quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Eend het is uit, accepteer het gewoon
Natuurlijk dreigt menigeen FOK!ker het forum definitief te verlaten wanneer het niet precies gaat zoals hij of zij wilt, maar meestal zijn deze binnen een dag of twee weer terug te vinden op FOK!. Eend112 heeft zich na deze post niet meer laten zien, en zelfs zijn vermeend kloon BRUlNSMA is sinds 17 maart niet meer op FOK! verschenen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wow oke dan is dit mijn laatste bericht ga nu de intercity koppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Als één van je vrienden een zelfmoordvideo op Facebook plaatst, en dan een week niet verschijnt, klik je dat toch ook niet weg van: 'Hm nou misschien heeft hij een leven gekregen?'. Dit zijn kwalijke zaken die onderzoek vereisen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:53 schreef NoXia het volgende:
Misschien heeft eend112 een leven gevonden.
Is er een video dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als één van je vrienden een zelfmoordvideo op Facebook plaatst, en dan een week niet verschijnt, klik je dat toch ook niet weg van: 'Hm nou misschien heeft hij een leven gekregen?'. Dit zijn kwalijke zaken die onderzoek vereisen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ik heb nu al minder haar dan Tom Selleck toenquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef Pharkus het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk TS eens de sherlock uithangen.
Ben jij dat op de fotoquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef Pharkus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef DKUp het volgende:
Het is een kloon........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Nee maar dat shirt heb ik wel in mijn garderobe.quote:
Picsquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee maar dat shirt heb ik wel in mijn garderobe.
Het is vandaag de dag te goed voor KLB, ik heb al geaccepteerd dat het nooit meer wat wordt met KLB.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vogelgriep en is uit voorzorg geruimd.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
Van mijn part zijn ze beiden dood. Echt who cares
Kom niet zo zuur doen in dit pareltje.quote:
Dat maak ik zelf wel uit. Inbred geneuzel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:48 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Kom niet zo zuur doen in dit pareltje.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dit word toch een SC, mark my words
wow!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Inbred geneuzel.
En dit word toch een SC, mark my words
Al die kloons inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
Zou jij ajb niet in mijn topics willen posten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Al die kloons inderdaad
Klaagbaak bestaat waarschijnlijk uit nog geen 100 users, maar wèl met 10.000 kloons
Opperkneusquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou jij ajb niet in mijn topics willen posten?![]()
Bij voorbaat dank.
Eigenlijk moet er een kloonspotter komen, die alle kloons onthuld in een FOK!iLeaks topic.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Al die kloons inderdaad
Klaagbaak bestaat waarschijnlijk uit nog geen 100 users, maar wèl met 10.000 kloons
Dit iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Al die kloons inderdaad
Zegt de staatsmongool.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een uitgebreide OP. Jammer dat het me geen flikker boeit wie deze users zijn en wat er al dan niet met hen is gebeurd.
Linkquote:Tussen Ede-Wageningen en De Klomp/Wolfheze rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
Prognose: de verstoring duurt nog tot 2:00 uur.
zaterdag 21 maart 00:04
Ik heb begrepen dat hij uit omgeving Den Haag komt. Heeft ie eerst nog een behoorlijk stuk gereden.quote:
Het was me er wel eendje heh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij uit omgeving Den Haag komt. Heeft ie eerst nog een behoorlijk stuk gereden.
rip
quote:
Verdomme het zal toch echt zo zijnquote:
Als de breakup niet genoeg was geweest was het nieuws over de olieprijs wel het laatste zetje.quote:
Tja, maar je dacht gisteren ook dat ik opgenomen was, dus jouw gokjes kunnen we ook niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
wellicht is eend opgenomen in een psychiatrisch kliniek. S_Z heeft daar toch al een abonnement. Misschien zijn ze samen gegaan
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een uitgebreide OP. Jammer dat het me geen flikker boeit wie deze users zijn en wat er al dan niet met hen is gebeurd.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, maar je dacht gisteren ook dat ik opgenomen was, dus jouw gokjes kunnen we ook niet meer serieus nemen.
Denk je dat het helpt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet ik mezelf laten opnemen
Echt zo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
#illuminatiquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Precies vandaag in mijn fobo![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Precies vandaag in mijn fobo![]()
Respectquote:
tevens: je druk maken over mensen die je alleen "kent" op het fok forumquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:21 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een kloonspotter komen, die alle kloons onthuld in een FOK!iLeaks topic.
Dit dus. Inner crowd perikelen. Appendixjes die niks voorstellen. Rot gewoon opquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
Wat doet men eigenlijk met dode eenden?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef bamibij het volgende:
Als ie ecjt overleden is vind ik dat Danny en frank_drebin naaar de begrafenis moetem gaan
Ja man echt kk domquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:31 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
tevens: je druk maken over mensen die je alleen "kent" op het fok forum
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef Pharkus het volgende:
[ afbeelding ]
Nudes kunnen geregeld worden. Hoe wil je ze hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:06 schreef VanderWoodsen het volgende:
1. Eindelijk een plek in de top 10 meest sympathieke users in de KLB verkiezingen.
2. Een FOK! abbo.
3. Mijn notes erased.
4. Een eerbetoon op KLB radio.
5. Nudes van TARDIS
Per DM svpquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nudes kunnen geregeld worden. Hoe wil je ze hebben.
Ook goed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij een meisje van onze leeftijd bent.
Ik ben hier gewoon. Geef me nou maar gewoon dat FOK! abboquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:01 schreef SideEffect het volgende:
DE KLOPJACHT OP VANDERWOODSEN IS BEGONNEN.
Fylax, ben jij het?quote:Op donderdag 26 maart 2015 05:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hou nou op met dat geleuter mensen en geef me mijn eisen.
Ik doe gekke dingen als ik mad ben
[ afbeelding ]
'Gezag'.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jullie ondermijnen mijn gezag door nog steeds te posten terwijl ik een slotje heb gezet.
Stil nou.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:25 schreef Gamesua het volgende:
Topic twist: Tardis is eend en doet dit stiekem om Aberkullie gratis FoK abo te regelen. Tevens is Aberella ook eend maar dat wist iedereen al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |