abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:12:48 #205
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151019147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:51 schreef fietsie het volgende:
Zouden jullie een Red Velvet cake zoet maken? Of met mon chou, qua vulling?
Ik haat monchou en cream cheese dus ik zou altijd voor een andere optie gaan.

:')

Maar cream cheese zal er wel beter bij passen en dat is de traditionele icing dus ja...
Kwak
pi_151019260
Mijzelf maar eens uit bed gehezen en mijn dieet van paracetamol en Milka-Oreo hervat :')
pi_151019309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef fietsie het volgende:
"Because Uranus' best view is that of it's rear end".

In een NatGeo docu....

pi_151019846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, moet je je eens indenken dat je met me samenwoont!
Argh! :')
pi_151020061
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijzelf maar eens uit bed gehezen en mijn dieet van paracetamol en Milka-Oreo hervat :')
Een dampende pan verse kippensoep geen betere optie? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_151020165
(Al snap ik de Milka Oreo ook wel :9 )
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:45:05 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_151020184
Ik moet echt iets gaan doen want ik zit in slaap te vallen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_151020463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Een dampende pan verse kippensoep geen betere optie? :*
Ik heb nog wat kikkererwtensoep staan die ik zo opwarm :)
pi_151020489
Kijk aan! ^O^

Met eigen brood? :)
pi_151020555
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb nog wat kikkererwtensoep staan die ik zo opwarm :)
Oe...lekker :9 Binnenkort ook weer eens maken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_151020668
Weten jullie wat ik zo'n vreemd iets vind in de Nederlandse samenleving? Stille tochten.

Nu lees ik in de krant dat men een stille tocht wil organiseren voor de Nederlandse vrouw aan boord van het vliegtuig dat is neergestort. Hoewel ik het heel vervelend vind voor vrienden en familie, snap ik dit echt niet. Moeten we ook een stille tocht organiseren voor iemand die door een auto ongeluk omkomt? En wat schiet je er mee op?
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:03:15 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_151020730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Weten jullie wat ik zo'n vreemd iets vind in de Nederlandse samenleving? Stille tochten.

Nu lees ik in de krant dat men een stille tocht wil organiseren voor de Nederlandse vrouw aan boord van het vliegtuig dat is neergestort. Hoewel ik het heel vervelend vind voor vrienden en familie, snap ik dit echt niet. Moeten we ook een stille tocht organiseren voor iemand die door een auto ongeluk omkomt? En wat schiet je er mee op?
Welvaartsverschijnsel. Hebben het te goed, dus tijd voor dat soort onzin.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_151020735
quote:

Henk en Ingrid denken dat ze daarmee ultiem respect laten zien. Eerst was het alleen nog voor ernstig zinloos geweld, en nu nog net niet voor de vermiste kat van de buurvrouw van 2 straten verderop.
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:03:52 #218
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_151020746
http://www.telegraaf.nl/v(...)_in_Nederland__.html

Voor wie nog ideetjes wil voor leuke foodfestivals de komende lente en zomer :)
pi_151020751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:55 schreef minilot het volgende:
Kijk aan! ^O^

Met eigen brood? :)
Nee, mijn eetlust is nihil, dus soep met Milka Oreo...
pi_151020766
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oe...lekker :9 Binnenkort ook weer eens maken :9
Lekker en erg simpel. Net als broccolisoep.
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:04:48 #221
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_151020769
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, mijn eetlust is nihil, dus soep met Milka Oreo...
Beterschap :*
pi_151020803
quote:

Ik begrijp dat, net als jij, ook niet. Nou ja, ik heb wel een idee over de beweegredenen van groepen mensen in zo'n stille tocht, maar ik zou me er zelf nooit onder willen scharen.

Edit: eens met posts hierboven :)
pi_151020935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:04 schreef Windigo het volgende:

[..]

Beterschap :*
Dank :)
pi_151020954
Volgens mij heb ik nog een deels gestript kippenkarkas in de vriezer, kan daar voor vanavond wel kippensoep van maken. Edit: Het is alleen al iets later dan ik dacht :')
pi_151021419
Iemand een kat kopen? Verschijning van de duivel op aarde. Heeft net eerst afgedwongen dat ik ging apporteren met een pen met hem. Toen ik dat zat was, en meneer dus geen aandacht meer kreeg, heeft hij -inmiddels drie keer- mijn telefoon op de grond gesmeten. En dan zitten te kijken of ik hem nu wel door heb.

Bij Isegrim doet'ie dit zo nu en dan met glazen cola. Volle glazen cola :{

Nu krijg ik een theelepel op schoot gesmeten. :{
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:22:37 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_151021521
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand een kat kopen? Verschijning van de duivel op aarde. Heeft net eerst afgedwongen dat ik ging apporteren met een pen met hem. Toen ik dat zat was, en meneer dus geen aandacht meer kreeg, heeft hij -inmiddels drie keer- mijn telefoon op de grond gesmeten. En dan zitten te kijken of ik hem nu wel door heb.

[ afbeelding ]

_O_ _O_
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:24:57 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151021601
quote:

[ afbeelding ]

Je wilt er geld voor hebben?

Maar oprecht dank, want het is fijn dat onze kat dat soort grappen niet uithaalt. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_151021647
quote:

[ afbeelding ]

oeh, cola. You remind me. Ik heb m'n glas cola nog niet gedronken!

Wat een mooie kat trouwens, en een slim beest.
pi_151021649
Kat vliegt nu met theelepel in zijn bek de hele huiskamer door :{
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:26:46 #230
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_151021677
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kat vliegt nu met theelepel in zijn bek de hele huiskamer door :{
_O-

Wat zijn ze toch leuk O+
pi_151021696
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oeh, cola. You remind me. Ik heb m'n glas cola nog niet gedronken!

Wat een mooie kat trouwens, en een slim beest.
Enorm slim, maar dat komt niet altijd even goed uit de verf :') Dat hij random objecten brengt om te apporteren is erg leuk. Dat hij, als hij zijn zin niet krijgt, bewust gaat lopen rellen is wat minder. Eerst schreeuwen, nog geen aandacht? PATS iets op de grond.
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:27:46 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151021709
quote:

Ik meen dat stille tochten zijn begonnen uit stil protest tegen zinloos geweld. Dat is dit niet. Wel een zinloze dood, maar wat jij zegt: er zijn ook veel slachtoffers in het dagelijks verkeer.

Aan de andere kant. Als mensen dit willen doen uit een soort respect aan nabestaanden: van mij mogen ze.
pi_151021778
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik meen dat stille tochten zijn begonnen uit stil protest tegen zinloos geweld. Dat is dit niet. Wel een zinloze dood, maar wat jij zegt: er zijn ook veel slachtoffers in het dagelijks verkeer.

Aan de andere kant. Als mensen dit willen doen uit een soort respect aan nabestaanden: van mij mogen ze.
ja, natuurlijk mogen ze. Als het andere mensen niet negatief beinvloedt mag iedereen doen en laten wat ze willen van me. Ik snap het alleen echt niet.

Ik heb ook 1 keer in een stille tocht gelopen, vlak na de vuurwerkramp in Enschede. En een tocht als protest tegen zinloos geweld kan ik absoluut snappen...

Ach ja, het is maar goed dat er zoveel verschillende mensen zijn..
pi_151021791
Waaaah! Weten jullie het knulletje uit The Sixth Sense nog?

Annu nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potver, realiseerde me helemaal niet dat die film al zo lang geleden kon zijn! :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:32:34 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151021886
Die komt niks tekort!
pi_151021887
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb Ziva hier ook al eens geprobeerd aan te bieden. Weg te geven zelfs. Tevergeefs. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_151021917
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Enorm slim, maar dat komt niet altijd even goed uit de verf :') Dat hij random objecten brengt om te apporteren is erg leuk. Dat hij, als hij zijn zin niet krijgt, bewust gaat lopen rellen is wat minder. Eerst schreeuwen, nog geen aandacht? PATS iets op de grond.
Dat klinkt als Ziva ja. Precies zit. Zin niet krijgen => rellen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:58:16 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_151022840
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat klinkt als Ziva ja. Precies zit. Zin niet krijgen => rellen.
En een mcGee erbij krijgt dr nie rustig?
pi_151022974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

En een mcGee erbij krijgt dr nie rustig?
Nope.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:04:59 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_151023051
Onze katten werden al jong luie puddingtaarten door hun kapotte levertjes..
pi_151023189
Ross heeft zich in een facebookdiscussie met zijn anti-vaccinatie-zus gestort :') Arme hij :D Dat is net een religie, die mensen. High en mighty vinden dat je boven al dat domme plebs staat dat wel aan vaccinaties doet. Hij heeft nu zelfs letterlijk gepost dat ze eens op moet houden met haar kinderen en hun omgeving in gevaar te brengen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151023208
Ik vrees dat we nu niet meer welkom zijn met de kerst :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151023227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft nu zelfs letterlijk gepost dat ze eens op moet houden met haar kinderen en hun omgeving in gevaar te brengen :D
Which is actually true.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:11:35 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_151023292
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft zich in een facebookdiscussie met zijn anti-vaccinatie-zus gestort :') Arme hij :D Dat is net een religie, die mensen. High en mighty vinden dat je boven al dat domme plebs staat dat wel aan vaccinaties doet. Hij heeft nu zelfs letterlijk gepost dat ze eens op moet houden met haar kinderen en hun omgeving in gevaar te brengen :D
Waar zit nu het choquerende gedeelte?
pi_151023295
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:09 schreef Lonaa het volgende:

Which is actually true.
Ja, absoluut! Maar zij heeft zo'n 'You know nothing, John Snow!' houding :')

Ze heeft overigens na de middelbare school niets meer gedaan behalve moeder worden. Oh, en tijdje terug plaatste ze nog een link waarin ze beschreef dat Hitler helemaal verkeerd was begrepen en zo. Arme man!
pi_151023314
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat we nu niet meer welkom zijn met de kerst :'(
Ochjee.. Nou ja, zoiets ging een keer gebeuren natuurlijk, jullie hadden je vast niet eeuwig in kunnen houden! Hou je ons op de hoogte van hoe het afloopt?
pi_151023332
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:11 schreef fietsie het volgende:
Waar zit nu het choquerende gedeelte?
Je kent z'n zus niet 8-) Niemand durft iets tegen haar te zeggen. Erger dan LHO's mooie kat, deze zet haar nagels in je en laat niet meer los. Ross gaat nu waarschijnlijk overstelpt worden met 'bewijs' dat zij gelijk heeft.
pi_151023339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:11 schreef Isabeau het volgende:

zo'n 'You know nothing, John Snow!' houding :')

Nouuuu, daar heb ik dan weer een heel plezierige associatie bij joh! O+
pi_151023352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef minilot het volgende:

Nee, zo'n lekker ding is het niet 8-) Ze kan overigens wčl heel lekker koken _O_
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:13:40 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_151023355
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kent z'n zus niet 8-) Niemand durft iets tegen haar te zeggen. Erger dan LHO's mooie kat, deze zet haar nagels in je en laat niet meer los. Ross gaat nu waarschijnlijk overstelpt worden met 'bewijs' dat zij gelijk heeft.
Ahja. Want dat is natuurlijk allemaal beter en gezonder enzo, om die ziektes te krijgen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:14:07 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_151023368
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's was toch die heerlijke roodharige dame? Die dat zei en hem toen les gaf?
pi_151023391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, absoluut! Maar zij heeft zo'n 'You know nothing, John Snow!' houding :')

Ze heeft overigens na de middelbare school niets meer gedaan behalve moeder worden. Oh, en tijdje terug plaatste ze nog een link waarin ze beschreef dat Hitler helemaal verkeerd was begrepen en zo. Arme man!
Maar er zijn ook gestudeerde antivaxxers. :'(
pi_151023402
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef fietsie het volgende:

Ahja. Want dat is natuurlijk allemaal beter en gezonder enzo, om die ziektes te krijgen.
Maar dat is het nou juist! Zonder vaccinaties word je echt niet ziek hoor. Die ziektes waren al op hun retour tegen de tijd dat Big Pharma met die spuitjes kwam. De vaccinaties schoppen juist je hele immuunsysteem in de war. Snap dat dan.
pi_151023411
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef Isegrim het volgende:

Maar er zijn ook gestudeerde antivaxxers. :'(
Ja, nog een stap erger -O-
pi_151023412
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik heb zo'n vegan kennis. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')