En Han Berger is de nieuwe voorzitter van de CBV.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
En Van Marwijk heeft al talloze keren aangegeven dat hij geen club in Nederland meer gaat trainen, dus dat is dan ook weer opgelost.
Je kunt je sowieso afvragen wat een Han Berger nog toe zou voegen in het hedendaagse voetbal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En Han Berger is de nieuwe voorzitter van de CBV.
Dus...
Erm...
Martin Jol dan maar doen? Neemt ie Cock ook mee, is toch mooi man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je kunt je sowieso afvragen wat een Han Berger nog toe zou voegen in het hedendaagse voetbal.
Nou inderdaad en dan hebben ze eindelijk weer wat fatsoenlijke muziek in de spelersbus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Martin Jol dan maar doen? Neemt ie Cock ook mee, is toch mooi man.
En Han heeft natuurlijk een Utrecht verleden. Kunnen we sowieso doorstrepen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Humor''
De namen Han Berger en Bert van Marwijk zingen rond op Zoudenbalch geloof ik.
Han Berger lijkt mij nou niet echt een goede optie, die man zit al tig jaar down under....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=241230quote:Na dit seizoen blijven Tommy Oar en Jeroen Verhoeven niet bij FC Utrecht. Van eerstgenoemde was reeds bekend dat hij in de zomer een andere uitdaging zou gaan zoeken. Er was zelfs even sprake van dat Oar misschien gedurende de winterstop weg zou gaan uit de Domstad, maar van een transfer kwam het niet. Verhoeven vervult momenteel de rol van reservekeeper bij FC Utrecht, voor het derde seizoen op rij.
Omdat ie dat wil?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=241230
Waarom Oar weg?
quote:FC Utrecht heeft de opties in de aflopende contracten van Sean Klaiber, Gyrano Kerk en Nassir El Aissati gelicht. Voor het drietal geldt dat zij daardoor nog tot medio 2016 onder contract staan bij de Eredivisionist uit Utrecht.
De aflopende verbintenissen met Tommy Oar, Jeroen Verhoeven en Michael Zullo zijn formeel opgezegd door FC Utrecht, dat met laatstgenoemde in een later stadium nog wel in gesprek gaat over de toekomst. FC Utrecht gaat daarnaast met Edouard Duplan in gesprek om zijn aflopende verbintenis te verlengen.
De opties in de aflopende contracten van de selectiespelers Kai Heerings, Elroy Pappot en Kenny Teijsse worden door FC Utrecht niet gelicht. Datzelfde geldt voor de opties in de aflopende verbintenissen van de Jong FC Utrecht-voetballers Remco van Wingerden, Jordy van der Winden, Laurens van der Voort, Yemaro Hoogdorp, Darren Rosheuvel en Myenty Abena. Met Abena en Rosheuvel is de club nog wel in gesprek over de toekomst.
De koopoptie die FC Utrecht heeft op de van Standard Luik gehuurde Danny Verbeek wordt niet gelicht. FC Utrecht heeft bovendien opties tot koop op de huurlingen Sébastien Haller en Timo Letschert. Over het al dan niet lichten daarvan wordt op een later moment een besluit genomen.
In de collectieve arbeidsovereenkomsten van betaaldvoetballers is opgenomen dat verlengde arbeidscontracten voor bepaalde tijd die aflopen, vóór 1 april formeel opgezegd moeten worden, om te voorkomen dat een contract onder dezelfde voorwaarden automatisch met een jaar verlengd wordt.
Dus Oar gaat kijken naar een stap hogerop?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat ie dat wil?
De volledige lijst:
[..]
Nee hij gaat weg om naar Volendam te gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus Oar gaat kijken naar een stap hogerop?
Weet ik veel, ik volg Utrecht nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hij gaat weg om naar Volendam te gaan.
Don't feed the troll.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik volg Utrecht niet
Vond die Oar alleen wel een aardige voetballer, daarom viel het me op
Deed het bij Wigan nog best redelijk in de Premier League en daarna weinig meer van gehoord. Als hij gewoon fit is, kan het bijna niet anders dan dat hij meer brengt dan Kum / Vd Maarel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je de 'bronnen' op fcu.net moet geloven zou Ronnie Stam wel eens de nieuwe rechtsback kunnen worden...
quote:01-04-2015
Andries Jonker wordt de nieuwe trainer van FC Utrecht. De geboren Amsterdammer moet Robby Alflen, die onlangs te kennen gaf zijn contract niet te willen verlengen, opvolgen in Stadion Galgenwaard.
Momenteel is Jonker nog actief als Hoofd Jeugdopleiding bij het Engelse Arsenal. Zijn voorkeur ligt toch meer op het veld en daarom heeft hij ervoor gekozen om na het huidige seizoen de scepter te gaan zwaaien in de Domstad.
FC Utrecht wordt voor Jonker, na FC Volendam, MVV Maastricht en Willem II, zijn vierde club als hoofdverantwoordelijke.
Vanmiddag om 16:00 uur zal het protégé van Louis van Gaal worden gepresenteerd aan de pers.
Uiteraard.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:39 schreef zolderraam het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)jsselmeervogels.html
1 april grap dus.
Zijn naam de laatste weken al talloze keren voorbij zien komen en op zich is er ook nog wel wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:12 schreef zolderraam het volgende:
Is Ten Hag al genoemd trouwens? past wel in dat profiel wat van Seumeren schetst.
Van Seumeren hoopte daar wel op ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:27 schreef Matip het volgende:
Het zou deze week bekend worden gemaakt toch?
Ik vraag me overigens wel af, mocht Neeskens het worden, of dat de juiste persoon is? Zit sinds 2012 zonder club nadat hij is weggestuurd uit Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van Seumeren hoopte daar wel op ja.
Ik denk eigenlijk niet dat Nesu zijn nek gaat uitsteken voor deze job. Blijft een beetje een trainerskerkhof natuurlijk, dat Utrecht.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef Tha_Duck het volgende:
Het wordt Nesu, geloof me nou. Met Derijck en Schut als assistenten voor de doelpunten. Komt allemaal goed.
Nesu was de eerste keer al niet grappig en behoorlijk misplaatst.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef Tha_Duck het volgende:
Het wordt Nesu, geloof me nou. Met Derijck en Schut als assistenten voor de doelpunten. Komt allemaal goed.
Dat is natuurlijk volkomen juist en zegt ook veel over het beleid onder Frans.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:07 schreef Caland het volgende:
Blijft een beetje een trainerskerkhof natuurlijk, dat Utrecht.
De hele nutteloze discussie is al niet grappig.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nesu was de eerste keer al niet grappig en behoorlijk misplaatst.
quote:Op donderdag 2 april 2015 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat Nesu zijn nek gaat uitsteken voor deze job.
Zoals je verwacht als het over mogelijk toekomstige coaches van een BVO gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De hele nutteloze discussie is al niet grappig.
Als er wat concrete kandidaten zijn of iets anders dan is het wel iets waard, maar dat name droppen wat er nu op diverse fora gebeurd gaat nergens over.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zoals je verwacht als het over mogelijk toekomstige coaches van een BVO gaat.
Geloof dat de teller op iets meer dan 17.000 stond eergisteren.quote:
Los van het feit dat het stadion doorgaans maar voor 2/3 gevuld is, leeft het ook niet meer zo heb ik het idee. In ieder geval minder dan jaren geleden.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:02 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat de galgenwaard niet kan uitverkopen jegens Ajax
Dat geeft het dan wel weer een bijzondere lading.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:42 schreef Matip het volgende:
Gerard van der Lem is dit weekend aanwezig bij Utrecht - Ajax.
twitter:ArdSchoutenAD twitterde op donderdag 02-04-2015 om 11:44:18Training #fcutrecht . Mark vd Maarel een hesje Chris Kum niet http://t.co/xv5R7WNZ25 reageer retweet
Terecht wel. Probleem alleen is dat het er niet beter op wordt.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:36 schreef Downwards het volgende:
twitter:ArdSchoutenAD twitterde op donderdag 02-04-2015 om 11:44:18Training #fcutrecht . Mark vd Maarel een hesje Chris Kum niet http://t.co/xv5R7WNZ25 reageer retweet
Heb het nooit iets gevonden.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Verdedigend wordt het er wel beter op met van der Maarel. Aanvallend zal het weinig uitmaken.
Eens. Ben ook nooit een groot fan geweest. Maar ik vind hem wel beter dan Kum. Die heb ik nog geen enkele keer betrapt op een goede oplossing verdedigend.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:26 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb het nooit iets gevonden.
Altijd ren en vliegwerk maar altijd wel een paar cruciale fouten.
Was dat niet eerst een centrale verdediger? Hij is wel te traag voor een backje maar heeft ook al wel wat doelpuntjes gemaakt.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Eens. Ben ook nooit een groot fan geweest. Maar ik vind hem wel beter dan Kum. Die heb ik nog geen enkele keer betrapt op een goede oplossing verdedigend.
Doelpunten hebben we spitsen voor toch? Alhoewel dat ook wat moeilijk was dit jaar tussen het verlies van Boymans en komst van Haller in. Maar in dat geval had hij beter voorin kunnen staan en vd Maarel RBquote:Op donderdag 2 april 2015 15:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Was dat niet eerst een centrale verdediger? Hij is wel te traag voor een backje maar heeft ook al wel wat doelpuntjes gemaakt.
Vast niet, maar volgens mij speelde hij bij Ado en Heerenveen daar wel geregeld.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Misschien is het wat als LB voor de laatste paar potten als Hardeveld geschorst/op is.
quote:FC Utrecht heeft Erik Ten Hag nadrukkelijk in het vizier als nieuwe hoofdtrainer van FC Utrecht. De huidige trainer van de beloften van Bayern München vertrekt na dit seizoen uit Duitsland en wil dolgraag weer in Nederland aan de slag.
Utrecht ziet in de 45-jarige Tukker de opvolger van Robby Alflen, die in gezamenlijk overleg met de club besloot dat er onvoldoende wederzijds vertrouwen is voor een contractverlenging. Ten Hag vertrok in de zomer van 2013 naar Duitsland, nadat hij in het seizoen ervoor Go Ahead Eagles naar de eredivisie had geholpen.
Dat Ten Hag bij Utrecht aan de slag gaat, is nog geen zekerheid. Clubeigenaar Frans van Seumeren heeft meerdere ijzers in het vuur. De club zoekt naar een trainer die zich ook nadrukkelijk bezig houdt met de scouting en de jeugdopleiding.
Denk meer het feit dat er gesproken werd over 'iemand die iedereen tevreden zal stellen' en 'zonder Utrecht verleden'...quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:02 schreef Paul het volgende:
Veel mensen zijn negatief over hem, waarom eigenlijk?
Dan moet je ook weten hoe hij zich ontwikkeld heeft als coach de afgelopen twee jaar. Hij heeft wel in een van de best georganiseerde voetbalorganisaties ter wereld gewerkt en nauw samen met Guardiola. Daarvoor jarenlang onder Rutten gewerkt en een keer gepromoveerd met GAE in zijn eerste jaar als hoofdcoach.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:08 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Denk meer het feit dat er gesproken werd over 'iemand die iedereen tevreden zal stellen' en 'zonder Utrecht verleden'...
En dan komt er weer een naam van iemand die toch weer bij Utrecht heeft gespeeld (ok, niet lang...) en zich voor zover ik weet ook nog niet bewezen heeft als trainer.
Mensen willen gewoon een wat meer ervaren persoon, met autoriteit, stabiel. Met een eventuele ten Hag is het maar weer de vraag hoe da zal gaan.
Typische 0-0 wedstrijd waarbij beide kanten noch de wil en de kwaliteit hadden om te winnen. Lijkt me dus een terechte uitslag.quote:
Hij had niet door dat hij gewisseld was en ging het veld weer inquote:Op zondag 5 april 2015 22:24 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat was daar nou precies aan de hand?
Ik hoorde dat het een grap was van duplan?
Hij dacht dat Oar nog niet in het veld stond en we dus met 10 man speelden.quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij had niet door dat hij gewisseld was en ging het veld weer in
Ja, dat zeg ik? Hij had niet door dat hij al gewisseld was.quote:Op maandag 6 april 2015 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij dacht dat Oar nog niet in het veld stond en we dus met 10 man speelden.
Markiet is gewoon een held, al jarenquote:
Hij wist wel dat ie gewisseld was maar dacht dat het publiek floot omdat Oar er nog niet in zou mogen van de scheids en kwam dus weer het veld in zodat we weer met 11 man zouden staan..quote:Op maandag 6 april 2015 10:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik? Hij had niet door dat hij al gewisseld was.
Snap niet dat ze niet veel resoluter zijn geweest in het geval van Oar. Die had je vanaf februari gewoon op de tribune moeten zetten en alleen een misschien alleen een keer op de bank laten zitten als het echt niet anders kan (ondanks het feit dat hij best een aardige eerste seizoenshelft heeft gespeeld).quote:Op maandag 6 april 2015 10:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Oar weer lachwekkend slecht trouwens. Wat een schijt voetballer.
Zat ff te googlen, en je kan zowaar gestraft worden hiervoor.quote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef Paul het volgende:
Ophef over spreekkoren bij Utrecht - Ajax
https://www.facebook.com/ReneGijp/posts/637783312989982
http://voetbalflitsen.nl/(...)ren-bij-utrecht-ajax
Bovendien zal het in de meeste gevallen wel een leugen zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef hafcfan het volgende:
“Mijn vader zat bij de commando’s, mijn moeder zat bij de SS. Samen verbrandden zij joden, want joden die branden het best”,
Hoog niveau weer.
Eigenlijk is alles aan FC Utrecht stront . Van leiding , trainer, spelers tot aanhangquote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef hafcfan het volgende:
“Mijn vader zat bij de commando’s, mijn moeder zat bij de SS. Samen verbrandden zij joden, want joden die branden het best”,
Hoog niveau weer.
quote:Ook FOX-verslaggever Mark van Rijswijk moest het zondag overigens ontgelden. Hij zei bij zijn livecommentaar op de wedstrijd: 'Het publiek van Utrecht gaat er nog eens achterstaan', net op het moment dat de thuisfans 'Hamas, Hamas, joden aan het gas', aan het zingen waren.
Dat ging over PSV fans....quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles aan FC Utrecht stront . Van leiding , trainer, spelers tot aanhang
Veel Utrecht fans zijn eerder anti Ajax dan voor Utrecht. Mooiste voorbeeld is Paul.quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles aan FC Utrecht stront . Van leiding , trainer, spelers tot aanhang
En daar heb jij vanuit je zolderkamer in de provincie natuurlijk een heel behoorlijk zicht op. Misschien schreeuwen die het hardst op internet, maar het is een beeld dat vooral door bepaalde media en onbenullen wordt opgeroepen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel Utrecht fans zijn eerder anti Ajax dan voor Utrecht. Mooiste voorbeeld is Paul.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel Utrecht fans zijn eerder anti Ajax dan voor Utrecht. Mooiste voorbeeld is Paul.
Lekker kankeren op Ajax.quote:
quote:
quote:FC Utrecht wil Edouard Duplan en Timo Letschert langer aan zich binden, zo meldt VI op haar website.
Edouard Duplan (13 mei 1983) werd in de zomer van 2010 overgenomen van Sparta, en leek twee jaar geleden te vertrekken. Uiteindelijk tekende de Fransman bij voor twee seizoenen. Vorig seizoen kwam Duplan door zware blessures nauwelijks in actie, maar sinds eind november 2014 is hij weer regelmatig aanwezig. Hij scoorde dit seizoen al zeven goals.
Zowel FC Utrecht als Duplan hebben te kennen gegeven met elkaar verder te willen. Wilco van Schaik zegt over hem in gesprek met VI: 'Edouard is iemand van de club, we gaan beiden kijken naar de toekomst.'
Timo Letschert (25 mei 1993) werd eind augustus 2014 gehuurd van Roda JC. FC Utrecht bedong bij deze huur een optie tot koop. Letschert verliet Roda JC na een arbitragezaak, en heeft bij FC Utrecht zijn draai inmiddels gevonden. Hij kwam tijdens 18 eredivisieduels in actie, en is inmiddels een vaste waarde in de defensie. Wilco van Schaik tegen VI over Letschert: 'Wij zijn zeer tevreden over Timo. In het begin moest hij wennen, maar intussen zijn we heel blij met hem. Een mooi, jong talent.
Sowieso niet langer dan een seizoen vastleggen en dan kun je erna altijd nog zien. Op basis van de laatste maanden zou ik wel graag zien dat hij er nog een seizoen bij blijft, maar het is inderdaad niet zonder risico.quote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Letschert direct doen.
Ik blijf twijfelen over Duplan. Absoluut een topper qua spel, maar nu weer een blessure. Tel daarbij meerdere zware blessures bij op en ik vraag mij oprecht af of je dat risico moet willen lopen.
Basissalaris en prestatiecontract voor een jaar met optie voor nog een jaar zou een mogelijkheid zijn. Alhoewel als je de docu over Sanmartean bekijkt dan moet je er 2 keer over nadenken of je dat wil.quote:Op maandag 6 april 2015 21:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Sowieso niet langer dan een seizoen vastleggen en dan kun je erna altijd nog zien. Op basis van de laatste maanden zou ik wel graag zien dat hij er nog een seizoen bij blijft, maar het is inderdaad niet zonder risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |