteindelijk veel beter af.
pi_151014337
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ja en we hadden toch al geconstateerd dat hij in deze vorm geen reet toevoegt?
Dat hebben we, dat is zelf ook door Co geconstateerd. Dat is de reden dat hij vertrekt. Maar dan is het toch zonde dat iemand van zo'n kaliber vertrekt, ongeacht of hij nu iets toevoegt of niet. Desnoods in een andere functie.
pi_151014395
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:48 schreef Matip het volgende:

[..]

Dat hebben we, dat is zelf ook door Co geconstateerd. Dat is de reden dat hij vertrekt. Maar dan is het toch zonde dat iemand van zo'n kaliber vertrekt, ongeacht of hij nu iets toevoegt of niet. Desnoods in een andere functie.
Het punt is dus dat hij helemaal geen trek heeft in iets anders dan een vrijblijvend rolletje. Dat zou je jammer kunnen vinden, maar dat zal niet veranderen en dan is het ook maar beter zo.
pi_151014442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Downwards het volgende:

[..]

Het punt is dus dat hij helemaal geen trek heeft in iets anders dan een vrijblijvend rolletje. Dat zou je jammer kunnen vinden, maar dat zal niet veranderen en dan is het ook maar beter zo.
Ik weet niet of dat beter is. Wie gaat de RvC nu adviseren? Dat hij geen trek in iets anders heeft is zijn goed recht.
pi_151014480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:51 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat beter is. Wie gaat de RvC nu adviseren? Dat hij geen trek in iets anders heeft is zijn goed recht.
Dat is afwachten hoe dat ingevuld wordt. En natuurlijk is dat zijn goed recht, maar dan hebben we hem dus ook niet nodig wat mij betreft.

Van de afdeling 'het had allemaal zo mooi kunnen zijn..' :Z
pi_151014501
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:52 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat is afwachten hoe dat ingevuld wordt. En natuurlijk is dat zijn goed recht, maar dan hebben we hem dus ook niet nodig wat mij betreft.
In ieder geval niet in de adviserende rol.
pi_151014525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef Matip het volgende:

[..]

In ieder geval niet in de adviserende rol.
Nee en iets anders is door hem al uitgesloten, dus dan zijn we allemaal tevreden.
pi_151014555
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef Downwards het volgende:

[..]

Nee en iets anders is door hem al uitgesloten, dus dan zijn we allemaal tevreden.
Maar dan is het toch zonde dat iemand met zoveel kennis vertrekt.
pi_151014581
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:54 schreef Matip het volgende:

[..]

Maar dan is het toch zonde dat iemand met zoveel kennis vertrekt.
Niet als hij in de enige rol die hij zal en wil aannemen geen reet toevoegt.

Als hij bijv. TD zou worden en het gaat toch niet door is het wel jammer te noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')